Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
ja ketäs siellä raadissa on? näyttöjä tehtävään on ainakin rankkurilla ja ironchefilla, luulisin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
toivotan onnea matkaan sille joka on tämän tilaisuuden virallinen valvoja. varusteina teurastajan essu ja hitsaajan maski.

Mun on nyt ihan pakko heittää osin hieman offtopikkina vastaus kysymykseen, joka liittyy erääseen ruokafasistisen ohjelman uhriksihakeutumislomakkeeseen; sen viimeisen kysymyksen olen kuullut olevan: miksi juuri sinä olisit Suomen kamalin syöjä (tarkkaa sanamuotoa en tiedä, tunnustan). Vastaukseni tähän: koska säilytän jääkaapissani vain siivousvälineitä.

Ja sehän tässä on jo jonkin aikaa mietityttänyt, että mitenköhän Partanen Itte reagoisi tällaisen vastauksen lukiessaan. Pääsisinköhän kyseiseen ohjelmaan tuon yhden vastauksen perusteella?

Ja sehän tässä on jo jonkin aikaa mietityttänyt, että mitenköhän Partanen Itte reagoisi tällaisen vastauksen lukiessaan. Pääsisinköhän kyseiseen ohjelmaan tuon yhden vastauksen perusteella?

Noup :D

Hanna, mitkä lihakset vetoavat sinuun miehessä? :haart:

Tää on kerrankin helppo kysymys :D

Vatsalihakset :kuola:

Mut niit ei saa olla liikaa, vaan silleen sopivasti.... että poijat sitten vaan :kuvia:

Hähäää kerrankin näin päin :evil:

Aloitetaan kuvaukset semmoisilla lepposilla kahvilakuvilla ja siitä sitten edetään hiljalleen taiteellisempaan suuntaan. Koskas mennään kahveelle Hanna? Niin ja minähän en iskemässä ole, vaan faneja palvelen, olen valitettavasti varattu, joten sun pitää etsiä toinen mies. :D

Voin tarjota herkulliset kahvit Kaakaopuussa Kampissa, mmmmm..... se on nii hyvvee.

Parempi ehkä sopia ne "treffit" sähköpostitse tai saattaa olla Kaakoaopuun kahvila täynnä keskimääräistä lihaksekaampaa porukkaa tiettynä sovittuna aikana :D

Kahvia en tosin juo, mutta uskon siitä puljusta löytyvän jotain muuta mulle kelpaavaa :kuola:

Mut niit ei saa olla liikaa, vaan silleen sopivasti.... että poijat sitten vaan :kuvia:

Suurin osa sixarin omistajista on täysin lihattomia lipputankoja jotka ovat vain jättäneet syömättä. Se ei sitten ilmeisesti häiritse? Tai no, sähän sanoit jo pitäväsi potkupalloilijoista :lol2:

Sulla on Hanna teinitytön miesmaku ;)

Tää on kerrankin helppo kysymys :D

Hähäää kerrankin näin päin :evil:

Kelpaako sellaset vatsalihakset, joita ei oo paljon ja niitä peittää 1-2cm rasvakerros?

http://www.yle.fi/yleq/sivu.php?id=2812

Sivilisäädyksesi mainitaan tuola "kaukoavoliitto" Onko tieto vanhentunutta vai oletko pelinaisia :D En menettänyt yöuniani kun näin tämän, mutta laittoin vain askarruttamaan :)

Kiitos hyvästä threadista ja hauskaa kesää.

Se tieto on 1,5 vuotta vanhaa tietoa, joten ei pidä enää paikkansa. Musta ei saa kuules pelinaista tekemälläkään! Voi voi, kun tietäisitte vaan... Sinkkueloa on kohta takana jo vuosi :( Boring....

BTW sun(?) kuvassa on niitä vatsalihaksia on jo hitusen liikaa :lol2:

Parempi ehkä sopia ne "treffit" sähköpostitse tai saattaa olla Kaakoaopuun kahvila täynnä keskimääräistä lihaksekaampaa porukkaa tiettynä sovittuna aikana :D

Kahvia en tosin juo, mutta uskon siitä puljusta löytyvän jotain muuta mulle kelpaavaa :kuola:
Siellä on vaikka mitä herkkuja. Suklaapalloja, teetä, kaakaoo sun muuta. Kyllä sieltä Nupullekin herkut löytyy.

Vai että Kaakaopuu.. saako Solid Necro tulla jos se on kiltisti eikä kerjää? :kuola:

Hanna: mitä kaikkee tulee miehen olla? Siis vaikkapa sisäisesti, kun sun ulkoset vaatimukset jo tiedetään (ja ne on ihan vääristyneet!).

Höh, mulla oli kova yritys laittaa tänne pari kuvaa näytille, jotta teidätte millaisen miehen kohdalla mä kärsin nestehukasta liiallisen kuolanerityksen vuoksi, mutta ei onnistunut :(

Noh, pitää vaan odotella niitä teidän lähettämiä "mahakuvia", niin pääsen arvostelemaan :hyper:

Silmä silmästä, kun mun tissit on jo niin läpikotaisin jo arvioitu :D

Vai että Kaakaopuu.. saako Solid Necro tulla jos se on kiltisti eikä kerjää? :kuola:

Hanna: mitä kaikkee tulee miehen olla? Siis vaikkapa sisäisesti, kun sun ulkoset vaatimukset jo tiedetään (ja ne on ihan vääristyneet!).

Niin mun sisäisestä kauneudesta ja älykkyydestä tällä palstalla on niin paljon keskusteltukin :D

Tiedoksipa vaan, että eipä mun miehistä ole ollut kuin yksi jalkapalloilija täydellisen mahan kera... Ja sinkkuna siis edelleen, niin kyllähän se kertoo sen, että ei se kovin pitkälle riitä.

Miehellä pitää olla itsetunto kohdallaan ja sen pitä osata ajatella "me"-henkisesti... Mä olen sanonut, että miehessä on se ihmeellinen tekijä X, joka herättää kiinnostuksen... Joissakin se vaan on, mutta valitettavan harvassa :(

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom