Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Hanna kerros kusettaako energiajuomat? Juon välillä nukkumaan mennessä tölkin tai pullon jotain energiajuomaa, ja sit saan koko yön juosta ulkoiluttamassa mun RakkaudenTakoVasaraa (pysyhän nyt housuissasi Hanna, vaikka jaankin näin kauniita mielikuvia). Vaikka esim. normi vesi ei tee samaa mulle jos juon sitä ennen maate menoa.

Ja onko haittaa jos päivittäin juo useamman annoksen esim, just jotain EDiä tai Batteryä? Onhan niissä suositukset kyljissä mutta silti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Etkö tossa jo vastannu omaan kysymyksees?

No joo niinhän mä tein, mutta en ole varma onko vika korvienvälissä vai onko noissa juomissa jotain mikä sen voi aiheuttaa. :)

Ok. Tosin olen melkoinen himokahvittelija ja samoja oireita ei siitä tule. No ihan miten vaan, juon niitä vastaisuudessakin, kusetti tai ei. :)

Jeps tutkiskelin juttuja sekä osteoporoosin ja munuaisten kannalta PubMedistä ja Anssinkin kirjoituksia. Tosiaankin moni raportti sanoi vielä sen olevan epäselvää. Olen varmaankin saanut viimeiset päivitykseni asiasta AHA:n tasolta, jota Anssi kritisoi ja kyllä ihan aiheesta. Joka päivä oppii jotain uutta :) Eli syö sitä protskua ainakin niin kauan, ellei diabetes ja sitä kautta mikroalbuminuria iske :D
Sun kannattaa silti kuitenkin ottaa yhteyttä suoraan Anssiin, niin saat miesasiatkin kuntoon samalla. Siinä on ravitsemusterapeutti helisemässä, kun ujo könsikäs Anssi alkaa päiväkahveilla tykittämään proteiineista ja low-carbista. ;)

Kiva ohjelma kyllä. :kuola:

http://www.yle.fi/yleq/sivu.php?id=2812

Sivilisäädyksesi mainitaan tuola "kaukoavoliitto" Onko tieto vanhentunutta vai oletko pelinaisia :D En menettänyt yöuniani kun näin tämän, mutta laittoin vain askarruttamaan :)

Kiitos hyvästä threadista ja hauskaa kesää.

Juon välillä nukkumaan mennessä tölkin tai pullon jotain energiajuomaa

Ai nukkumaan mennessä, miksi? Näkeekö energiajuomien avulla ehkä energisempiä unia?
Kannattais varmaan juoda ne energiajuomat ennen treeniä.

En nyt haluaisi olla se ilonpilaaja taikka mitään sellaista, mutta pakko mainita. Ihan hävettävän paljon yhdyssanavirheitä Hannalla :D

Voisitko mike bannata dfg:n? :D On täältä ihmisiä pienemmistäkin syistä heitetty ulos;)

Hanna ei tee yhdyssanavirheitä, virheet ovat kieliopissa itsessään.

Ai nukkumaan mennessä, miksi? Näkeekö energiajuomien avulla ehkä energisempiä unia?
Kannattais varmaan juoda ne energiajuomat ennen treeniä.

Mä saatan juoda noita energiajuomia ihan kyllä pitkin päivää, ihan maun takia. Mun unet ei niistä sen energisemmäksi muutu.

Hanna Partanen Radiossa Kohtapuolin!!!
Ylex!"!!!!

e: ei pysty työskenteleen kyllä varmaan loppupäivänä....

Ai Hanna, moi.

Mike,eikö Hanna ole ansainnut The Experts tekstiä? Vaikka vaaleanpunaista sen vihreän sijaan?

Valitettavasti emme ole vielä ottaneet käyttöön Hottis-käyttäjäryhmää. Heillä on vaaleanpunainen nick. Tosin siinä ryhmässä olisi kaikki punttimimmitkin.

Suositeltava raadin valitsema Extreme-Hottis käyttäjäryhmä ja sen perustaminen suotavaa.

Ryhmään pääsee vai näytöillä, tai erityisellä olemuksella.

Suositeltava raadin valitsema Extreme-Hottis käyttäjäryhmä ja sen perustaminen suotavaa.

Ryhmään pääsee vai näytöillä, tai erityisellä olemuksella.

Kannatetaan. Hanna pääsisi sukkana läpi. :haart:

Ei mikään huono idea. Hottikseksi valitulla on automaattinen vippi voimassa. Hottisryhmästä voidaan poistaa raadin enemmistön niin äänestäessä. Tähän poistamiseen voi olla syynä:

1. Lihominen tai vaihtoehtoisesti laihtuminen
2. Pariutuminen
3. Keskuudestamme poistuminen
4. Muu syy, mikä?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom