Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Noh, pitää vaan odotella niitä teidän lähettämiä "mahakuvia", niin pääsen arvostelemaan :hyper:
Silmä silmästä, kun mun tissit on jo niin läpikotaisin jo arvioitu :D

Jaaja, jaaha. Tarkoittaa tämä sitten, että :kuvia: jos tulee :kuvia: ?:hyper: Koska muutenhan tuo on sama kuin heittäisi vatsalihaksista kuvia paita päällä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Mutta :kuvia: ei olla silti vielä nähty... joten miten ois se silmä silmästä. Ihtellä tosin on vaan yks iso vatsalihas, mutta jos joku söpön futaajapäkin omistaja uhrautuis meidän muiden puolesta ja antais kuvansa uhrilahjaksi:worship:

Kelpaako alkuun semmoiset leppoisat kahvilakuvat hymyn kera? Niihin Hannan saa varmaan mairiteltua muutaman suklaapalan ja kaakaon voimin.

Ja riittääkö, että mulla on "se vihreä" paita päällä, mistä aikaisemmin on aikalailla kommenttia tullut :D Se on mun oma ja pitäis jopa kaapista löytyä...

Noh, tuliko kauppoja??? Vai onko pakkiksen sivuilla vaan wannabe "bodailijoita", jotka käy salilla katsomassa typyjä juoden ihme proteiinipirtelöitä tai sit niitä pelottavia lihaskimppuja, joidenka suonet pullottaa kilpaa mun tissien kanssa :D

Ilta-Ehramithan on kaikki jo syöny, ja vatsakuvakshan kelpaa irontemen kuva;)
teemu_maha21.jpg

feikkiedit: sori, oli vaan pakko

Menikö nyt iltapirtelö väärään kurkkuun, kun noin hiljenitte :D

Ootsä ottanut keskiviikon kunniaksi jotain alkoholipitoista juomaa? Jutut menee siihen suuntaan, että estot ois vähän hälvenneet. Vai ootko oikeasti näin "rempseä"?

kaikilta tais just loppua talouspaperi ja ne läks etsimään avointa kauppaa...

mutta toiset meistä varautuvat etukäteen :rock:

Ja riittääkö, että mulla on "se vihreä" paita päällä, mistä aikaisemmin on aikalailla kommenttia tullut :D Se on mun oma ja pitäis jopa kaapista löytyä...
Vihreä paita on varsin hyvä ja jos ei ole, niin mennään shoppailemaan parempi.

Nope, eipä menny rahkat väärää kurkkuu.. mä en vähästä häkelly..:) Hanna, minkäs ikähaarukan sä laitat miehille?

;)

edit.. ryyppääks paljo?:)

Noh, pitää vaan odotella niitä teidän lähettämiä "mahakuvia", niin pääsen arvostelemaan :hyper:

Varo hanna mitä toivot. tästä tredistä tulee kohta samanlainen kuin VIP-osiolla löytyvästä jääkaapilla.jpg- tredistä. Eli lähtee kohta lapasesta tuo massukkalihaskuvien tulo :whip:

Hittolainen... pakkispaita päälle ja ehdottomasti.
Hannan kooksi sopisi vallan mainiosti vaikka XS, kun näin kesäkin on, eikä tarvitse pelätä vyötärön jäätymistä :thumbs:

Ootsä ottanut keskiviikon kunniaksi jotain alkoholipitoista juomaa? Jutut menee siihen suuntaan, että estot ois vähän hälvenneet. Vai ootko oikeasti näin "rempseä"?

Taisin jo aikaisemmin kirjoittaakin, että alkoholi ei kuulu paheisiini :D Syntymähumala on halvin ja paras humala! harvoin tulee krapulaakaan, jos nyt moraalista krapulaa ei lasketa :rolleyes:

kun googlaa "hanna partanen", niin tokalta sivulta ohjautuu suoraan tähän tissikeskusteluun.

niin, kunhan nyt totesin.

Menikö nyt iltapirtelö väärään kurkkuun, kun noin hiljenitte :D

Tällä hetkellä varmaan useamassa pakkiskämpässä ympäri Suomea otetaan lähes paniikinomaisin liikkein kuvia omista vattalihasposetuksista ja yritetään sormet vapisten saada lähetettyä niitä tänne Nupun nähtäväksi. Siksi tämä hiljaisuus, Hanna... :D

Hannahan voisi rikkoa jään ja avata pelin omilla kuvilla, jos nämä ujot sankarit sitten uskaltaisivat "omia" kuviaan laittaa..? ;)

Vihreä paita on varsin hyvä ja jos ei ole, niin mennään shoppailemaan parempi.

Naises on kouluttanut sut hyvin, kun ehdotat jo itse shoppailukierosta :hyper:

Ei, et pääse samaan sovituskoppiin, Mike... Etkä sinä, etkä sinä, ehkä sinä, etkä sinä, etkä sinä.... :whip:

Avokki luki just jotain lehteä mis Nuppu anto jotain dieetti neuvoja. Oisko ollu kuntoilu ja terveys tjsp. Mä luin kans sen....tai siis katoin kuvat :hyper:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom