Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä lehtien toimituksissa taidetaan seurailla nettimaailman tapahtumia kohtuu laajalla otannalla ja puolitiiviisti. Forumeilla sattuu ja tapahtuu ja varmaan löytyy kaikkea muutakin mielenkiintoista mitä jengi kirjoittelee ja raportoi. Parhaimmillaan melkoisia aarreaittoja nettifoorumit. Luulisin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisiko aika polkaista käyntiin "Seiska pakkiksen boikottiin!" projekti? Ko lehtihän on aiemminkin kämmännyt esim. Lordin suhteen hienosti ja on muutenkin 100% :kakka:. Taas yksi syy boikotoida tuota inhaa juornalismin ydintä Suomessa.

Toivottavasti tarkastaja Partanen ei pistä pakkista boikottiin jonkun yksittäisen tollon ja pienen surkeassa paskalehdessä julkaistun tekstin takia. Jos ko hlö ikinä paljastuu, niin ei ehkä hirveän monelta pakkislaiselta hirveän ystävällistä suhtautumista heru. Muista Hanna, että hyvin moni pakkislainen fanittaa sua täysillä, joten toivottavasti yksi mätä hedelmä ei pilaa muita tuoreita ja hehkeitä hedelmiä. :D

En ole Seiskaa ikinä ostanut, mutta myönnän joskus lukevani esim. jossain kahvihuoneessa tai odotustilassa, jos ei siinä ole saatavilla esim. TM:ää. :nolo: Vaimollani Seiska on vielä tiukemmassa boikotissa, hän kun ei ko paskalehteä lue, vaikka ilmaiseksi olisi tarjolla. Suuttui aikoinaan Seiskan mokailuista Lordin kohdalla niin kovasti. Silloinhan Seiska meni niin monella suomalaisella boikottiin ja muutamat mainostajat häipyivät (esim. Olvi), että lehti oikein hätääntyi ja pyyteli anteeksi. Myöhäistä.

Tämän viikon seiskat sitten käännetään kaupoissa ja kioskeissa toisinpäin tai toinen lehtipäälle samoin kun Lordin kuva tapauksessa!

Nuppu, kannattaa ottaa huomioon, että yleensä nuorempi ja netissä aktiivisemmin roikkuva toimittajasukupolvi käyttää näitä isoja ja moderoituja (Pakkotoisto, MuroBBS jne.) keskustelupalstoja tietolähteinään. Etenkin iltapaskalehdet ja juorujulkaisut saavat helposti etsimäänsä herkullista sitaattimateriaalia netitse.

Toisaalta, kyllä nämä isot ja "asiallisetkin" maakuntalehdet monesti hakevat juttuvinkkejä näiden palstojen kautta, mutta yleensä juttujen sisältö ei pyöri sensationalismin tyylilajissa. Sen sijaan ne pyrkivät yleensä tutkivaan journalismiin, käyttäen erilaisia viitteitä ja lähteitä monipuolisesti.

En siis usko, että kukaan Pakkikselta on tuollekaan sontajulkaisulle mitään juttuvinkkiä antanut. Eiköhän ne toimittajakärpäset ole sieltä itsestään tuoreen lanta-annoksen himoissaan tänne pörränneet.

Pelin henkihän on se, että kuka tahansa voi tarkistaa kenen tahansa julkisia kirjoituksia netistä. Sen takia käytän omaa maalaisjärkeäni, enkä seposta luurangoista kaapissani ihan kaikkialle.

Sinä, Nuppu, et ole kuitenkaan kirjoittanut mitään kamalia paljastuksia itsestäsi. Mainitsit vain herjalla tuon kuppikoon sivulausessa, koska tiesit palstalla notkuvan miesväestön kuitenkin tenttaavan tätä tietoa jatkossa. Kenellekään televisiota seuraavalle, naiskauneutta arvostavalle heteromiehelle tuokaan tieto tuskin tuli varsinaisena yllätyksenä. :D

Jatka vaan samaan rataan, Nuppu. Älä anna erävoittoa kaiken maailman yrjötyksille!

PS. Opiskelen journalistiksi, ja voinkin jo paljastaa ensimmäisen juttuaiheeni. Näin nimittäin Hannan kerran syömässä Kuopion viikinkiravintola Haraldissa viereisessä pöydässä, ja vieläpä <h1>RUOKAA</h1>!
Mukana oli varmasti 75mg D-vitamiinia!

Aivan turha syyttää seiskalehteä. Syyllisiä on vain ja ainoastaa ne, jotka siitä paskasta jotain maksaa.

Aivan turha syyttää seiskalehteä. Syyllisiä on vain ja ainoastaa ne, jotka siitä paskasta jotain maksaa.

Tässäpä mennään taas siihen ikuisuuskysymykseen joukkoviestinnän markkinoista. Eli lähteekö taloudellinen kierto ja kehitys rullaamaan

A) Julkaisun kiistattomasta laadukkuudesta.
B) Yleisön tarpeesta.
C) Mainostajien tarpeesta.

Seiskan toimittaja ettiny googlen kautta Nupun kuppikokoa ja löytäny sen pakkikselta :rolleyes:

Jatka Hanna samaa rataa..älä välitä paskalehdistä. Tunnut olevan huumorintajunen ja hyvä tyyppi. Ilostuta meitä täällä jatkossakin :thumbs:

Kääntyy meikäläisen toimesta seiskat kyl nyt ympäri.

Te kaverit ootte kyl aika ihquja :)

Olen pysynyt tähän saakka todella hyvin poissa kaikkien juorulehtien palstoilta, joska julkisuuteni perustuu asiantuntijana olemiseen eikä siihen, että olisin seukkaillut esim. Keskisen pojan kanssa.

Siksi moinen reaktio, sillä en todellakaan haluaisi tulla yhdeksi "Jasmin Mäntyläksi", sillä median maailma on julma ja kova :(

Hyvät ystäväni kyllä tietävät, että olen superavoin, rempseä ja joskus aika paha suustani ja tällaisessa tilanteessa se saattaa heposti kostautua, kun toimittajat hakevat halpoja kesäjuttuja... :(

Seiskaa lukee viikottain yli miljoona suomalaista, joten kyllähän sillä oma kannattajakuntansa on. Itse en kyllä moista lehteä suostu sponsoroimaan rahallisesti, mutta nyt taitaa kuntosalillkin pyörää polkiessa kiinnostaa enemmän se Tieteen Kuvalehti... Ja vahingossa kahvi kaatua sen seiskan pääle :D tai :urjo:

Mielestäni Seiskassa pysykööt Marikat, Matit ja Jasminit, mutta jättäkööt Ö-luokan julkkikset, kuten minut rauhaan...

Tehdäänkö poijat niin, että antaa tän nyt mennä ns. läpi sormien, mutta jos vielä jotain juttua tulee, niin aloittakaamme laajamittaisempi boikotti pienen kiusan kera...:evil:

Mielestäni Seiskassa pysykööt Marikat, Matit ja Jasminit, mutta jättäkööt Ö-luokan julkkikset, kuten minut rauhaan...

Taitaa ne muut olla Ö-luokkaa ja sä oot parasta A-luokkaa :haart: ;) :love:

Seiskaa ei tule luettu edes terkkarissa jos on edes Seura tai APU.

Mutta olen pistänyt kuitenkin merkille, että aika usein pakkiksella ihmetelty / manattu asia on suhteellisen pian päätynyt esim. hesarin NYT-liitteeseen tms. Voidaanko olettaa, että toimittajat "seuraavat keskusteluja".

Ja onni onnettomuudessa, roskalehti, jolla on miljoona lukijaa juuri antoi ilmaisen mainoksen Pakkotoistolle.

Toi on oikeesti ihan hyvä pointti. Ja ei pelkästään näkyvyyttä vaan: Ihmiset lukee ja luottaa Hannan vinkkeihin telkkarissa ja lehdissä, ja seiska raportoi että tämä ravintoasiantuntija lukee ja kirjoittaa pakkikseen --> ihmiset saattavat oikeesti tulla tänne etsimään tietoa "kun kerran se Partanenkin käy siellä kirjoittelemassa, kai siellä joku jotain tietää" --> koko Seiskan lukijakunta laihtuu, mikä on tietty hyvä juttu. Eikös vain? Eikö...? ;)

e. Olisi mielenkiintoista nähdä tuleeko tänään piikki kävijämääriin....

Hjuva Hannuli, antaa koirien räksyttää.

Ja onni onnettomuudessa, roskalehti, jolla on miljoona lukijaa juuri antoi ilmaisen mainoksen Pakkotoistolle.

Ei maksanut mitään, pappa betalar, ei tarttenut edes lämmintä kättä antaa.

Paitsi mun kustannuksella (täältä puuttuu sellainen hymiö, mikä näyttää kieltä!)

Noh, jos vaikka meitsikin sais enemmän luentokeikkaa, kun kansakunta tietää mun kuppikoon :hyper:

Niin ja jalkafetisseille tiedoksi, mun kengän numero on 37-38 (TOIMITTAJA HUOM! Niin on jotain juttua enskin viikon lehteen :whip:)

...en todellakaan haluaisi tulla yhdeksi "Jasmin Mäntyläksi", sillä median maailma on julma ja kova :(

Älä pelkää! Susta ei saisi Jasminta tekemälläkään! Olet ihan loistava kaikin puolin :haart:

Tuut heti oman äidin ja siskon jälkeen kolmosena mun "top 10 naiset"-listalla :D

(täältä puuttuu sellainen hymiö, mikä näyttää kieltä!)
Pitää lainata muualta.

tongue-smiley-8876.gif

Niin ja jalkafetisseille tiedoksi, mun kengän numero on 37-38 (TOIMITTAJA HUOM! Niin on jotain juttua enskin viikon lehteen :whip:)

Tälle repesin.:hyper: Varmaan tälläkin hetkellä joku lihava, kaljuuntuva keski-ikäinen toimittajasetä/täti kirjottaa silmät kierossa seuraavaa juttua: Hanna Partasen jalan koko! Äläkä sure, sua ei voi ketään vahingossakaan pitää samanlaisena bimbona kuin seiskan "vakiokerma". Sulla on aivot ja olet oikeasti kaunis ja hauska.

Mun mielestä sä Nuppu oot antanut itsestäsi ihan hyvän ja helposti lähestyttävän kuvan täällä ja niin varmaan monen muunkin mielestä. Olet kuin kuka tahansa meistä, kunhan nyt sattumalta olet oman alasi asiantuntija ja pakkiksen poikien päiväunien kohde. Samoin täällä on monella muulla omat osa-alueensa, joissa pääsee tuomaan esille tietämystään.

Eli jos nyt jengi tulee tänne Seiskan innoittamana hakemaan jotain sensaatiouutisia (muutakin kuin tuo kuppikoko... ;) ), niin so what... Ja kun hauskinta on se, että ne eivät taida saada niitä tai jos saavat, niin aika pienestä ne niitä repivät. Omalla rempseällä ja kivalla kirjoitustyylilläsi saatat saada jopa uusia asiakkaita, samoin kuin pakkis saa lukijoita.

P.S. Tuo kuppikokouutisointi muuten kertoo jotain Seiskan "laadusta", jonka me kaikki jo tiedämme entuudestaan. Hävettääköhän muuten Seiskan toimittajia kertoa missä lehdessä he työskentelevät? Toisaalta pällisteleväthän he siellä lehdessä naamojen kera.

Paitsi mun kustannuksella (täältä puuttuu sellainen hymiö, mikä näyttää kieltä!)

Noh, jos vaikka meitsikin sais enemmän luentokeikkaa, kun kansakunta tietää mun kuppikoon :hyper:

:whip: Olette loistava! :D
Täällä Pakkiksella on hyvä yhteishenki ja tämäkin juttu kuitattiin hjuumorilla sinun ja faniesi toimesta, vaikka ensin pidit meitä toki (;)) jännityksessä...
Tässä esimerkki miten kävellä ohi lööppien ja :kakka: lehtien--->:joulu3:

edit. vittu tolla pukilla onkin luistimet.. sori olen ihan:david::david::arvi:
jatkakaa toki!!!

Äsken jouduin lopettamaan täysistuntoni kesken kun näin ton seiskan jutun. Juoksin ihan täpinöissäni jo koneelle ja rupesin ottamaan kuvaa lehdestä, mutta täällä pakkiksella ollaankin asiasta jo puhuttu 2 sivun verran.

Tänne pakkikselle tulee kyllä maailmanloppukin enemmin mitä muulle maailmalle.

Ei sun Hanna tarvi tosta mitään tressiä ottaa, törkeen koomistahan toi on kun jossain lehdessä tommosesta kirjoitetaan. Toisaalta kyllä aika rankaa sinäänsä, että joutuu pelkästään ammattinsa takia tommosen suurennuslasin alle.

P.S. ööhh... mulla ei oo sit mitään tietoo miks toi seiska meille tulee :jahas:

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom