Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun mielestäni kyllä, ja se vois olla samalla se tuomari. Tai sitten NGV.
Eikös Hulkki olisi viimein ansainnut vihreän nimensä?
Ryhmään pääsee vai näytöillä
Ok. Mikään yksityinen näyttö ei kelpaa,pitää olla kuvia
Ja sehän tässä on jo jonkin aikaa mietityttänyt, että mitenköhän Partanen Itte reagoisi tällaisen vastauksen lukiessaan. Pääsisinköhän kyseiseen ohjelmaan tuon yhden vastauksen perusteella?
Hanna, mitkä lihakset vetoavat sinuun miehessä? :haart:
Aloitetaan kuvaukset semmoisilla lepposilla kahvilakuvilla ja siitä sitten edetään hiljalleen taiteellisempaan suuntaan. Koskas mennään kahveelle Hanna? Niin ja minähän en iskemässä ole, vaan faneja palvelen, olen valitettavasti varattu, joten sun pitää etsiä toinen mies. :D
Voin tarjota herkulliset kahvit Kaakaopuussa Kampissa, mmmmm..... se on nii hyvvee.
Vatsalihakset
Mut niit ei saa olla liikaa, vaan silleen sopivasti.... että poijat sitten vaan
Tää on kerrankin helppo kysymys :D
Vatsalihakset
Mut niit ei saa olla liikaa, vaan silleen sopivasti.... että poijat sitten vaan
Hähäää kerrankin näin päin :evil:
http://www.yle.fi/yleq/sivu.php?id=2812
Sivilisäädyksesi mainitaan tuola "kaukoavoliitto" Onko tieto vanhentunutta vai oletko pelinaisia :D En menettänyt yöuniani kun näin tämän, mutta laittoin vain askarruttamaan
Kiitos hyvästä threadista ja hauskaa kesää.
Parempi ehkä sopia ne "treffit" sähköpostitse tai saattaa olla Kaakoaopuun kahvila täynnä keskimääräistä lihaksekaampaa porukkaa tiettynä sovittuna aikana :D
Siellä on vaikka mitä herkkuja. Suklaapalloja, teetä, kaakaoo sun muuta. Kyllä sieltä Nupullekin herkut löytyy.Parempi ehkä sopia ne "treffit" sähköpostitse tai saattaa olla Kaakoaopuun kahvila täynnä keskimääräistä lihaksekaampaa porukkaa tiettynä sovittuna aikana :D
Kahvia en tosin juo, mutta uskon siitä puljusta löytyvän jotain muuta mulle kelpaavaa
Vai että Kaakaopuu.. saako Solid Necro tulla jos se on kiltisti eikä kerjää?
Hanna: mitä kaikkee tulee miehen olla? Siis vaikkapa sisäisesti, kun sun ulkoset vaatimukset jo tiedetään (ja ne on ihan vääristyneet!).