LOL, D isottelee, nyt mä nauroin. :D
Mutta mä nauroin oikeesti,niinku ääneen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LOL, D isottelee, nyt mä nauroin. :D
Kuka äänestää Hannaa jos on ehdolla vielä joskus vaaleissa?
Mä taas olen nauranut sulle jo viimeisen vuoden......ääneen!Mutta mä nauroin oikeesti,niinku ääneen.
Eikös Nuppu kirjoittanutkin että saattaa ja joillakin?
En nyt haluaisi olla se ilonpilaaja taikka mitään sellaista, mutta pakko mainita. Ihan hävettävän paljon yhdyssanavirheitä Hannalla :D
Joo ja kyllä, maisterin tutkintoon ei vaadita mitään sen kummempia pohjatietoja:jahas:
Missä ajassa ne munuaiset poksahtaa noiden tutkimuksien mukaan? Manssisen Anssin tutkimuksissa ei moisia munuais ongelmia ole todettu vaikka proteiinia on kiskottu kiitettäviäkin määriä (taisi olla 3-4g per paino kilo). Jos näin olisi, millä me geenittömät kynikset muka lihasta rakkennetaisi? :D :lol2:
BTW, mikäs on Partasen mielipide nuorison ravinnosta?
Niinpä, jokainenhan voisi olla maisteri, varsinkin jos on vähän bodauslehtiä lukenut. Kyllä jos on pari vuotta tilannut musclemagia niin yhden maisterin tutkinnon suorittais heittämällä.
Tiedetään Noh, jos ei tänne palstalle saa kirjoitella kiireellä, kun koira retuuttaa vinkulelua mun kans toisessa kädessä, niin olempas sitten kirjoittelematta... Odottelen, kunhan koira kuolee noin 15 vuoden päästä ja saan rauhassa keskittyä oikeinkirjoitukseen
Arvaa kuinka moni pakkislainen sinusta tykkää nyt???
En nyt haluaisi olla se ilonpilaaja taikka mitään sellaista, mutta pakko mainita. Ihan hävettävän paljon yhdyssanavirheitä Hannalla :D