Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Go Hanna Go!!! :thumbs: En ole "fanittanut" sua ennen tätä threadia, mutta olet tuolla rennolla jutullasi saanut hymyn irtoamaan useampaan otteeseen joten toivon että pysyt täällä ja saat vielä monta hymyä aikaan. :):):)

Sitten kyssäri niistä vatsalihaksista: Onko niiden oltava symmetriset vai riittäkö jos löytyy sinnepäin?!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No oliko Nuppu se Seat hyvä? Tavallaan mua muuten jopa "harmittaa" se että ohjelmasta ei selviä ollenkaan se että sä oot oikeasti noin hauska. Mietin tosta kranttuudestasi miesten suhteen et toisaalta sulla jos kellä on varaa olla kranttu :)

Mitä Hanna olet mieltä Suurin pudottaja -ohjelmasta? Tulisiko kyseisessä ohjelmassa nostaa ruokavalion merkitys paremmin esille? Ovatko laihdutusmenetelmät mielestäsi turhan rajuja?

Omasta mielestäni hienointa kyseisessä sarjassa on nähdä tuo valtava muutos, jonka ihmiset saavat puolessa vuodessa aikaan!

Ei, et pääse samaan sovituskoppiin, Mike... Etkä sinä, etkä sinä, ehkä sinä, etkä sinä, etkä sinä.... :whip:

Haa! Mulle jätettiin vielä mahkut!

Mainitsit tuolla aiemmin, että et juurikaan katso ihmisten ulkonäköä tai ostoksia vapaa-ajallasi, mutta lihavat lapset, siis ylilihavat lapset, saa pään kääntymään?

Mitä tällaisten vanhemmille pitäisi sanoa ylipäätään ja miten tällainen on voinut tapahtua? Eikö jo sosiaaliviranomaiset puutu asiaan? Terveyskeskus, neuvola?

image_id274.jpg

Mä ainakin joka kerta kun näen tollaisia syytän lähinnä vanhempia!!

Mainitsit tuolla aiemmin, että et juurikaan katso ihmisten ulkonäköä tai ostoksia vapaa-ajallasi, mutta lihavat lapset, siis ylilihavat lapset, saa pään kääntymään?

Mitä tällaisten vanhemmille pitäisi sanoa ylipäätään ja miten tällainen on voinut tapahtua? Eikö jo sosiaaliviranomaiset puutu asiaan? Terveyskeskus, neuvola?

image_id274.jpg

Mä ainakin joka kerta kun näen tollaisia syytän lähinnä vanhempia!!

Ei saa näyttää noin surullisia kuvia. :curs:

Ootkohan sinä se paras henkilö jeesustelemaan kellekään?

Jep, Hanna RMJ.hi fanittamaa Indicaa!?

Onneksi olkoon! Sä olet ensimmäinen, joka lukee mun viestit huolella... ja kiinnittää huomion muuhunkin kuin yhdyssanavirheisiin :D

Pisteet sulle siitä :worship:

Kyllä sitä muutkin huomioi tuon kohdan, mutta ei jaksa hehkuttaa pienen mahdollisuuden takia :D

Tietenkin jos siinä olisi lukenut Mr.Referee kyllä, niin olisin ottanut heti onkeeni. :haart:

Ootkohan sinä se paras henkilö jeesustelemaan kellekään?

Missä kohtaa tossa lauseessa on se jeesustelu?

Edit. Pakko sanoa tämän threadin lukemisen jälkeen, et on se Hanna vaan aikamoinen mimmi, plussaa täältä hyvistä jutuista :D

Kyllä sitä muutkin huomioi tuon kohdan, mutta ei jaksa hehkuttaa pienen mahdollisuuden takia :D

Tietenkin jos siinä olisi lukenut Mr.Referee kyllä, niin olisin ottanut heti onkeeni. :haart:

Näin sitä erotetaan optimistit pessimisteistä.

Mä johdan, pojat!

Edit: Hanna, et muuten vastannut kysymykseeni joka koski iltahiilareita vs. päivähiilarit --> onko hiilareiden nauttimisen ajankohdalla oikeasti väliä? Miksi illalla otettu olisi huonompi? (Tiedän, yöllä ei tarvita niitä, mutta mun järjelle hiilari on hiilari, ja kokonaiskulutus ratkaisee, vaiko ei...?)

Pitikö sen olla tossa lauseessa? Minä en ainakaan niin sanonut. Luehan vähän tarkemmin.

Yleensähän tapana on quotata kohta johon viitataan, mutta olkoon. Kyllä mun vaan tekisi ainakin mieli sanoa jotain lihavien lapsien vanhemmille, mutta se nyt ei taas enää liity tähän.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom