Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Yksi minunkin viesti täältä poistettiin. Enkä edes kysynyt penkkitulosta, vaan iloitsin siitä että Hanna lainasi tekstiäni vaikken mitään edes kysynyt. Luulisin kyllä tietäväni miksi viestini lähti menemään, silti vähän ihmetyttää....esiaviollisesta seksistä Hannan kanssa saa jutella, mutta Neutraalille ei saa ehdottaa häitä? Mitä tämä on, elämmekö Pohjois-Koreassa? :eek:

Mutta joo, jos asiaakin. Eli, Hanna, voi olla että tätä on jo kysytty, mutta oletko aina ollut terveydestä kiinnostunut? Lähinnä nyt tarkoitan yläasteella ja siitä eteenpäin , jolloin ihminen alkaa jostain jotain jo tajuamaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hannalle tiedoksi että mulla on huomen vapaapäivä ja mä oon vapaa äijä, joten siitä sitte päättelemään miten nää vois teikäläiseen yhdistää.

Sähän tykkäsit oliko nyt salibandypelaajan vartalosta ja jos puuhelmet on plussaa ni ei kannata jäädä miettimään.

No oliko Nuppu se Seat hyvä? Tavallaan mua muuten jopa "harmittaa" se että ohjelmasta ei selviä ollenkaan se että sä oot oikeasti noin hauska. Mietin tosta kranttuudestasi miesten suhteen et toisaalta sulla jos kellä on varaa olla kranttu :)

Se Seat oli kyl aika hyvä... Hitto, nyt vaan autokuume pahenee... Ajoin eilen itse asiassa 4 eri autoa :hyper:

Pitänee viel harkita, mutta Seat Leon 1,9 dieselmoottorilla ja automaattivaihteistolla on nyt kyllä ykkössuosikki :D

Niin ja kiitokset kohteliaisuudesta Simba :rolleyes:

Joku jo sanoikin että luota saksalaiseen. Leonissa voi olla pikkasen turhan kova/pompottava alusta (saanut vähän moitteita tuosta) tuollaisille isoille kilometrimäärille suomen surkeilla teillä, puraiset vielä kieleesi lauleskellessasi. Noista saksalaisista samasta kokoluokasta suosittelisin Audi A3 CC:tä, mulla on ihan sattumalta sellanen jos haluat kokeilla :lol2:

feikki-edit: Jahas, Leonia koeajamaan menossa. Vieppä Leon mukulakiville ja maantielle matkanopeuteen ja kokeile milta alusta susta tuntuu...

Joo, kieltämättä alusta oli aika kova... Tällä hetkellä mulla on Renault Clio 06, jossa taas on todella hyvä pohja ja jousitus! Jopa verrattuna kaupunkimaastureihin, joita koeajoin TM:lle jokin aika sitten...

Autot ovat kuin miehet... Ei löydy täydellistä, mutta pitää vain miettiä kestäääkö niitä pikkuvikoja kuinka kauaa katsella...

Niin ja tiedoksi jollekin, joka ehdotti Audi A3:sta. Se on jo koeajettu (Sportpack), mutta niin saakelin ruma sisältä, että ei tullut kauppoja...

Hannalle tiedoksi että mulla on huomen vapaapäivä ja mä oon vapaa äijä, joten siitä sitte päättelemään miten nää vois teikäläiseen yhdistää.

Sähän tykkäsit oliko nyt salibandypelaajan vartalosta ja jos puuhelmet on plussaa ni ei kannata jäädä miettimään.

Puuhelmillä ei ole sitten osaa eikä arpaa tähän hommaan...

Puuhelmillä ei ole sitten osaa eikä arpaa tähän hommaan...

tuo tarkoittaa sitä että mun pitää käydä tekemässä tuotepalautus h&m:lle....

:D

Ovatko ohjelmassa antamasi neuvot ihan omaa käsialaa vai tuleeko tuotantoyhtiön tms puolelta mitään ohjeita, minkä suuntaisia neuvojen tulee olla (esim vhh/vähärasvainen ruokavalio)? Teetkö kaiken yksin vai onko ohjelmassa taustalla muita ravintoneuvojia, mutta sinä olet ainut joka menee kameran eteen? Onko ohjelmalla sponsoreita? Lähinnä ruoanvalmistajien puolelta.

Toivottavasti nämä eivät nyt huku tänne kysymyspaljouteen. :D

Ohjelmassa käsitellyt jutut menevät ihan Pohjoismaisten ravitsemussuositusten pohjalta eli about 30E% rasvaa, 50-60E% HH ja 10-20E% proteiinia. Ne jotka haluaa oikeesti podottaa kunnolla painoaan protskua suosittelen alkuun vähän enemmän.

Mulla on ohjelmassa yks assari, joka on myös Kuopion yliopistosta valmistunut TtM ja laillistettu ravitsemusterapeutti.

Joitakin sponsoreita on, mutta lähinnä meikit, auto, vaatteet... tai siis osa vaatteista... osa omia....

Toistan kysymykseni Hannalle tuolta monen sivun takaa, jos vaikka tällä kertaa nappaisi:

Kolme asiaa, joita haluaisit kokeilla (pakko tehdä ennen kuolemaa listan -tyylisesti), jos ei olisi rajoituksia? :)

Kysyt liian vaikeita... Noh, ainakin haluan käydä Singaporessa ja... Juosta puolikkaan maratonin Kapkaupungissa ja.... mennä naimisiin :D

Niin vielä niistä lihavista lapsista...

Joo, todellakin niitä alkaa olla jo ongelmaksi asti myös Suomessa. Lihavien lasten osuus on triplaantnut kolmessa vuosikymmenessä!

Käytännön työssä olen huomannut, että moni vanhempi sokaistuu lapsensa lihavuuteen. Eli tajuavat vasta sitten, kun virallisilta käyrilt näytän missä mennään. Etenkin alle kouluikäisten ja alakoululaisten kohdalla syy on pitkälti vanhempien tai isovanhempien. Usein esim. avioerolasta saatetaan palkita ja lohduttaa ruoalla tai jopa kilpailla siitä kumpi on "parempi" vanhempi... Sairasta... Mulla käy nyt muutama lihava lapsi vastaanotolla säännöllisesti ja se on ihaaanaaaa vaihtelua työhön! Sita haluisin tehdä enemmänkin, ehkä jopa perustaa Amerikan malliin "fatcampejä" myös Suomeen :)

Niin vielä niistä lihavista lapsista...

Joo, todellakin niitä alkaa olla jo ongelmaksi asti myös Suomessa. Lihavien lasten osuus on triplaantnut kolmessa vuosikymmenessä!

Käytännön työssä olen huomannut, että moni vanhempi sokaistuu lapsensa lihavuuteen. Eli tajuavat vasta sitten, kun virallisilta käyrilt näytän missä mennään. Etenkin alle kouluikäisten ja alakoululaisten kohdalla syy on pitkälti vanhempien tai isovanhempien. Usein esim. avioerolasta saatetaan palkita ja lohduttaa ruoalla tai jopa kilpailla siitä kumpi on "parempi" vanhempi... Sairasta... Mulla käy nyt muutama lihava lapsi vastaanotolla säännöllisesti ja se on ihaaanaaaa vaihtelua työhön! Sita haluisin tehdä enemmänkin, ehkä jopa perustaa Amerikan malliin "fatcampejä" myös Suomeen :)

tuohon liittyen mikä on omasta mielestäsi merkittävin syy lasten lihavuuteen?

onko se
-isovanhemmat jotka työntää herkkuja taskut täyteen
-puutteellinen ruokailu kotona
-vanhemmat ei valvo rahojen käyttöä ja herkkujen ostelua
-lapsen "lahjominen" vanhempien toimesta
-tietokoneella istuminen ja liikuntaharrastuksen puute

vai jokin muu?

Niin ja kiitokset kohteliaisuudesta Simba :rolleyes:

Minä teen nyt sen itselleni suotuisan tulkinnan että tämä oli ensimmäinen suoraan henkilöön kohdistettu flirtti tässä tredissä. Ja tätä päätöstä ei saa riitauttaa - ei edes Nuppu. Jos en olisi tällainen kääpiö menisin evässäkin ja kesämakuupussin kanssa päivystämään Sturen ja Mäkelän risteykseen - ennemmin tai myöhemmin kävelisit kuitenkin vastaan :)

Sie oot niin :haart::haart::haart::haart: (huoh)

Nupun kanssa kun sais kerran olla näin :love: niin sitten voisikin todeta intiaanipäällikön viisaudella että "tänään on hyvä päivä kuolla"

Nupun kanssa kun sais kerran olla näin :love: niin sitten voisikin todeta intiaanipäällikön viisaudella että "tänään on hyvä päivä kuolla"
sitten kaivaisit MARS -patukan povarista ja kohta olisitkin jo menossa "pikkukukan" luo... :hyper:

Mukavaa että tulee lisää julkkiksia palstalle. Loistava juttu. Jutun aiheita ainakin piisaa..

p.s. Joko on privalaatikko ihan täynnä ? :lol2:

Sita haluisin tehdä enemmänkin, ehkä jopa perustaa Amerikan malliin "fatcampejä" myös Suomeen :)

Voisit perustaa myös painonpudotusleirejä kisakauteen valmistuville painosarjaurheilijoille. Menestys taattu. ;)

Voisit perustaa myös painonpudotusleirejä kisakauteen valmistuville painosarjaurheilijoille. Menestys taattu. ;)
miks ei perustais samantien massaleirejä, minne vois mennä hyvällä mielellä viettämään massakautta ja katsomaan bodyleffoja:D

Minä teen nyt sen itselleni suotuisan tulkinnan että tämä oli ensimmäinen suoraan henkilöön kohdistettu flirtti tässä tredissä. Ja tätä päätöstä ei saa riitauttaa - ei edes Nuppu. Jos en olisi tällainen kääpiö menisin evässäkin ja kesämakuupussin kanssa päivystämään Sturen ja Mäkelän risteykseen - ennemmin tai myöhemmin kävelisit kuitenkin vastaan :)

Sie oot niin :haart::haart::haart::haart: (huoh)

Joo älä ainakaan nyt suotta mene sinne kytikselle, kun olen Pyhä tunturilla keikalla ja kohta Tukholmassa... Tulloo muuten poliisit paikalle ja korjaa sut talteen :)

Ja ihan mielenkiinnosta, mikä on kääpiön pituus?

Juu ei taida olla ihan mun juttu... :rolleyes:
Äläh ny, sehän olis vallan mainiota. Hanna tiukassa topissa piiskaa pakkislaisia :whip:
"No niin Solid, nyt syöt sitä jäätelöä. Enemmän mass blastia sekaan tai et saa illalla piiskaa!"
"Ja Rankkuri, ei, ei.. käytä molempia käsiä kun syöt sitä ehramia, saat nopeammalla tahdilla tungettua sitä suuhun. Annas kun Nuppu näyttää.. *ottaa Rankkurin päästä kiinni ja tunkee sen ehram-ämpäriin*"
"IronChef, et syönyt tarpeeksi panimosokeria. Laitetaanpas tämä porkkana nyt sitten rangaistukseksi tuonne..."

:kuola:

Äläh ny, sehän olis vallan mainiota. Hanna tiukassa topissa piiskaa pakkislaisia :whip:
"No niin Solid, nyt syöt sitä jäätelöä. Enemmän mass blastia sekaan tai et saa illalla piiskaa!"
"Ja Rankkuri, ei, ei.. käytä molempia käsiä kun syöt sitä ehramia, saat nopeammalla tahdilla tungettua sitä suuhun. Annas kun Nuppu näyttää.. *ottaa Rankkurin päästä kiinni ja tunkee sen ehram-ämpäriin*"
"IronChef, et syönyt tarpeeksi panimosokeria. Laitetaanpas tämä porkkana nyt sitten rangaistukseksi tuonne..."

:kuola:

missä tuonne ilmottaudutaan?!? oon ihan heti mukana!

tuohon liittyen mikä on omasta mielestäsi merkittävin syy lasten lihavuuteen?

onko se
-isovanhemmat jotka työntää herkkuja taskut täyteen
-puutteellinen ruokailu kotona
-vanhemmat ei valvo rahojen käyttöä ja herkkujen ostelua
-lapsen "lahjominen" vanhempien toimesta
-tietokoneella istuminen ja liikuntaharrastuksen puute

vai jokin muu?

Se riippuu tällä hetkellä aika lailla tapauksesta... Yleisemmät syyt ehkä nykypäivänä on se puutteellinen ruokailu kotona ja herkkujen paljous syystä tai toisesta...

Nyt täytyy saada tietoon Nupun tarkat ja korkeat kriteerit. Tällöin voi sitten 99,9% pakkiksen ritareista unohtaa koko nedin :hyper:

Ikä:
Pituus:
Hiusten väri:
Kehonrakenne: Esimerkki :kuvia:
Ammatti:
Koulutus:
Tulotaso:
Maalaismiljöö vai kaupunki:

Vapaa muotoinen kuvaelma ihanne miehestä:

Niin ja sitten sellainen kysymys että kuinka paljon sinua itseesi on siinä "domina" tv roolissa? Jos on paljon niin voi sentään :kuola:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom