Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Hanna, minkäslainen musiikki uppoaa? naposteleeks kuunnella Indicaa;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muna pystyssä :D

Eiku 16. päivä paikalle vaan, kohtaa paljon suuria valkoisia röörejä =)

Eli miten on Hanna? Haluatko bodykuvaajan kameran eteen? Irtoaa semmoista matskua, jota ei kukaan lehtikuvaaja edes osaa tai uskalla ottaa. Niin ja voidaanhan me tehdä taidetta vaatteetkin päällä.

_MG_8810-01.jpg

_MG_7924-01.jpg

_MG_0816-05.jpg

_MG_8127-01.jpg

split.jpg

IMG_4706-01.jpg

Joko Nuppu on tutustunut tuohon Tarkastaja Partasen fanitusthread:iin?! Tuolla on nyt postauksia 472 ja katselu kertoja 87,428. Alkaa Rinkkun postilla.. :D

Löytyykö muita koulupoikia, joiden unelmien kohde on Tarkastaja Hanna Partanen? Sanoisin, että allekirjoittaneessa tämä topakkuuden ja muotojen yhdistelmä laukaisee jonkinlaisen suorastaan atavistisen kaipuun. Kyseessä lienee esipuberteettisen "opettajatarfantasian" reaktivoituminen. "Koska Rinkku olet ollut tuhma poika, etkä ole tehnyt läksyjäsi, niin minulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin jättää sinut jälki-istuntoon opettelemaan ruotsin deklinaatioita!"

Tarkastaja Partanen saisi kernaasti siivota turhat rasvat minun kaapistani. Ihana nainen!

Joko Nuppu on tutustunut tuohon Tarkastaja Partasen fanitusthread:iin?! Tuolla on nyt postauksia 472 ja katselu kertoja 87,428. Alkaa Rinkkun postilla.. :D

Kauankohan kestää ennen kuin deitti-osastolla on Tarkastaja Partasen paritusthread :jahas:

Aina on toivoa niin kauan kuin Nuppu "Tarkastaja" Partanen on olemassa. Tuolta vanhasta threadista irtoaa varmaan monet ilot vastaajalle, sen verran sielä on ronskia huumoria/juttuja.;)

Ai niin vielä pitää kommentoida, kun vähänkö mä repeilin, kun joku pojista kirjoitti, kun olin syönyt juustosnackseja jääkiekko-ottelua kattoesani Senaatin torilla. M syö sipsejä tai juustosnackseja yleensä 1-2 kertaa vuodessa ja aina kun on lätkn arvikisan joku tärkeä matsi. Ja nyt kun pidin perinteistä kiinni, niin heti jäin kiinni :D Tiedoksi sinulle poika, jonka kyllä taidan muista... En syönyt kuin vajaat puolet pussista loppujen lopuksi :D Loput on edelleen tuolla kaapissa :D

Pakkohan mun oli havainnostani tänne ilmoittaa:D Sun sipsipussi sitten kruunasi uutisen! Muistatkohan muka, olin pari kolme metriä suoraan takana...

Mitä piirteitä ihailet miehessä? Entäpä mikä on ehdoton turn-off?

Mitä mieltä Hanna on sikabulkkaajista, tai sikabulkin hyödyistä? :D Esimerkiksi allekirjoittanut on viimeisen vuoden syönyt säännöllisesti 5000-6000kcal päivä. Mitä mieltä olet tämmöisestä elämäntavasta, tai yleensäkin kehonrakentajien elämäntavoista?

Mulla on muna pystyssä vieläki, joten ei muutaku Hanna vaa Miken kuviin.. :hyper:

voitas teettää porukalla niistä sitte IIIISSSoja tauluja vessaan ja makuuhuoneen kattoon :D

Upsankeikkaa!

Hippotalamus teki somersaultin! HÄN on palstalla, hengissä ja juureksille myyty sielu repaleisena lepattaen. Rasti seinään ja uhrilahja Pietarinkirkon rappusille.

HÄN. Porkkanoiden ylipapitar, hinttitesteri, perserevaattori ja riimien K.Palsa.

Ringside. :haart:

Reino kukkuu?

käsi pystyyn ne jotka haluaa, että Nuppu jakaa ravintoneuvoja ja muna pystyyn, jotka haluaa että Nuppu, Mike ja Canon 5D + 70-200/2.8 L Is + Elinchrom FX400 kohtaavat.

Hienoa Mike että täysin altruistisesti ja pyyteettömästi haluaisit uhrata kiireisen yrittäjän vähäisestä vapaa-ajasta siivun Nupun kuvaussessioon. Kuinka kiltti voi ihminen olla, tämän tyyppinen uhrimentaliteetti kuin olisi kaikilla kanssa-ihmisillä maailma olisi paljon parempi paikka. ;)

Mä voin tulla valomieheksi :)

Nuppu - kandee kyllä käydä katsomassa enemmänkin Miken ottamia kuvia kuin noi postauksessa olleet, se on tosi taitava kuvaaja. Ja ei ainakaan mua haittaa vaikka sulla ois vaatteet kuvissa...(pitää olla realisti).

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom