Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Tällä hetkellä varmaan useamassa pakkiskämpässä ympäri Suomea otetaan lähes paniikinomaisin liikkein kuvia omista vattalihasposetuksista ja yritetään sormet vapisten saada lähetettyä niitä tänne Nupun nähtäväksi. Siksi tämä hiljaisuus, Hanna... :D

Nyt naapurit kyllä ihmettelivät mistä moinen hirnuminen kuuluu!!!! Repesin!!!:hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hannahan voisi rikkoa jään ja avata pelin omilla kuvilla, jos nämä ujot sankarit sitten uskaltaisivat "omia" kuviaan laittaa..? ;)

Nyt vaksi vähän kohtuullisuutta peliin.... Musta löytyy about 15 kuvaa netistä (osa kyllä niiiiiin kamalia :urjo:) ja kohta on tullut 10 h ohjelmaa ulos! Niin ja mistäs minä tiedän miltä TE näytätte???? Ei oo ihan fairplay....

Mutta Mike, kaikkivaltias, on antanut sulle VIP-oikeudet tänne palstalle. Sä siis pääset katsomaan meidän kaikkien massukoita täältä..

Eli teoriassa sun vuoros. Bring it on, meillä on niveat ja nessut valmiina! (. ) ( .)

Joo.. ei mun(a)kaan mielestä pitäs olla ylivoimaista laittaa yks hyvä kuva tisseistä nähtäville.. :D
Veikkaan, että aika monessa kämpässä odotetaan nessujen kans :D

Hanna, miten paljon olet tutustunut muuten pakkotoiston sisältöön? Onko kenties joku tredi tehnyt "vaikutuksen" vai oletko tiukasti pitäytynyt tässä omassa tredissäsi ja jättänyt muun pakkotoiston oman onnensa nojaan?

feikkiedit: ei edelleenkään mahalihaskuvia Nupulle tarjolla pakkotoistolaisten toimesta? anyone?

Hanna, miten paljon olet tutustunut muuten pakkotoiston sisältöön? Onko kenties joku tredi tehnyt "vaikutuksen" vai oletko tiukasti pitäytynyt tässä omassa tredissäsi ja jättänyt muun pakkotoiston oman onnensa nojaan?

Varmaan virkistävää bongata asiallisiakin viestejä täältä kaiken häröilyn seasta:D

edit:
feikkiedit: ei edelleenkään mahalihaskuvia Nupulle tarjolla pakkotoistolaisten toimesta? anyone?
Ei sittenkään mitään

Kiinnostais tietää itse ohjelman teosta muutama asia.

Meneekö kaikki kohdat ekalla otolla heti?
Katsotko jääkaapin etukäteen, jotta tiedät mitä odottaa?
Sanotko kaiken mitä sylki suuhun tuo? :D
Mitä näille "ruokapöydille" tapahtuu kun kuvaukset ovat ohi?

Solid Necro tais tehdä pahan virheen...nyt se Hanna ei enää täällä vastaile kun tuijottaa vaan niitä äijien kuvia.

Mua kiinnostaa edelleen se ensivaikutelma Pakkotoistosta. En huomannut onko Nuppu siihen vastannut.

Joo, en mä ole hirveesti ehtinyt pakkiksella surfailemaan, mutta tohon tyhmien kysymysten kerhoon jäin aivan koukkuun :D

Just kattelin muutamia kuvia (kiitti vaan suorasta linkistä :) ) ja öööh... Mua vaan alkoi naurattamaan joidenkin ihmeellinen vähättelymeininki... Tyyliin "Täs on nyt muutama kuva... treeniä takana 2 v ja ruokavalio viel ihan perseestä... Pakkohan sitä on itsensä nolata näin kun muutkin rohkenee... Antakaa arviota olkalihakseni tiukkuudesta..." Ja sit vielä naama on leikelty veks... Sitä tää täti ei tajua... :jahas:

Minusta kuitenkin terveys on se ykkös juttu ja sit vasta miltä näyttää...

Mutta makuasioista ei voi kiistellä, joten en purnaa enempää :D

Kiinnostais tietää itse ohjelman teosta muutama asia.

Meneekö kaikki kohdat ekalla otolla heti?
Katsotko jääkaapin etukäteen, jotta tiedät mitä odottaa?
Sanotko kaiken mitä sylki suuhun tuo? :D
Mitä näille "ruokapöydille" tapahtuu kun kuvaukset ovat ohi?

Vastaukset samassa järjestyksessä:

Ei tod!
Jep ja olen analysoinut heidän viikon ruokapäiväkirjan etukäteen, joten siitää selviää jo paljon!
Melkein :) Osa joudutaan leikkaamaan pois, jos tulee liian ronskia kamaa :D
Kuvaustiimi yrittää syödä "badfoodtablea" minä estän :D Osa menee roskiin, osa tuttujen koirille. Good food table:n jutut jää "uhrille"

Just kattelin muutamia kuvia (kiitti vaan suorasta linkistä :) ) ja öööh... Mua vaan alkoi naurattamaan joidenkin ihmeellinen vähättelymeininki... Tyyliin "Täs on nyt muutama kuva... treeniä takana 2 v ja ruokavalio viel ihan perseestä... Pakkohan sitä on itsensä nolata näin kun muutkin rohkenee... Antakaa arviota olkalihakseni tiukkuudesta..." Ja sit vielä naama on leikelty veks... Sitä tää täti ei tajua... :jahas:

Hyvä että joku sen sanoo.

..minähän en siihen koskaan syyllisty :>

Älä vaan Hanna sitten mene lukemaan mitään NGV:n kuvatreadia, saat vaan järjettömän päänsäryn :)

Mua jäi nyt vaivaamaan, että saiko SniffDaddy koskaan vastausta kysymykseensä Tyhmien kysymysten kerhossa koskien naisten vessassa käyntiä??? En ainakaan äkikseltään vastausta nähnyt... Kuinka on SD? Vai muistatko vielä 3 vuoden takaisia tapahtumia :D

No helv..., hetkeen kun en ollut koneella niin hirmuinen sutina käynyt tässä ketjussa.

Kysymys Hannalle: Miten vahvasti musiikki on mukana elämässäsi? Soitatko, laulatko vielä tai millaista musiikkia kuuntelet?

Mitäs mieltä Hanna on tuoreimmasta Idols-voittajasta? Onko Arin ääni miellyttävä vai alkaako korviasi särkeä?

Joopa. Mitähän tässä ketjussa tapahtuis jos tulis niitä :kuvia: Vai pitäskö sanoa niistä.

:offtopic: statistiikkaa
Nuppu Partanen
Total Posts: 61 (10.23 posts per day)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom