Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äsken jouduin lopettamaan täysistuntoni kesken kun näin ton seiskan jutun. Juoksin ihan täpinöissäni jo koneelle ja rupesin ottamaan kuvaa lehdestä, mutta täällä pakkiksella ollaankin asiasta jo puhuttu 2 sivun verran.
Just kävi samaten, paitsi en nyt kuvaa ruvennu ottaa vaan heti oli tultava tänne. Noh, täytyypä mennä jatkamaan kokousta.:curs:
Mietin jopa, josko pidettäisiin joskus jopa ns. "fanitapaaminen"...
Tuut ite messiin johonkin vippi-miittiin. Vai pitäiskö järjestää joku Lintsikeikka? Miettikää Hanna rintoineen kiepissä!!Mä olen suorastaan otettu siitä, kuinka te pidätte mun puoliani tässä hommassa ja ymmärrätte julkisuuden "kirouksen"...
Mietin jopa, josko pidettäisiin joskus jopa ns. "fanitapaaminen", niin saatte tulla morjestamaan mua ihan livenä ja näyttämään niitä habojanne (ja ehkä niitä vatsalihaksia myös ehehh )
Mutta mä pistän sen nyt vakavaan harkintaan. Uskaltaisiko teistä muteen tulla kukaan paikalle :D ??? Meinaan ainoa, joka täällä on omalla nimellään on minä...
Nyt on oikea asenne, Nuppu !!
Ja toivotaan, että kaikki friikit ymmärtää pysyä poissa
Olishan mulla monta "omaa" bodyguardia paikalla
Mietin jopa, josko pidettäisiin joskus jopa ns. "fanitapaaminen"...
Miettikää Hanna rintoineen kiepissä!!
Olen pysynyt tähän saakka todella hyvin poissa kaikkien juorulehtien palstoilta, joska julkisuuteni perustuu asiantuntijana olemiseen eikä siihen, että olisin seukkaillut esim. Keskisen pojan kanssa.
Siksi moinen reaktio, sillä en todellakaan haluaisi tulla yhdeksi "Jasmin Mäntyläksi", sillä median maailma on julma ja kova :(