Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Elämän tasapaino on vielä minullakin hakusessa, sillä se on edelleen jarrusta (lue: koirasta) huolimatta liian työpainotteinen. Ehkä, jos ja toivottavasti kun löydän sen miehen rinnalleni minua tukemaan elämän suurissa ja pienissä mutkissa, niin alkaa löytyä se tasapaino :rolleyes:

Ilmanen vinkki, piskille niskalaaki jos joutuu tekeen töitä ja vielä pitäs joku ihmissuhdekki saaha!
Työt vie v"#(¤i aikaa ja sit pitäs vielä jotain rakkia lähtee kusettamaan!
Ehkä oon vähän anti-koiranisti mutta mun mielestä se on vähän sama ku olis yksinhuoltaja jos on sinkku.
Siis jos on koira ju knou! :D
Vähäm epäselvää tähän aikaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi juku, voi juku

Mä en ole koskaan iskenyt miestä ts. en ole koskaan mennyt kenellekän juttelemaan esim. baarissa. Uskokaa tai älkää mutta siinä suhteessa ole superhyper ujo :itku:
Mää nuppu lupaan, että jos ikänä tuut baarissa vastaan, niin mää tuun pokaan kuin sata miestä.

Ja siitäpäs riemu repeää. :)

Klo 12 lähden vastaanotolle ja ruokatauko on mulla klo 15-16 ja se pitää käydä syömässä jossain Helsingin keskustan ravintolassa. Vinkkejä josta saisi suosituksen mukaista ruokaa siihen aikaan? ;)

Pitääkö sen olla ihan keskustassa? Luulisin että tiedät <a href="http://www.silvoplee.com"> Silvopleen</a> Hakaniemessä Toisella linjalla?

Kontrastina Hannalle. SM-tason kehonrakennuskisoja voitetaan tekemällä kahta työtä ja vetämällä kahdet kovat treenit läpi päivässä. Tähän hässäkkään sovitetaan syömiset.

Kyse on vain ja ainoastaan saamattomuudesta, ei siitä, etteikö kerkeäisi.

Siis ei nyt voi vaatia random fläsältä SM-tason suoritusta...?:david:

Siis ei nyt voi vaatia random fläsältä SM-tason suoritusta...?:david:
Miten kukaan voi ymmärtää noin päin helvettiä toisen tekstin?

Ratakiskosta sinullekin. Jos SM-tasolla viedään järjettömällä työmäärällä kultaa ja kyetään silti syömään aivan hyvin, niin sen pitäisi onnistua tavikselta täysin vaivatta. Se on vain kiinni saamattomuudesta jos ei muka pääse syömään.

Miehillä on se etu, että teillä toimii se on/off-nappi ja me akat vaan vatvotaan ja vatvotaan :hyper:

Kyllä mekin vatvotaan ja vatvotaan, vaikka ei se välttämättä näy päällepäin. On/off-nappi on vaan sellanen näytelty juttu. Sanotaan "ei tunnu missään", vaikka sielu itkee verta. :)

Jos SM-tasolla viedään järjettömällä työmäärällä kultaa ja kyetään silti syömään aivan hyvin, niin sen pitäisi onnistua tavikselta täysin vaivatta. Se on vain kiinni saamattomuudesta jos ei muka pääse syömään.

Tää nyt menee ihan OT:ksi mitä tulle Hannaan, mutta itse en siis ole minkään urheilulajin kilpaharrastaja ollut ikinä, joten voi olla että olen täysin väärässäkin, mutta musta tuntuu että ammatikseen treenavan on helpompi syödä oikein. Koska sillä ei ole sitä päivätyötä (vai onko joillain?) ja kun elämä pyörii treenin ja siksi myös ravinnon ympärillä 98% (hatusta vedetty arvaus.)

Pointti on siis, että meillä taviksilla on niin paljon muutakin tekemistä, että täydellisen optimaalisen ruokavalion noudattaminen on huomattavasti haastellisempaa ( Huom en käyttänyt sanaa mahdotonta ;) )

Tää nyt menee ihan OT:ksi mitä tulle Hannaan, mutta itse en siis ole minkään urheilulajin kilpaharrastaja ollut ikinä, joten voi olla että olen täysin väärässäkin, mutta musta tuntuu että ammatikseen treenavan on helpompi syödä oikein. Koska sillä ei ole sitä päivätyötä (vai onko joillain?) ja kun elämä pyörii treenin ja siksi myös ravinnon ympärillä 98% (hatusta vedetty arvaus.)

Pointti on siis, että meillä taviksilla on niin paljon muutakin tekemistä, että täydellisen optimaalisen ruokavalion noudattaminen on huomattavasti haastellisempaa ( Huom en käyttänyt sanaa mahdotonta ;) )

Eiköhän suurin osa kisaajista ole ihan normitöissä. Jos ei lasketa maaliman huippuja.

Miten kukaan voi ymmärtää noin päin helvettiä toisen tekstin?

Ratakiskosta sinullekin. Jos SM-tasolla viedään järjettömällä työmäärällä kultaa ja kyetään silti syömään aivan hyvin, niin sen pitäisi onnistua tavikselta täysin vaivatta. Se on vain kiinni saamattomuudesta jos ei muka pääse syömään.

Tarkotin että se ajankäyttö on helpompaa kun asioita on rutiinilla tehty jo viimeiset 5-25 vuotta.

Mulle ku on taas jääny sellanen käsitys et ei oo hirveen useeta ammattilaistakaan joka pystyis vaan treenaamaa. Kyllä ne ihan töitä joutuu tekee elääkseen.

edit. hidas

Niin ja vielä siitä mun "hyvästä" itsetunnosta... Mä en ole koskaan iskenyt miestä ts. en ole koskaan mennyt kenellekän juttelemaan esim. baarissa. Uskokaa tai älkää mutta siinä suhteessa ole superhyper ujo :itku:

No itse olen ollut jo kohta kymmenen vuotta parisuhteessa, joten en nyt parsas ole tähän sanomaan mitään.

Mutta eipä olisi minustakaan iskemään naista baarissa, vaikka aina olenkin turpa auki jokapaikassa ja joku voisi kuvitella sen olevan helppoa kun ole ns. sosiaalinen tapaus. No ehkä tuo 3 promillen humalassa voisi onnistua (lue uskaltaisin), mutta jokainen tietää miten siinä lopulta käy.

No sinällään tässä ei ole paljon pointtia, kun ei ole tarvetta ketään iskeä. Mutta ei tuo mikään kaikkien juttu ole. Ja jos nyt sinkku olisin, niin varmaanin se baari olisi ehkä sieltä viimesestä päästä etsiä kumppania. Netti toimii, se toimi jo vuonna 98 kun löysin vaimoni. Ja vielä KISS FM:n chatista, sitä ei ehkä kaikki voisi todeksi uskoa jos muistaa millainen mesta se oli 90 luvun lopussa. ;)

Mutta varmasti se sopiva kumppani sinunkin kohdallesi osuu ja todennäköisesti silloin kun vähiten sitä yrität etsiä. Eiköhän tuo päde naisiinkin jos pätee miehiinkin, että silloin kun eniten etsii ja yrittää niin varmasti menee kaikki perseelleen!

Ja se muuten voi auttaa jos pitää esim. sitä kesälomaa. Jos on käytännössä 24/7 duunissa, ei ehdi kumppania löytää. ;)

Eipä tota voi miinukseksi laskea, kun baarissa olet jättänyt pokaamatta.Sinun kaltaistesi naisten ei tarvitse baarissa pokata,sinua pokataan.Miehen täytyy tehdä aloite ( joo joo olen vanhan kansan miehiä).Sinkkuaikana seuraa löytyy kyllä paremmin muualta,kuin baareista.Harrastuksista tai Pakkikselta;),ei tarvitse ravinteleja läpi koluta.Nyt hyperujo ottaa itseään niskasta kiinni ja pariutuu Pakkislaisen kanssa," laatulihaa" löytyy pilvin pimein,vaikka kasvissyöjä oletkin.:D

Hehee :D Arvaa uskaltaako ne miehet tulla baarissa iskemään, kun oon niin tyranni telkassa :hyper:

No ei tosi, baarissa olen viimeisen vuoden aikana käynyt viis kertaa, joten aika huono baarikärpänen olen... Ja varsinkin kun yleensä olen autolla ja mitta täysi humalaiseen rähinäjengiin jo klo 02.00 :)

Niin ja harrastukset kun on jääneet "vähän" vähiin yrittäjänä ollessa... Pitää vissiin Viksulle ostaa sellainen emäntäni on sinkku liina kaulaan :hyper:

Ilmanen vinkki, piskille niskalaaki jos joutuu tekeen töitä ja vielä pitäs joku ihmissuhdekki saaha!
Työt vie v"#(¤i aikaa ja sit pitäs vielä jotain rakkia lähtee kusettamaan!
Ehkä oon vähän anti-koiranisti mutta mun mielestä se on vähän sama ku olis yksinhuoltaja jos on sinkku.
Siis jos on koira ju knou! :D
Vähäm epäselvää tähän aikaan...

Montako olit juonu??? :urjo:

Noh, siksihän mä sen koiran juuri hommasin, että olis muutakin elämää kuin työ! Viime syksynä työtahti oli aivan mahdotonta, joten oli pakko hommata se koira itselle jarruksi. Muutoin ei olis puolta vuotta kauempaa mennyt kun mä olisisin ollut osastolla lepositeissä :rolleyes:

Nyt pitää ainakin käydä joka päivä ulkoilemassa vähintään tunti päivässä ja yhteistyökumppanitkin ymmärtää, jos sanon, että johonkin aikaan ei palaveri enää käy, kun päivästä tulee koiralle liian pitkä...

Hehee :D Arvaa uskaltaako ne miehet tulla baarissa iskemään, kun oon niin tyranni telkassa :hyper:

No ei tosi, baarissa olen viimeisen vuoden aikana käynyt viis kertaa, joten aika huono baarikärpänen olen... Ja varsinkin kun yleensä olen autolla ja mitta täysi humalaiseen rähinäjengiin jo klo 02.00 :)

Niin ja harrastukset kun on jääneet "vähän" vähiin yrittäjänä ollessa... Pitää vissiin Viksulle ostaa sellainen emäntäni on sinkku liina kaulaan :hyper:

Eikös tuon hauvelin kanssa liikkuessa tuppaa ihmisiin tutustumaan ? Jos ei sinkkuja muuten löydy, järjestetään " sinkkuhauvakävely " . Seuraa hauvoille, isännille ja emännille.:D Tulisi loistavia pareja, kun rottwailerisäntä löytää lenkkiseuraksi mäyräkoiratytön. Ainaskin noista koirista tulis hyvä pari.:lol2:

Pitääkö sen olla ihan keskustassa? Luulisin että tiedät <a href="http://www.silvoplee.com"> Silvopleen</a> Hakaniemessä Toisella linjalla?

Diacor päivinä en sinne kunnolla ehdi, mutta käyn siellä aina jos vain palaverit tms. on keskustassa ja aikaa jää. Loisto paikka, vaikka osa ruuista aavistuksen liian suolaisia mun makuun...

Mitäs Hanna aattelet nuorten lisäravinteiden käytöstä? Jossai lehessähä tosta oli juttuu joku aika sitte.

(vastaa jotenki näi "se on ihan jees" tjsp. nii saisin vanhemmille sanottuu aina jotai et "Partasen Hannaki se sanoo että nää on iha jees" ku kärrään uusia purkkeja keittiöön :) )

Eikös tuon hauvelin kanssa liikkuessa tuppaa ihmisiin tutustumaan ? Jos ei sinkkuja muuten löydy, järjestetään " sinkkuhauvakävely " . Seuraa hauvoille, isännille ja emännille.:D Tulisi loistavia pareja, kun rottwailer isäntä löytää lenkkiseuraksi mäyräkoira tytön. Ainaskin noista koirista tulis hyvä pari.:lol2:

En bra idé! :D Joo, ei tuol meidän koirapuistossa ainakaan käy kuin varattuja tai vanhempia naisia, ja naisiin (en ainakaan vielä) ole vaihtamassa :)

Mitäs Hanna aattelet nuorten lisäravinteiden käytöstä? Jossai lehessähä tosta oli juttuu joku aika sitte.

(vastaa jotenki näi "se on ihan jees" tjsp. nii saisin vanhemmille sanottuu aina jotai et "Partasen Hannaki se sanoo että nää on iha jees" ku kärrään uusia purkkeja keittiöön :) )

Hyvä yritys, mutta.... Ei ole ainakaan vielä mua saatu puhuttua ympäri moisten käyttöön :D Tosin mun tavoitteena ei olekaan 62 cm:n haba :hyper:

(Enkä tosin ymmärrä kellä pitää sellaisia tavoitteita ollakaan...:nolo:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom