Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho... olisi pitänyt lukea nuo sivut lävitse ennen kuin kirjoittaa. Mutta niitä yo-kirjoituksien tuloksia en sen sijaan ole löytänyt. Eli Hanna, jos kiireiltäsi ehdit niin toivoisin vastauksia kysymykseeni, että mitä aineita kirjoitit ja mitkä olivat arvosanasi?
Oho... olisi pitänyt lukea nuo sivut lävitse ennen kuin kirjoittaa. Mutta niitä yo-kirjoituksien tuloksia en sen sijaan ole löytänyt. Eli Hanna, jos kiireiltäsi ehdit niin toivoisin vastauksia kysymykseeni, että mitä aineita kirjoitit ja mitkä olivat arvosanasi?
Taidatkin Hanna tykätä meistä aidosti, kun viihdyt täällä jo keskellä arkipäivääkin :D
Nuppu,
Asutsä Vallilassa? Olen nähnyt sut muutaman kerran tossa Mäkelänkadun ja Sturenkadun kulmalla mutta aina on mennyt pupu pöksyyn. Kumman kaa olisit mielummin, Kimi Räikkösen vai Mika Häkkisen? Mitä on hyvä elämä? Jos "kana" tarkoittaisi "lehmää" kuinka monta jalkaa "kanalla" olisi? Oliko treffailu kivempaa silloin kun et ollut vielä julkkis? Voisitko kuvitella seurustelevasi tupakoivan miehen kanssa? Mikä sua ärsyttää? Mikä saa hyvälle tuulelle? Tuliko asema seksisymbolina yllätyksenä? Entä asema erityisesti bodarien seksisymbolina? Ajattelitko hankkia lapsia? Jos niin oletko ajatellut että niiden kasvattamiseen pitää paneutua enemmän kuin muuten koska niiden äiti on julkkis? Pitääkö lasta kasvattaa? Onko savolaiset lupsakoita? Ovatko savolaiset kieroja? Minkä ei-akateemisen kirjan luit viimeeksi? Ehditkö ylipäätään lukea ollenkaan? Mitä arvostat miehessä muuta kuin fudispelaajan kroppaa? Fudiksen pelaajat on usein aika lyhyitä, pidätkö lyhyistä miehistä? Mökki vai ulkomaat? Raha vai rakkaus? Tosirakkaus odottaa? Ei kannata odottaa? Onko olemassa esidiskursiivista todellisuutta? Onko sukupuoli vain sosiaalinen konstruktio? Ovatko miehet Marsista ja Naiset Venuksesta. Ainakin sä olet Venus. Koska mennään treffeille? Mä voisin tehdä sulle vaikka jotain hyvää kalaruokaa...
Älähän nyt, noista arvosanoista päätellen olet hyvinkin fiksu, jos verrataan esimerkiksi... minuun, jonka keskiarvo keikkuu hieman seiskan yläpuolella! :thumbs:Jaahans... Odotapas kun pitää ihan muistella... Kirjoitin pitkän matikan joka jäi paria pistettä vaille M:stä (ja se ketutti!!!), Ruotsista E, Äikästä M, Enkusta C, Reaalista (biologia ja kemia) L. Oon ollut aina sellainen perushyvä koulussa, keskiarvo liikkui 9 molempaa puolta vuodesta riippuen. En oikeastaan ole erityisen lahjakas missään :( Paitsi puhumisessa
Taisi vaan käydä ns. vanhanaikaiset ja Nuppu jäi koukkuun pakkikseen, niinkuin monet muutkin..
sillä mielestäni olen ihan tavallinen savolaistyttö.
Määkin kysyisin, kun Hanna kerta näyttää täällä vieläkin roikkuvan:
Täällä pidetään yleisesti iltahiilareita pahempana asiana kuin itse sielunvihollista. Onko tälle iltahiilarikammolle olemassa perusteluja, vai onko homma kylmästi niin, että päivän kokonaiskalorit ratkaisee, no matter what?
Mikä tekee nopeista hiilareista niin pahoja? Varastoituuko ylijäämä välittömästi, ellei energiaa heti käytetä, vai missä on se juju?
"Palkkarissa ei ole huonoja hiilareita." Allekirjoitatko väittämän?
Kun painoa haluaa hilata ylöspäin (itse 190cm 95kg, tavoite 100kg), onko herkuttelu kuinka haitallista? (Toki sitten yritän tuota vyötäröäkin hiukan pienentää, mutta noustaan nyt ensin tuonne miehen mittoihin...)
Terv. Nimim. "Miten niin herkuttelija?"
PS. Ja mee vaan niihin kuviin! Ilo katsella naisen näköistä naista!