Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Sä oot kyllä niin läpinäkyvä. Tehokasta ajankäyttöä suosivana tyttönä aiot tavata muutama kymmentä potentiaalista sulhaskandidaattia kertarysäyksellä. Vanha kansa (kuten minä) sanoisi että moraalitonta meininkiä - nykynuoriso kutsuu sitä SPEEDDATINGIKSI

Hyi, tuhma tyttö - hus nurkkaan häpeämään:evil:

Hehehhheh, etkö kestä kilpailijoita... pätkä :D

No sori, ei saa kiusata... Enhän mäkään mahda mitään mun paksuille nilkoille (TOIMITTAJA HUOM! Kyllä, paksut nilkkani ovat ovat minulle kompleksi... Maksaisko seiska niiden pienennyksen??? Lupaan hyvät kuvat Eiran Sairaalasta :D)

Vähänkö mä olen siis reilu mediaa kohtaan, hämmästyttää ihan itseäkin :eek:
Mä annan sulle rakas toimittaja sit tilinumeron myöhemmin sitä juttupalkkiota varten :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kohta Hannaa taas saa seurata telsusta silmä ja muna kovana :)

Toivotaan nyt kaikki, että osa verenkierrosta pysyy myös yläpään puolella... Muuten kohtaa halvaus, tajuttomuus tai kuolema :thumbs:

Muistaakseni tässä viimeisessä jaksossa mulla on ihan suht kiltit vaatteet päällä, joten selvinnet hengissä :D

Pakko oli tulla fanittamaan, yritin kyllä pysyä hiljaa :D

Mahtavaa tylytystä jälleen kerran... paremmin ei viikonloppua vois aloittaa :worship:

Mihin joutui illan jaksossa jääkaapista takavarikoimasi ruuat ja juomat(ethän laittanut roskiin:()? Niillähän oisi pitänyt hyvät grillibileet. :kippis1:

Oisit riisunu ton vihreen takin :kuola:

On mukava kun jaksat Hanna roikkua tämän röhkivän sika- ja possuporukan foorumilla mukana. Voi että kun äsken kielsit rekkamieheltä sillileivän. Nyt menen tekemään itselleni sellaisen.

Ehkä tätä on jo kysytty, mutta kuka saa syödä nuo huikeat pöydillä olevat mätöt, joilla kuvataan kermaperseiden viikon ruokia? Meneekö tuotantoryhmälle jakoon? :kuola:

Ehkä tätä on jo kysytty, mutta kuka saa syödä nuo huikeat pöydillä olevat mätöt, joilla kuvataan kermaperseiden viikon ruokia? Meneekö tuotantoryhmälle jakoon? :kuola:

Eikös se niin ollut että "hyvä" ruoka jätetään näille läskeille ja "paha" ruoka menee koirille..

^Näinhän se meni bauttiarallaa.

Kuulinko omiani, vai tituleerasko se "kertoja" Hannaa porkkanapoliisiksi illan jaksossa?

Hanna mehumakutuomarina tän päivän iltalehdessä. :haart:

Ja oli kaunis kuvakin. Hannuli, nyt pian kuvattavaksi, niin saadaan faneille lisää omaa matskua.

Jaa-a... Sitä en oikein jaksa uskoa. Lehtikuvat on yleensä kaikki aika... sieltä :D
Sit juhannuksen jälkeen pistetään sessiot pystyyn :)

Nyt oon just Tukholmassa tuhlailemassa ja syöpöttelemässä :evil: Jokainen pakkislainen, joka mua halajaapi, on nyt onnellinen kun ei asu samassa taloudessa. Sellaista on ollut tuo rahan meno tänään :eek:

Onko Nuppu käynyt Inarin yläpuolella lapissa ?
Mahtavat maisemat ja kalavedet.
Mietin vain kun mulla on siellä mökki ja varmasti mahtuu aina yksi nätti neiti sinne anytime.. :)

Onko Nuppu käynyt Inarin yläpuolella lapissa ?
Mahtavat maisemat ja kalavedet.
Mietin vain kun mulla on siellä mökki ja varmasti mahtuu aina yksi nätti neiti sinne anytime.. :)

No jos olet yhtään ton kuvan näköinen, niin anytime :D

(Herran jumala mua, on tainnut tulla liian pitkään seilattua paatilla nimeltään seliseli :hyper:)

Hannahan vois ottaa lehmipaimenvaatteet mukaan ja lähtee sunnuntaina tekeen TLP:n ja Miken kanssa Tour - Pimp my maaseutu, tuonne hämeenlinnan ympäristön tuppukyliin !

Siin menis sunnúntai sujakkaasti.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom