Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Hauskin painonpudottaja ohjelmassasi? Kommelluksia yms?

Meikäläistä alkaa aina hymyilyttämään kun isot, keski-ikäiset miehet vetää naamalleen sen peurankatseen kun torut niiden syömisiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko niitä painonpudottajia helppo löytää, mitä oon joskus suomessa nähnyt ohjelmaasi, niin aika extremetapauksia ne on. Kuinka iso on ohjelmaan hakevien/pääsevien suhde?

Määkin kysyisin, kun Hanna kerta näyttää täällä vieläkin roikkuvan:

Täällä pidetään yleisesti iltahiilareita pahempana asiana kuin itse sielunvihollista. Onko tälle iltahiilarikammolle olemassa perusteluja, vai onko homma kylmästi niin, että päivän kokonaiskalorit ratkaisee, no matter what?

Mikä tekee nopeista hiilareista niin pahoja? Varastoituuko ylijäämä välittömästi, ellei energiaa heti käytetä, vai missä on se juju?

"Palkkarissa ei ole huonoja hiilareita." Allekirjoitatko väittämän?

Kun painoa haluaa hilata ylöspäin (itse 190cm 95kg, tavoite 100kg), onko herkuttelu kuinka haitallista? (Toki sitten yritän tuota vyötäröäkin hiukan pienentää, mutta noustaan nyt ensin tuonne miehen mittoihin...)

Terv. Nimim. "Miten niin herkuttelija?"

PS. Ja mee vaan niihin kuviin! Ilo katsella naisen näköistä naista!

Moikka Hanna!

Minulla olisi kysymyksiä, ja jos millään viitsisit/ehtisit vastata, niin olisin todella mielissäni. Ensinnäkin, ihan mielenkiinnosta ja uteliaisuudesta kysyisin, oletko käynyt lukion? Jos vastasit kyllä, niin minkälaisia arvosanoja tuli yo-kirjoituksista?

Kiitos jo etukäteen! :)

Nuppu,

Asutsä Vallilassa? Olen nähnyt sut muutaman kerran tossa Mäkelänkadun ja Sturenkadun kulmalla mutta aina on mennyt pupu pöksyyn. Kumman kaa olisit mielummin, Kimi Räikkösen vai Mika Häkkisen? Mitä on hyvä elämä? Jos "kana" tarkoittaisi "lehmää" kuinka monta jalkaa "kanalla" olisi? Oliko treffailu kivempaa silloin kun et ollut vielä julkkis? Voisitko kuvitella seurustelevasi tupakoivan miehen kanssa? Mikä sua ärsyttää? Mikä saa hyvälle tuulelle? Tuliko asema seksisymbolina yllätyksenä? Entä asema erityisesti bodarien seksisymbolina? Ajattelitko hankkia lapsia? Jos niin oletko ajatellut että niiden kasvattamiseen pitää paneutua enemmän kuin muuten koska niiden äiti on julkkis? Pitääkö lasta kasvattaa? Onko savolaiset lupsakoita? Ovatko savolaiset kieroja? Minkä ei-akateemisen kirjan luit viimeeksi? Ehditkö ylipäätään lukea ollenkaan? Mitä arvostat miehessä muuta kuin fudispelaajan kroppaa? Fudiksen pelaajat on usein aika lyhyitä, pidätkö lyhyistä miehistä? Mökki vai ulkomaat? Raha vai rakkaus? Tosirakkaus odottaa? Ei kannata odottaa? Onko olemassa esidiskursiivista todellisuutta? Onko sukupuoli vain sosiaalinen konstruktio? Ovatko miehet Marsista ja Naiset Venuksesta. Ainakin sä olet Venus. Koska mennään treffeille? Mä voisin tehdä sulle vaikka jotain hyvää kalaruokaa...

Oho... olisi pitänyt lukea nuo sivut lävitse ennen kuin kirjoittaa. Mutta niitä yo-kirjoituksien tuloksia en sen sijaan ole löytänyt. Eli Hanna, jos kiireiltäsi ehdit niin toivoisin vastauksia kysymykseeni, että mitä aineita kirjoitit ja mitkä olivat arvosanasi? :)

Hanna pojittelee kaikkia miehiä.. Tykkäätkö olla se hallitseva osapuoli parisuhteessa :kuvia: ?

Sitten vielä se kysymys. Onko ohjelmaformaattiin mahdollista saada jotain erikoisjaksoja, vai miten tiukka tuo alkuperäisin formaatin omistaja on linjasta?

Joku "raskausajan ruokavalio, miten syöt oikein ja terveellisesti". "Haluan syödä oikein kuntosalitreenin ohella -Hanna neuvoo". "Olen liian laiha, eikä paino nouse -mitä teen?"

Nuo nyt olivat typerän kuuloisia, mutta pointti varmaan tuli selväksi :)

Oho... olisi pitänyt lukea nuo sivut lävitse ennen kuin kirjoittaa. Mutta niitä yo-kirjoituksien tuloksia en sen sijaan ole löytänyt. Eli Hanna, jos kiireiltäsi ehdit niin toivoisin vastauksia kysymykseeni, että mitä aineita kirjoitit ja mitkä olivat arvosanasi? :)

Jaahans... Odotapas kun pitää ihan muistella... Kirjoitin pitkän matikan joka jäi paria pistettä vaille M:stä (ja se ketutti!!!), Ruotsista E, Äikästä M, Enkusta C, Reaalista (biologia ja kemia) L. Oon ollut aina sellainen perushyvä koulussa, keskiarvo liikkui 9 molempaa puolta vuodesta riippuen. En oikeastaan ole erityisen lahjakas missään :( Paitsi puhumisessa :hyper:

Taidatkin Hanna tykätä meistä aidosti, kun viihdyt täällä jo keskellä arkipäivääkin :D

Nuppu,

Asutsä Vallilassa? Olen nähnyt sut muutaman kerran tossa Mäkelänkadun ja Sturenkadun kulmalla mutta aina on mennyt pupu pöksyyn. Kumman kaa olisit mielummin, Kimi Räikkösen vai Mika Häkkisen? Mitä on hyvä elämä? Jos "kana" tarkoittaisi "lehmää" kuinka monta jalkaa "kanalla" olisi? Oliko treffailu kivempaa silloin kun et ollut vielä julkkis? Voisitko kuvitella seurustelevasi tupakoivan miehen kanssa? Mikä sua ärsyttää? Mikä saa hyvälle tuulelle? Tuliko asema seksisymbolina yllätyksenä? Entä asema erityisesti bodarien seksisymbolina? Ajattelitko hankkia lapsia? Jos niin oletko ajatellut että niiden kasvattamiseen pitää paneutua enemmän kuin muuten koska niiden äiti on julkkis? Pitääkö lasta kasvattaa? Onko savolaiset lupsakoita? Ovatko savolaiset kieroja? Minkä ei-akateemisen kirjan luit viimeeksi? Ehditkö ylipäätään lukea ollenkaan? Mitä arvostat miehessä muuta kuin fudispelaajan kroppaa? Fudiksen pelaajat on usein aika lyhyitä, pidätkö lyhyistä miehistä? Mökki vai ulkomaat? Raha vai rakkaus? Tosirakkaus odottaa? Ei kannata odottaa? Onko olemassa esidiskursiivista todellisuutta? Onko sukupuoli vain sosiaalinen konstruktio? Ovatko miehet Marsista ja Naiset Venuksesta. Ainakin sä olet Venus. Koska mennään treffeille? Mä voisin tehdä sulle vaikka jotain hyvää kalaruokaa...

Ohhoh Simba!!!! Vastailen harvoihin ja valittuihin ja saat käyttää aivokoppaas mikä vastaus kuuluu mihinkin :D

Niillä nurkilla, paras pituus olis 182-187 cm :D, olen saanut 3 miestä jo lopettamaan tupakan polton, joten ei se tunnu enää olevan niin suuri ongelma :D, En kummankaan!, jos pakko valita, niin Häkkisen ja mua ärsyttää ihmisten välipitämättömyys muita kohtaan.

Lopuksi vielä kommentti joka lienee useimpia kiinnostavan... En tunne edelleenkään itseäni julkkikseksi. Olen mielestäni mediassa esiintyvä ravitsemusalan ammattilainen - en julkkis! Se, että olen nyt pakkislaisten seksisymboli todellakin yllätti, sillä mielestäni olen ihan tavallinen savolaistyttö. Mutta toisaalta koen sen posittivisena, sillä se antaa ihmisille realistisemman kauneuskuvan - ei siis tarvitse olla BMI 17,5 ja mallin näköinen ollakseen viehättävä.

Niin ja miesten suhteen olen superkranttu. Aikaisemmin Mike kyselikin syitä miks treffit eivät onnistuneet, niin ei vaan sit se mies napannut :( Julkisuudesta on se haittapuoli, ett jos vaikka käy baarissa, niin mistä minä voin tietää miksi jotkut miehet tuijottaa! Siksikö, että ne on kiinnostuneita minusta vai ne näkee "julkkiksen"??? Se on hämmentävää ja hankaloittaa huomattavasti mun "miehen metsästystä" :(

Jaahans... Odotapas kun pitää ihan muistella... Kirjoitin pitkän matikan joka jäi paria pistettä vaille M:stä (ja se ketutti!!!), Ruotsista E, Äikästä M, Enkusta C, Reaalista (biologia ja kemia) L. Oon ollut aina sellainen perushyvä koulussa, keskiarvo liikkui 9 molempaa puolta vuodesta riippuen. En oikeastaan ole erityisen lahjakas missään :( Paitsi puhumisessa :hyper:
Älähän nyt, noista arvosanoista päätellen olet hyvinkin fiksu, jos verrataan esimerkiksi... minuun, jonka keskiarvo keikkuu hieman seiskan yläpuolella! :thumbs:
Voi kunpa itsekin osaisi pitkää matikkaa... minä kun opiskelen vain lyhyttä. :worship:

P.S. Ja sitten joskus niitä :kuvia: ;)

Taisi vaan käydä ns. vanhanaikaiset ja Nuppu jäi koukkuun pakkikseen, niinkuin monet muutkin.. :)

Hehheheh! Joo, niin taisi käydä :D Noh, nyt mulla on melkein hyvä syy. Kaksi potilasta oli perunut tulonsa ja yritän viivytellä, että en menis kaupungille shoppailemaan. 2 tuntia voi tulla yllättävän kalliiksi, kun kesävaatteet on vielä varastossa, niin helpompi olis käydä ostamassa uusia :hyper:

Määkin kysyisin, kun Hanna kerta näyttää täällä vieläkin roikkuvan:

Täällä pidetään yleisesti iltahiilareita pahempana asiana kuin itse sielunvihollista. Onko tälle iltahiilarikammolle olemassa perusteluja, vai onko homma kylmästi niin, että päivän kokonaiskalorit ratkaisee, no matter what?

Mikä tekee nopeista hiilareista niin pahoja? Varastoituuko ylijäämä välittömästi, ellei energiaa heti käytetä, vai missä on se juju?

"Palkkarissa ei ole huonoja hiilareita." Allekirjoitatko väittämän?

Kun painoa haluaa hilata ylöspäin (itse 190cm 95kg, tavoite 100kg), onko herkuttelu kuinka haitallista? (Toki sitten yritän tuota vyötäröäkin hiukan pienentää, mutta noustaan nyt ensin tuonne miehen mittoihin...)

Terv. Nimim. "Miten niin herkuttelija?"

PS. Ja mee vaan niihin kuviin! Ilo katsella naisen näköistä naista!

Tästä löytyy taas suhteellisen vähän tutkimusnäyttöä, mutta kerron jotain yleisellä tasolla, joka on mun linjaukseni. Treenin jälkeen on hyvä ottaa myös hiilareita, jotta varastot saadaan taas täydennettyä. Osa nopeampaa esim. banaani, osa hitaampaa esim. pasta tai ruisleipä.

Luin juuri tutkimuksen, missä paljon nopeita hh sisältävä ateria toi unen paljon permmin koehenkilöille. Eli jos ruoassa on liikaa nopeita hh, niin se alkaa väsyttämään... Tässä kuitenkin pitää muistaa kokonaisuus. Vaikka esim. peruna on nopea hh, niin aterialla syöty liha ja toivottavasti myös ruisleivän kuitu hidastavat myös perunan hh:n imeytymistä.

Palautusjuomiin en ole niin syvällisesti perehtynyt, jotta uskaltaisin kommentoida...

Tarkastaja Partasta voin edelleen fanittaa ulkonäkönsä, esiintymisensä (jo ne pari jaksoa, mitä katsoin, vakuuttivat, ihan käsittämätöntä, miten jotkut luulevat telsun perusteella nalkuttajaksi, upea mimmi) ja avuliaan asenteensa (esim. tämä ketju) takia.

Sen sijaan komppaan ravitsemustietämyksen osalta Cthulhun aiempaa postausta tässä ketjussa, eli ravintotietoutensa kaipaisi ehkä päivitystä jatko-opintojen kautta (tosin siihen tuskin on firman pyörittämiseltä aikaa). Oletko Nuppu Partanen muuten tutustunut Juha Hulmin ja Anssi Mannisen kirjoituksiin tai ehkäpä vielä paremmin niiden kirjoituksiin, keitä he tutkimuksissaan lainaavat? He ovat enemmälti keskittyneet siihen, miten millainenkin ravinto vaikuttaa kehonkoostumukseen (ei pelkästään läskin määrän, vaan myös lihaksen määrän osalta) ja fyysiseen suorituskykyyn (vars. voiman suhteen).

Tossapa mielenkiintoinen ja nykyaikainen uutinen hiilarivoittoisesta ravinnosta:
http://today.reuters.com/news/artic...HO978549_RTRUKOC_0_US-CARB-BLOOD-PRESSURE.xml

Oletko muuten tutustunut stumptuous.comiin? Jos et, niin tuossapa linkki suoraan ko erinomaisen saitin syömisosiolle:
http://www.stumptuous.com/cms/displaysection.php?sid=4

Jos kyllä, niin mitä mieltä olet saitista?

Vielä yksi kysymys:

Aiemmin oli puhetta lapsista ja heidän syömisestään. Jos sinulla on ollut lapsia asiakkaana, niin kuinka paljolti asiakkaiksi silloin otetaan itse asiassa koko perhe? Eikö siihen olisi syytä, koska eihän lapsilla itsellään ole juuri ollenkaan valtaa syömisiinsä, vaan syömisensä ja juomisensa (tärkeää! kittaavat nykyään pirusti sokerimehuja ja limuja :( ) päättävät ja kustantavat 100% vanhemmat. Jep, lapset voivat vaatia, kiristää, mankua, kitistä jne. tietynlaisen ruoan ja juoman perään, mutta lopullisen päätöksen tekevät kumminkin aina vanhemmat.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom