Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Offtopic:

Huh että saa taas nauraa itselleni... Luin tämän threadin otsikon varmaan 2 viikkoa muodossa "Hanna Pakarinen Open Airiin!" ja mietin että mitä se sinne tampereelle on kutsuttu....

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis ja kaikkia kiinnosti ? :D

Ei mutta mitä itse threadiin tulee niin hyvää kamaa ja Hannalla selkeästi huumorintaju hallussa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minkähän jutun seiska siitä repisisi? Hanna nähty liikkuvan kaupungilla 50 bodarin kannateltavana...
korjattu.

thon39.jpg

Niin ja jalkafetisseille tiedoksi, mun kengän numero on 37-38 (TOIMITTAJA HUOM! Niin on jotain juttua enskin viikon lehteen :whip:)

ei hitto meinasin just nolata itteni avotoimistossa repeämällä ääneen.. :hyper:

e: hitto minäkin tahon fanikuvaan!

Eikö me voitais mennä Nupun kaa lintsille? tai Suokkiin juomaan pussikaljaa? Suokissa vois järjestää terveellisen ruoan piknikin jossa kaikki tois jotain omasta mielestään hyvää terveellistä ruokaa. Sen jälkeen mä voisin opettaa kaikille perus nyrkkeilytekniikat, suorat,koukut ja väistöt jotta saataisiin mukaan myös liikunnallinen elementti.

Ylipäätään tämä fanitapaaminen olisi loistava idea koska pääsisin demonstroimaan Hannalle irl että arvokas tulee aina pienissä paketeissa. Kyllä mä yhden Partasen hetkessä hetkessä pehmitän/riisun aseista.

Minkähän jutun seiska siitä repisisi? Hanna nähty liikkuvan kaupungilla 50 bodarin kanssa...

Visioin jo mielessäni ohjelmaformaatin 'bachelorette' tyylisesti:

Hannalle bodarimies

Nyt Hanna heti mtv:n ohjelmapomoille soitelemaan! :D

Visioin jo mielessäni ohjelmaformaatin 'bachelorette' tyylisesti:

Hannalle bodarimies

Nyt Hanna heti mtv:n ohjelmapomoille soitelemaan! :D

miten tuon voittaa?

kaikilla golleke-housut ja iso huppari koko ajan päällä ja sit puolet on bodareita, puolet läskejä kyniksiä.

ja kahdella bodarilla on 8pak - näkyvissä.

jos hanna valitsee 8-päkillisen, saa koko palkinnon itselleen
jos valitsee bodarin, saa puolet palkinnosta ja bodari toisen puolen
jos valitsee läskin, ei saa mitään

:D

e: tiputuskilpailuna että joka jaksossa yks kaveri tippuu ja sit pitää vetää vatsalihaspose hannalle&kameroille lähtiessään

Eikö me voitais mennä Nupun kaa lintsille? tai Suokkiin juomaan pussikaljaa? Suokissa vois järjestää terveellisen ruoan piknikin jossa kaikki tois jotain omasta mielestään hyvää terveellistä ruokaa. Sen jälkeen mä voisin opettaa kaikille perus nyrkkeilytekniikat, suorat,koukut ja väistöt jotta saataisiin mukaan myös liikunnallinen elementti.

Ylipäätään tämä fanitapaaminen olisi loistava idea koska pääsisin demonstroimaan Hannalle irl että arvokas tulee aina pienissä paketeissa. Kyllä mä yhden Partasen hetkessä hetkessä pehmitän/riisun aseista.

joo kaikki muut fanitapaamis- infopostilistalle paitsi simba.... ;)

Tän päivän Seiskassa on pieni (todella pieni) juttu Hannasta ja Pakkiksesta :D

Myös kuppi-koko mainitaan.

"...Hanna Partanen kertoo itsestään www.pakkotoisto.com-nettisivulla. Lähinnä Hanna avautuu urheiluharrastuksistaan mutta paljastaa myös rintaliivien kuppikokonsa, joka on 75D!"

En voinut olla ainoa, joka näki tämän jo ennalta. Ei kuitenkaan ole kyse mistään kärpäsenpaskan kokoisesta foorumista, joten ihme olisi jos omalla nimellään internetissä esiintyvän julkisuuden henkilön kirjoituksia ei yksikään toimittaja seuraisi. Ja vielä kun yleisestä jauhamisesta "puolet" kohdistuu porkkanoihin, pullottaviin tisseihin ym. niin pitäisin vähintäänkin ennalta arvattavana, että roskalehdet asiaa kommentoivat.

Hannalle pitäisi saada johonkin ohjelman jaksoon pakkispaita päälle! Eikä koko saisi olla kovin iso paita tietenkään. :D Olikos niitä slim fit mimmipaitoja enää jäljellä? Lainaisikohan joku avulias punttimimmi, ellei ole?

Mutta mä pistän sen nyt vakavaan harkintaan. Uskaltaisiko teistä muteen tulla kukaan paikalle :D ??? Meinaan ainoa, joka täällä on omalla nimellään on minä...

Onhan täällä pakkiksella "käytännössä" omalla nimellään kirjoittavia ainakin minä, J.Rossi, Mannisen Anssi jne. ja sitten kymmenen muun "identiteetti" nimimerkin takana on suurelle osalle tuttu. Btw, Hannahan voisi liittyä eksperttiosastoon mun ja Jarin seuraksi? Siellä olisi tarvetta ravitsemustieteilijälle kun nyt me Jarin kanssa ollaan hieman kuitenkin muilta tieteenaloilta ja ravitsemus enemmänkin "sivutyö" jollei urheiluravitsemuksen osa-aluetta lasketa missä nyt meillä on kaikenlaista projektia sun muuta päällä. Omasta kokemuksesta pakkiksella kirjoittaminen on tuonut pelkästään hyvää palautetta.

Mä olen suorastaan otettu siitä, kuinka te pidätte mun puoliani tässä hommassa ja ymmärrätte julkisuuden "kirouksen"...

Mietin jopa, josko pidettäisiin joskus jopa ns. "fanitapaaminen", niin saatte tulla morjestamaan mua ihan livenä ja näyttämään niitä habojanne (ja ehkä niitä vatsalihaksia myös ehehh :kuola:)

Mutta mä pistän sen nyt vakavaan harkintaan. Uskaltaisiko teistä muteen tulla kukaan paikalle :D ??? Meinaan ainoa, joka täällä on omalla nimellään on minä...

Tuun kyllä takuulla! Noilla miiteillä tahtoo olla tapana mennä vaan pikkasen överiksi. :kippis1:

Mietin jopa, josko pidettäisiin joskus jopa ns. "fanitapaaminen", niin saatte tulla morjestamaan mua ihan livenä ja näyttämään niitä habojanne (ja ehkä niitä vatsalihaksia myös ehehh :kuola:).

Sä oot kyllä niin läpinäkyvä. Tehokasta ajankäyttöä suosivana tyttönä aiot tavata muutama kymmentä potentiaalista sulhaskandidaattia kertarysäyksellä. Vanha kansa (kuten minä) sanoisi että moraalitonta meininkiä - nykynuoriso kutsuu sitä SPEEDDATINGIKSI

Hyi, tuhma tyttö - hus nurkkaan häpeämään:evil:

hannalle tiukka pakkispaita päälle!!!
sivusta kuolanneena jo pakko purkautua ;)

mutta ennenkuin mitään voi päällensä laittaa on siä tietty sovitettava.
loistava paikka olisi pakkis-paidan syntysijoilla Miken studiolla pehmeässä valossa..

:kuola::kuola::kuola::kuola::kuola::kuola::kuola:
BTW. tämä on ehkä viihdyttävin ketju miesmuistiin.
kiitokset siitä

simba on vaan katkera ja vanha mies.
sehän on vaan mukavaa kun annetaan mahkuja

Tää ketju on kyllä Pakkiksen parasta antia! Porskuta vauhdilla etiäpäin Hanna! :hyper:

P.S. Hrr pelottavaa kirjottaa Hannan fanitusketjuun kun tänne kirjoittavien keski-ikä on huomattavasti korkeampi kuin omani :D

miten tuon voittaa?

kaikilla golleke-housut ja iso huppari koko ajan päällä ja sit puolet on bodareita, puolet läskejä kyniksiä.

ja kahdella bodarilla on 8pak - näkyvissä.

jos hanna valitsee 8-päkillisen, saa koko palkinnon itselleen
jos valitsee bodarin, saa puolet palkinnosta ja bodari toisen puolen
jos valitsee läskin, ei saa mitään

:D

e: tiputuskilpailuna että joka jaksossa yks kaveri tippuu ja sit pitää vetää vatsalihaspose hannalle&kameroille lähtiessään

:hyper::hyper::hyper::hyper: Vähänkö repesin!!!

Juu juu, katsos kun tänään tulee viimeinen jakso pihalle toisesta tuotantokaudesta, niin uutta ohjelmaformaattia olis jo hyvä kehitellä :D

Nuppu, sulle tulee pian kiire, oletko unohtanut, että sun pitää olla pian telkkarissa!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom