Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Kauankohan sillä seiskan toimittajalla meni aikaa, kun se kahlasi tän koko threadin läpi etsien jotain lehteen laitettavaa? :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nuppu on kyllä mahtava, juuri noin tuollaiseen uutiseen tulee suhtautua, vaikka ymmärrän toki, että tuollainen harmittaa!

Muutama tuhat lihaksikasta, tai vähemmän lihaksikasta, Pakkis-körmyä tukee Nuppua :)

Meni viimeisetkin mielenkiinnon rippeet Seiskan kurapaska juttuihin.

Kaikkea hyvää jatkoon ja ei luovuteta moisen hölmöyden edessä. :thumbs:

Go Hanna go! Kirjottelet täällä kuin kuka tahansa naapurin tytsi. Tää ketju on ihan pakkotoiston parasta antia. Oikeestaan innolla odotan kirjottaako seiska kengän numerostasi :rolleyes:

Rispektit siitä, ettei (12v pikku siskoani lainaten) siulla munuaiset johda sitä virtsaa tuonne nuppiin :thumbs:

t. Ihailija

älä kulta välita, olen samaa mieltä muiden kanssa siitä että on aika vaikea uskoa että "vuotaja" olisi kukaan pakkislainen. tämä on sekä loogis-induktiivisesti että spatio-temporaalisesti perusteltavissa sillä että se oli vissiin sun kolmas posti melkeen kaks viikkoa sitten jossa mainitsin ton kupppikoon, joten news arvo tämän palstan faktuaalisille lukijoille meni jo. eli jos pakkislainen olisi vuotaja kyseinen "paljastus" olisi olut jo viime viikon seiskassa. anyhow vituttaa että tommosta naurettavaa paskaa saat niskaan siksi kun oot aito. edit: tykkään susta....:nolo:

Äsken jouduin lopettamaan täysistuntoni kesken kun näin ton seiskan jutun. Juoksin ihan täpinöissäni jo koneelle ja rupesin ottamaan kuvaa lehdestä, mutta täällä pakkiksella ollaankin asiasta jo puhuttu 2 sivun verran.

Just kävi samaten, paitsi en nyt kuvaa ruvennu ottaa vaan heti oli tultava tänne. Noh, täytyypä mennä jatkamaan kokousta.:curs:

Just kävi samaten, paitsi en nyt kuvaa ruvennu ottaa vaan heti oli tultava tänne. Noh, täytyypä mennä jatkamaan kokousta.:curs:

Tiedät mihin pyyhkästä.

:jahas:

Mä olen suorastaan otettu siitä, kuinka te pidätte mun puoliani tässä hommassa ja ymmärrätte julkisuuden "kirouksen"...

Mietin jopa, josko pidettäisiin joskus jopa ns. "fanitapaaminen", niin saatte tulla morjestamaan mua ihan livenä ja näyttämään niitä habojanne (ja ehkä niitä vatsalihaksia myös ehehh :kuola:)

Mutta mä pistän sen nyt vakavaan harkintaan. Uskaltaisiko teistä muteen tulla kukaan paikalle :D ??? Meinaan ainoa, joka täällä on omalla nimellään on minä...

Oon siinä tapaamisessa mukana kuin peräpukama!

Kai sun kanssa pääsee siellä fanikuvaan? Laittaisin sen heti seinälleni!

Mä olen suorastaan otettu siitä, kuinka te pidätte mun puoliani tässä hommassa ja ymmärrätte julkisuuden "kirouksen"...

Mietin jopa, josko pidettäisiin joskus jopa ns. "fanitapaaminen", niin saatte tulla morjestamaan mua ihan livenä ja näyttämään niitä habojanne (ja ehkä niitä vatsalihaksia myös ehehh :kuola:)

Mutta mä pistän sen nyt vakavaan harkintaan. Uskaltaisiko teistä muteen tulla kukaan paikalle :D ??? Meinaan ainoa, joka täällä on omalla nimellään on minä...
Tuut ite messiin johonkin vippi-miittiin. Vai pitäiskö järjestää joku Lintsikeikka? Miettikää Hanna rintoineen kiepissä!!

Nyt on oikea asenne, Nuppu !!

Lisää vaan löylyä kiukaalle ja oma linja saa jatkua! Hienoa! Rohkea nainen!
Fanitapaamiseen olis varmasti halukkaita ja olettaisin, että isoja paloja ja vatsapalojakin olis tiedossa :hyper:

Ja toivotaan, että kaikki friikit ymmärtää pysyä poissa :)

Fanitapaaminen, mä en kyllä taida uskaltaa :nolo:

Minkähän jutun seiska siitä repisisi? Hanna nähty liikkuvan kaupungilla 50 bodarin kanssa...

Heh, antiikin roomalaisten tyyliin pukeutuneet pakkis-boudarit kantaa Hannaa kultatuolissa pitkin stadin keskustaa ossipenan ja Simban laskiessa palmunlehtiä Hänen reitilleen :D

Olen pysynyt tähän saakka todella hyvin poissa kaikkien juorulehtien palstoilta, joska julkisuuteni perustuu asiantuntijana olemiseen eikä siihen, että olisin seukkaillut esim. Keskisen pojan kanssa.

Siksi moinen reaktio, sillä en todellakaan haluaisi tulla yhdeksi "Jasmin Mäntyläksi", sillä median maailma on julma ja kova :(

Tämä tuskin on todennäköinen tulevaisuudenkuva. Eiköhän nämä "pyrkyrijulkkikset" itse hamua näiden lehtien sivuille. Ole oma avoin itsesi ja et voi olla väärässä. Seiskat kirjoittaa, rakit räksyttää, mutta karavaani kulkee. En muutenkaan ymmärrä, miksi pitäisi antaa periksi mokomien "toimittajien" toiminnalle? Jätetään ne seiskat tilaamatta ja iltapulut ostamatta, niin loppuu mokoma toiminta. Noh, lopetan ristiretkeni tähän. ;)

Tämä threadi on ollut viihdyttävyydessään yksi pakkiksen historiann parhaita. Jatkakaa...

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom