Te kaverit ootte kyl aika ihquja
Olen pysynyt tähän saakka todella hyvin poissa kaikkien juorulehtien palstoilta, joska julkisuuteni perustuu asiantuntijana olemiseen eikä siihen, että olisin seukkaillut esim. Keskisen pojan kanssa.
Siksi moinen reaktio, sillä en todellakaan haluaisi tulla yhdeksi "Jasmin Mäntyläksi", sillä median maailma on julma ja kova :(
Hyvät ystäväni kyllä tietävät, että olen superavoin, rempseä ja joskus aika paha suustani ja tällaisessa tilanteessa se saattaa heposti kostautua, kun toimittajat hakevat halpoja kesäjuttuja... :(
Seiskaa lukee viikottain yli miljoona suomalaista, joten kyllähän sillä oma kannattajakuntansa on. Itse en kyllä moista lehteä suostu sponsoroimaan rahallisesti, mutta nyt taitaa kuntosalillkin pyörää polkiessa kiinnostaa enemmän se Tieteen Kuvalehti... Ja vahingossa kahvi kaatua sen seiskan pääle :D tai :urjo:
Mielestäni Seiskassa pysykööt Marikat, Matit ja Jasminit, mutta jättäkööt Ö-luokan julkkikset, kuten minut rauhaan...
Tehdäänkö poijat niin, että antaa tän nyt mennä ns. läpi sormien, mutta jos vielä jotain juttua tulee, niin aloittakaamme laajamittaisempi boikotti pienen kiusan kera...:evil: