Sniffari
Äitisi valinta
Joo, mullakin tekisi mieli sanoa jotain reseptittömiä lääkeaineita käyttäville ihmisille, jotka kritisoi ihan mitä vaan, mutta se nyt ei taas enää liity tähän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, mullakin tekisi mieli sanoa jotain reseptittömiä lääkeaineita käyttäville ihmisille, jotka kritisoi ihan mitä vaan, mutta se nyt ei taas enää liity tähän.
Joo, mutta en silti lähtis itse jeesustelemaan tolta pohjalta. Olkoon.
Ei se ossipena haittaa. Kyllä Nupsu huolii oikeasti nuorempiakin, mutta ei kehtaa vaan myöntää täällä. Tarpeeksi vain viettelystä.;)
Sori,.Eiku mä käännytän sen fanittamaa indican musiikkia, ja tyttöjä noin yleisesti, ja siitä musiikista se saa aina assosiaatioita;) Sitte se aina muistaa mut kun se kuulee niitten biisejä.. ja ei aikaakaa ku me fanitetaa yhessä
VW-konsernin autoja noi kaikki on, myös Bugatti ja skoda. Käsittääkseni kaikki "ei niin hyvät" moottorit menee lähinnä skodalle. Siis ei mitkään paskat mutta jotain eroa niissä oli. Mul on vaan omat antipatiani tiettyjä merkkejä kohtaan, kuten kaikkia ranskalaisia autoja :D
Pitikö sen olla tossa lauseessa? Minä en ainakaan niin sanonut. Luehan vähän tarkemmin.
Sori,.
Oikeesti hei, jätä noi indica-jutut vaan ihan omaksi tiedoksesi. Ei mitään järkeä joka helvetin asiaan vetää jotain bändiä mukaan. Sen ehkä ymmärtää kun joku pikkulapsi touhottaa jostain koko ajan mutta, että aikuinen mies. Ei ne indican tytöt seuraa tätä palstaa ja bongaa sua ja sun tekstejäs täältä ja mene sun kanssa naimisiin ja elä loppuelämää onnellisena.
Kerroppa Nuppu mistäs musiikista pidät? Oletko jo Pakkotoisto.com:n pakkometalli-osion suurkuluttaja vai onko Antti Tuisku enemmän sun mieleen?
Oon ymmärtäny että audin, vw koneisa ei ole mitään eroja, täysin identtisia esim nämä 1.8t 20v mitä käytettiin vanhemman korin gti golffissa ja audi s3:ssa. Suurin ero merkkien välilä tulee sitten koreissa. Sieltä alkaa sitten löytymään laadukkaampaa osaa, ruostesuojat jne... Sanokoon joku vielä joka parhaiten tietää. Mutta koneiden _pitäisi_ olla identtiset...
Sori,.
Oikeesti hei, jätä noi indica-jutut vaan ihan omaksi tiedoksesi. Ei mitään järkeä joka helvetin asiaan vetää jotain bändiä mukaan. Sen ehkä ymmärtää kun joku pikkulapsi touhottaa jostain koko ajan mutta, että aikuinen mies. Ei ne indican tytöt seuraa tätä palstaa ja bongaa sua ja sun tekstejäs täältä ja mene sun kanssa naimisiin ja elä loppuelämää onnellisena.