Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenkäs te pojat mulle tän korvaatte, ilmaset ammattilaisen neuvot???
Tässä suuri fanitusketju.
Löytyykö muita koulupoikia, joiden unelmien kohde on Tarkastaja Hanna Partanen? Sanoisin, että allekirjoittaneessa tämä topakkuuden ja muotojen yhdistelmä laukaisee jonkinlaisen suorastaan atavistisen kaipuun. Kyseessä lienee esipuberteettisen "opettajatarfantasian" reaktivoituminen. "Koska Rinkku olet ollut tuhma poika, etkä ole tehnyt läksyjäsi, niin minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin jättää sinut jälki-istuntoon opettelemaan ruotsin deklinaatioita!"
Tarkastaja Partanen saisi kernaasti siivota turhat rasvat minun kaapistani. Ihana nainen!
Joko Nuppu on tutustunut tuohon Tarkastaja Partasen fanitusthread:iin?! Tuolla on nyt postauksia 472 ja katselu kertoja 87,428. Alkaa Rinkkun postilla.. :D
Mites Hannan treffit meni? Vieläkö meillä on siis toivoa?
Ai niin vielä pitää kommentoida, kun vähänkö mä repeilin, kun joku pojista kirjoitti, kun olin syönyt juustosnackseja jääkiekko-ottelua kattoesani Senaatin torilla. M syö sipsejä tai juustosnackseja yleensä 1-2 kertaa vuodessa ja aina kun on lätkn arvikisan joku tärkeä matsi. Ja nyt kun pidin perinteistä kiinni, niin heti jäin kiinni :D Tiedoksi sinulle poika, jonka kyllä taidan muista... En syönyt kuin vajaat puolet pussista loppujen lopuksi :D Loput on edelleen tuolla kaapissa :D
käsi pystyyn ne jotka haluaa, että Nuppu jakaa ravintoneuvoja ja muna pystyyn, jotka haluaa että Nuppu, Mike ja Canon 5D + 70-200/2.8 L Is + Elinchrom FX400 kohtaavat.