Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
No helv..., hetkeen kun en ollut koneella niin hirmuinen sutina käynyt tässä ketjussa.

Kysymys Hannalle: Miten vahvasti musiikki on mukana elämässäsi? Soitatko, laulatko vielä tai millaista musiikkia kuuntelet?

Olen soittanut alttosaksofonia reilut 10 vuotta ja huilua sivusoittimena about 6 vuotta. Laulanut olen aktiivisesti muutaman vuoden (käynyt jopa tunneilla siis) ja takana on erilaisia kokoonpanoja 4-40 henkeen. Äänialalta olen klassinen 1. sopraano, mutta musiikkiluokalla ollessani lauloin aina alinta ääntä poikien apuna :)

Nyt kun olen tehnyt viimeiset vuodet niin julmetusti töitä, niin en ole ehtinyt harrastamaan yhtään mitään :( Laulan nykyisin vain autossa, mutta kun ajan noin 50-60 000 km/ vuosi, niin laulan aika paljon :D

Eli siis tonne kuuntelupuolelle menee tällä hetkellä... Nyt autossa mm. Tuomo Prättälää, Jonna Tervomaata, Mew, Alice in Chains ja Mozatin Requeim...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua jäi nyt vaivaamaan, että saiko SniffDaddy koskaan vastausta kysymykseensä Tyhmien kysymysten kerhossa koskien naisten vessassa käyntiä??? En ainakaan äkikseltään vastausta nähnyt... Kuinka on SD? Vai muistatko vielä 3 vuoden takaisia tapahtumia :D

Vastaus löytyy ko ketjun sivulta 28. Sniffdaddy sai vastauksen Strappadon ystävällisellä avustuksella:)

Mulla on (taas) kauhea autokuume. Sattuuko kenelläkään olemaan käytännön kokemusta ja arvioita Seat Leonista?

Luota saksalaisiin :D

Miksi tämän kaltaiset yksilöt ovat AINA ikärasisteja?

Koska jos mä alkaisin deittailemaan 7 vuotta nuorempaa miestä, niin juorulehdet tykkäis :D Ja jos taas mennään ikähaitarissa toiseen suuntaan, niin miehen pitää myös jaksaa juosta meidän mukuloiden perässä :hyper: Tosin onhan niitä ihan viriilejä 55-vuotiaitakin, mutta mulle ei passaa se "Perintöä odotellessa"-rooli...

Entäs seksisuhde vm. 92 kanssa?:hyper:

Ja rakas Silmukka... Mä en harrasta seksisuhteita...

Mulla on (taas) kauhea autokuume. Sattuuko kenelläkään olemaan käytännön kokemusta ja arvioita Seat Leonista?
Joku jo sanoikin että luota saksalaiseen. Leonissa voi olla pikkasen turhan kova/pompottava alusta (saanut vähän moitteita tuosta) tuollaisille isoille kilometrimäärille suomen surkeilla teillä, puraiset vielä kieleesi lauleskellessasi. Noista saksalaisista samasta kokoluokasta suosittelisin Audi A3 CC:tä, mulla on ihan sattumalta sellanen jos haluat kokeilla :lol2:

feikki-edit: Jahas, Leonia koeajamaan menossa. Vieppä Leon mukulakiville ja maantielle matkanopeuteen ja kokeile milta alusta susta tuntuu...

Ja aja seatilla yli 30000 :rolleyes:

Meidän perheestä löytyy Seat Ibiza ja sillä ajettu 160000km ilman mitään suurempia ongelmi, joten hyvin on ainankin kestänyt. Autoista en tiedä mitään, mutta ajattelinpa kertoa silti :D

Ja aja seatilla yli 30000 :rolleyes:

:offtopic: Koneet on samoja kuin mitä käytetään VW Golfissa ja myös audeissa. Leonikin on golffin alustalle rakennettu joten en usko että noista koneet laulaa ekana.:offtopic:

edit. Muistaakseni asia oli näin, en nyt uskalla mennä alleviivaamaan täysin

Se tieto on 1,5 vuotta vanhaa tietoa, joten ei pidä enää paikkansa. Musta ei saa kuules pelinaista tekemälläkään! Voi voi, kun tietäisitte vaan... Sinkkueloa on kohta takana jo vuosi :( Boring....

BTW sun(?) kuvassa on niitä vatsalihaksia on jo hitusen liikaa :lol2:

Voiko niitä muka olla liikaa :hyper:

edit. Usko pois. Aikasi kun täälä palstalla pyörit niin varmasti löydät samanhenkisen ja urheilullisen miehen rinnallesii. Jos ei muuten irtoa niin laita vielä varmuudenvuoksi ilmoitus tuonne deitti osastolle :)

Kyllä se on nyt selvää, että Hanna on löytänyt kotinsa. Koukussa on ja pysyy, harvase päivä täällä jo kirjoittelemassa. Ei mene kauaa kun se on jo vip-chatissa ja vip-risteilyllä. Kisatkin tulee katsomaan vip-paikoilta ja loppujen lopuksi KP kuuluttaa SM-kisoissa "JA NAISTEN RASKAAN SARJAN VOITTAJA TÄNÄ VUONNA..........NUPPU PARTANEN!!!!"

:offtopic: Koneet on samoja kuin mitä käytetään VW Golfissa ja myös audeissa. Leonikin on golffin alustalle rakennettu joten en usko että noista koneet laulaa ekana.:offtopic:

edit. Muistaakseni asia oli näin, en nyt uskalla mennä alleviivaamaan täysin

VW-konsernin autoja noi kaikki on, myös Bugatti ja skoda. Käsittääkseni kaikki "ei niin hyvät" moottorit menee lähinnä skodalle. Siis ei mitkään paskat mutta jotain eroa niissä oli. Mul on vaan omat antipatiani tiettyjä merkkejä kohtaan, kuten kaikkia ranskalaisia autoja :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom