Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ja ihan mielenkiinnosta, mikä on kääpiön pituus?

169/70/35v/11,5% (vuosi sitten, nyt arviolta 14%) et mä valitettavasti painin eri sarjassa sekä koon että nippanappa myös iän suhteen kun mikä on sun miesmaku. :( MUTTAMUTTA - vaikka mä olen aina pitänyt itseäni suht surkeana jalkapalloillijana meillä oli eilen firman fudismatsi yhtä konsulttiyksikköä vastaan ja tein 3-2 ratkaisumaalin 2 minuuttia ennen loppua. Luulin joutuneeni rinnakkaistodellisuuteen, koska siellä oli divareissakin pelannutta porukkaa ja mun pallonpotkinta rajoittuu ala-asteelle jossa mut valkattiin aina vikana. Hupaisaksi homman teki vielä se että multa putosi varttia ennen loppua piilari toisesta silmästä, ja näin todella epäselvästi. Jouduin suurinpiirtein arvailemaan missä ihmiset ja pallo on :)

--> eli mun puolesta voidaan sopia niin että vaikka en muuten kriteerejä täytäkään se että olen "sankarijalkapalloilija" kompensoi puutteet???

P.S - ja tietenkin sarjassa ensin oli paino ja sitten pituus;)

P.P.S - Maradona oli 163cm pitkä:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se riippuu tällä hetkellä aika lailla tapauksesta... Yleisemmät syyt ehkä nykypäivänä on se puutteellinen ruokailu kotona ja herkkujen paljous syystä tai toisesta...

Ja varmaan liikunnan vähäisyys koulussa ja kotona. Ala-asteelta ja jo aiemmin pitäisi ipanoihin löytää jostain se liikkumisen reimu mikä itseenkin on joskus tarttunut. Se on sellanen elämäntapa mikä jää sitten päälle tai ei.

Ja varmaan liikunnan vähäisyys koulussa ja kotona. Ala-asteelta ja jo aiemmin pitäisi ipanoihin löytää jostain se liikkumisen reimu mikä itseenkin on joskus tarttunut. Se on sellanen elämäntapa mikä jää sitten päälle tai ei.

Meinasin laittaa linkin mun blogiin, mutta huomasinkin, että se osa sivustoista enää toimikaan :(

Noh, tässä juttu, johon olisin viitannut...

10-vuotias kummipoikani tuli ulkoa kotiin ja lähes itkuisena valittaa äidilleen: "Miksi missään ei saa tehdä enää mitään!" Ja sitten painuu pelaamaan pleikkaria huoneeseensa. Patrik kertoo tarinaa, masentuneena mutta samalla raivoissaan: "Me haluttiin pelata kiikkupolttista kavereiden kanssa pihassa. Hetki kun oltiin pelattu, niin naapurin ukko tulee sanomaan, että pojat pois pihoilta huutamasta, menkää leikkipuistoon! Me mentiin sitten lähipuistoon pelaamaan, mutta sitten hiekkalaatikolla olevat tädit tuli ajamaan meidät pois ja käski mennä palloa potkimaan jaliskentälle tonne kauemmaksi. Noh, me mentiin sinne, vaikka siellä ei ole edes kiikkuja joissa polttista vois pelata. Potkittiin palloa ja sit tulee kentänhoitajamies ja käskee meidät pois, sillä kenttä on tarkoitettu vain seuran käyttöön."

Helsingin Sanomissa oli samanlainen vuodatus 11-vuotiaalta pojalta joka kertoi saaneensa jopa väkivaltaisia uhkauksia naapureilta, jos pelaaminen ja leikkiminen ei pihalla lopu. KAMALAA! Sitten samaan aikaan vanhempi polvi ihmettelee, miksi nuoriso notkuu toreilla ja polttaa tupakkaa ja ryypiskelee yhä nuorempana. Toinen puolisko nuorisosta viihtyy tietokoneensa ääressä tuntikausia luurit korvilla omaan maailmaansa uppoutuen.

Niin näinhän ne lapset ja nuoret ovat onneksi poissa aikuisten tieltä ja eivät pidä meteliä. Hävettää olla aikuinen!

Nyt täytyy saada tietoon Nupun tarkat ja korkeat kriteerit. Tällöin voi sitten 99,9% pakkiksen ritareista unohtaa koko nedin :hyper:

Ikä:
Pituus:
Hiusten väri:
Kehonrakenne: Esimerkki :kuvia:
Ammatti:
Koulutus:
Tulotaso:
Maalaismiljöö vai kaupunki:

Vapaa muotoinen kuvaelma ihanne miehestä:

Niin ja sitten sellainen kysymys että kuinka paljon sinua itseesi on siinä "domina" tv roolissa? Jos on paljon niin voi sentään :kuola:

Hoh hoh! Jopas kyselit vaikeita...

Tohon oikeesti pikkusen vaikeeta vastata sillä esim. mun miehistä pituus on vaihdellut 175-187 cm väliltä, hiusten värilläkään ei ole väliä, kehonrakenteesta on ollut jääkiekkoilijasta todella hoikkaan, mutta ei kylläkään yhtään saliäijää :D ja sitten tulotasollakaan ei ole merkitystä...

Se on nyt vaan se tekijä X... Ja se ei ole se Peenix, niin kuin joku veikkasi, sillä se löytyy kaikista miehistä... Tekijä X vain ehkä 1/10 000 :rolleyes:

Helsingin Sanomissa oli samanlainen vuodatus 11-vuotiaalta pojalta joka kertoi saaneensa jopa väkivaltaisia uhkauksia naapureilta, jos pelaaminen ja leikkiminen ei pihalla lopu. KAMALAA! Sitten samaan aikaan vanhempi polvi ihmettelee, miksi nuoriso notkuu toreilla ja polttaa tupakkaa ja ryypiskelee yhä nuorempana. Toinen puolisko nuorisosta viihtyy tietokoneensa ääressä tuntikausia luurit korvilla omaan maailmaansa uppoutuen.

Sinänsä aika karua, jos on sallitumpaa vetää 15-vuotiaana vinettoa toreilla viikonloput kuin 11-vuotiaana leikkiä pihalla. Uskomatonta touhua naapureilta..

Se on keinupersistä eikä kiikkupolttista!! Heh, muistan kyllä kun pienenä pelattiin samoja geimejä niin ei kyllä kukaan valittanut.
Tosin spottejakin oli niin hirveästi, että vaikka joku olisikin jostain häätänyt niin uusi olisi löytynyt ihan vierestä.
Täällä varmaan eletään vieläkin muinaisajalla koska ei tänä päivänäkään tulla skidejä häätämään veke jos ne jossain leikkii. Kunhan eivät ikkunan alla hakkaa kattiloita ja leiki Remua.

Aika hektistä nykyään elämä kun ei edes muisteta miten sitä itse pienenä leikittiin joka mestassa. Leikkimestoja enemmän vaan pihoille!

Liitteet

• kentsu.jpg
    kentsu.jpg
    87,2 KB · Katsottu: 724
Arvonlisäveron alentamista ja jopa kokonaan poistamista terveellisiltä elintarvikkeilta on pidetty yhtenä toimena vaikuttaa lihavuuden, verenpainetaudin ja DM2:sen yleistymiseen...

Olet varmasti itse miettinyt erilaisia skenaarioita. Millaisia selvityksiä ja tutkimuksia se ensin vaatisi, tiedätkö on sellaisia jo käynnissä?

Tästä jatkokysymys, miten arvonlisäveron alentaminen tai poisto tulisi sinun mielestä toteuttaa, esim. millaisille ja mille elintarvikkeille...?

Hanna, ootko ajatellu rupevas painimaa ja meneväs WWE:hen viemää naisten mestaruuden?

Ois nimittäin upeeta.

Kunhan eivät ikkunan alla hakkaa kattiloita ja leiki Remua.

tuossa vaiheessa kannattaa antaa jo melkeen selkäsauna niin suoristuu lapsen aatemaailman kieroutuma :D

Se on keinupersistä eikä kiikkupolttista!!

Se on keinumattia.

Yhtälailla ne kakarat ryypiskelevät ihan yhtälailla täällä maallakin, vaikka tilaa ja mahdollisuuksia paremmillekin harrastuksille olisi yllinkyllin. Ja kyllä nuo linkitetyn kaltaiset pullerot ovat mielestäni yksinomaan vanhempien "ansiota".

Pitäisi vaan itse näyttää muksuille esimerkkiä ja vaikka harrastaa niiden kanssa. Tai niin aion ainakin itse tehdä, kun mukuloita toivottavasti joskus siunaantuu. Toki tottahan se on, että ihmiset ovat nykyään kovin kiireisiä. Silti, jos on "aikaa" hankkia lapsia, pitäisi olla aikaa myös siihen, että niistä ei tule alle 15-kesäisinä muodottomia läskejä. :david:

Silti, jos on "aikaa" hankkia lapsia, pitäisi olla aikaa myös siihen, että niistä ei tule alle 15-kesäisinä muodottomia läskejä. :david:

Ajan lisäks tossa kasvatushommassa tarvitaan melkosesti älyä. Lasten tekeminen on niin älyttömän helppoa hommaa, että idioottikin osaa ja eipä siihen kauaa edes mene, joten sen vuoksi meillä on sitten lauma kiireisiä idiootteja, joilla ei ole aikaa eikä taitoa kasvattaa niitä muksuja.

Eikä sitten mitään hajua, miten tämä liittyy H. Partaseen.

Tekijä X vain ehkä 1/10 000 :rolleyes:

Aijai... Huonot on tsäänssit pariutua, kun vain joka kymmenestuhannes mies kelpaa. Niistäkin jo suuri osa on jo onnellisesti naimisissa tai parisuhteessa. Ei mikään ihme, että miehet valittaa, ettei naisille mikään kelpaa. Pitäisi olla pitkä, komea, rikas ja sitten vielä omata joku mystinen tekijä X! :rolleyes:

Hanna käskyttää juuri nyt telkkarissa! :kuola:

No niin näkyy tekevän. :D
Täytyy myöntää, että jostakin syystä olen aikaisemmin ajatellut, että Hanna olisi äärettömän ärsyttävä ja "kuivakka ämmä" (sori..), vaikka en toki henkilökohtaisesti tunnekaan. Tai luultavasti juuri siksi. Kyllä on tämän keskustelun perusteella mielipide vaihtunut aivan päinvastaiseksi. Ehkä jopa hiukan ärsyttävän tiukan tv-tädin takaahan on paljastunut oikeinkin fiksu ja huumorintajuinen nainen.
Pinnat kotiin ihan selkeästi Hannalle tästä hommasta.

Hiukan oli Nuppu taas topakkana siinä jääkaapin tarkastuksessa. :whip: :hyper:

Tuleeko tuollainen nalkutus ihan luonnostaan, vai onko noita joutunut miettimään etukäteen? Aika legendaarisia nämä: "Miten sää ylipäätänsä oot vielä hengissä??1!!!?! :jahas:" :worship:

Pakko kyllä antaa Nupulle miinuspisteitä tuosta kevytpullareseptistä, seuraavista syistä:
-Tuo ei ole mikään terveellinen herkuttelukorvike, pelkkää nopeaa hiilaria ja hyvin vähän ravinteita. Toki parempi kuin sipsit, mutta huomattavasti parempiakin löytyy.
-Kevytpulla on pahaa kuivaa känttyä, ei se oikeasti maistu pullalle. Miksi pitäisi kiusata itseään tuollaisella, kun ei se edes maistu hyvälle, eikä ole terveellistä? :urjo:

Oletko Nuppu muuten sitä mieltä, että margariini on hyvä "hyvien rasvojen" lähde? :jahas:

Leikki-edit: Ihan kivasti saa näinkin lyhyeen viestiin hymiöitä tungettua. :offtopic: :rolleyes: :nolo: :david:

Tämän viestiketjun innoittamana katsoin ekan jakson Hannan - Olet mitä syöt sarjaa. Tarvitsisin sinunlaisen omaan kotiin dominoimaan mua ruuanlaitossa ja syömisessä muutenkin :D
En ymmärrä, miten kukaan kehtaa laittaa itsensä töllöön moiseen ohjelmaan, mut kukin tyylillään jos paino ja elämäntavat ei muuten tipu.

Dear Nuppu..

Olen nyt noudattanut äärimmäisen tiukkaa dieettiä (ainakin siltä se tuntuu :D) kohta muutaman kuukauden ajan ja ajattelinkin kysellä sinulta alan ammattilaiselta mieltäni askarruttavaa asiaa. Eli kuinka usein työpaikalla saa mielestäsi syödä kebabbia (työkavereiden kesken keplattia) kesken dieetin ilman, että työkavereilla on oikeus naljailla minulle siitä:

a) Harvemmin kuin kerran viikossa

b) Kerran viikossa

c) Kerran päivässä

Olisin enemmän kuin tyytyväinen, jos pystyisit muutamalla sanalla perustelemaan vastaustasi, jotta minulla olisi oikeus silloin tällöin herkutella työpaikalla ilman syrjityksi tulemista (erityisesti Pekka ja Petri suorastaan kiusaavat!) :hyper:

Ystävällisin terveisin suuri fanisi

Mä oon miettiny, että vaikuttaako ruokavalio
akneen, eli voiko ruokavaliolla pahentaa aknea
taikka ''parantaa''? Ja jos jotkut ruoka-aineet pahentaa,
nii mitkä ne on?

nimimerkillä; keskivaikea akne

mun miehistä pituus on vaihdellut 175-187 cm väliltä

NONIIN! Jo löytyi se syy naimattomuuden tilaan. Deittaat liian pitkiä (ja nuoria) miehiä. Tekijä äksän konsentraatio on suurempi hiukan lyhyemmässä kehossa...

-k

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom