Hanna Partanen On the Air!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Niille noin 2 kymmenelle urponaattorille, jotka kysyvät joka helvetin päivä Nupun penkkitulosta. Sitä ei kysytä! Voiko naiselle jumalauta urpompaa kysymystä heittää?

Juurikin näin! Ja totta puhuen rintalihakset on mulla kaikkein huonoimmassa jamassa, eikös sen näe jo kohdan rasvapitoisuudesta :D

Niin ja, Mike oikeesti loistokuvia!!! Hmmm. Mietin tässä, että kyllä mä uusia promokuvia oikeasti tarviisin, joten voitaisiin me ehkä joku pikku sessio jossain välissä ottaa...

Hitto taas mä olen täällä, vaikka töitä pitäis jo vauhdilla paukuttaa... :wall:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pakkohan mun oli havainnostani tänne ilmoittaa:D Sun sipsipussi sitten kruunasi uutisen! Muistatkohan muka, olin pari kolme metriä suoraan takana...

Olit sellainen noin reilu 20-v näköinen, todella lyhyet hiukset ja jonkin verran ehkä Petteri Sariolan näköinen (googlaa :D). Osuinko oikeaan???

Mä omistan myös kameran. Kelpaisko sessio mun kanssa? ;) Kalenterista löytyis juuri sopiva kohta pienelle tapaamiselle ...

Pakkohan mun oli havainnostani tänne ilmoittaa:D Sun sipsipussi sitten kruunasi uutisen! Muistatkohan muka, olin pari kolme metriä suoraan takana...

Tosin juts katsoin sun profiilista, että painat 90 kg... Se poika ei kyl painanut kuin 70 kg, joten tais sittenkin ohi mennä tai sä suurentelet painoas :D

Hanna on selvästi jäänyt koukkuun pakkikiseen. :D

Mene ihmeessä sinne Miken kuvattavaksi. Sitten teet kuvista julisteita ja seuraat kuinka pankkitilin saldo kasvaa, kun pakkikisen uroot vuoraavat seiniänsä Nupun kuvilla.

Kun noin joskus katselin tuota ohjelmaa telkasta, niin oletko oikeasti noin topakka, ankara ja näpsäkkä vai millainen olet kotioloissa? Ihan vain näin mielenkiinnosta kysyn.;)

Kyl niil julisteilla tienaisit enemmän ku omalla yrityksellä.. :rolleyes:

Täytyy nyt kysyä kun kerrankin on mahdollisuus.

Ihmisen ruokavalioon kuuluu olennaisena osana rasvat. Mikäli näitä rasvoja ei saa ruoasta riittävästi, mutta löytyy vararengasta, osaako keho ottaa tarvitsemansa rasvat omista varannoistaan?

Sitten fanistuspalstalta kysymys - miten ohjaisit alipainoista / aliravittua + ylikuntoilevaa ohjelmassasi? Nyt on esitetty vain ylipainoisia.

Täytyy nyt kysyä kun kerrankin on mahdollisuus.

Ihmisen ruokavalioon kuuluu olennaisena osana rasvat. Mikäli näitä rasvoja ei saa ruoasta riittävästi, mutta löytyy vararengasta, osaako keho ottaa tarvitsemansa rasvat omista varannoistaan?

Sitten fanistuspalstalta kysymys - miten ohjaisit alipainoista / aliravittua + ylikuntoilevaa ohjelmassasi? Nyt on esitetty vain ylipainoisia.

Liian vähärasvaisella ruokavaliolla ei saisi olla, sillä elimistö ei pysty kaikkia rasvahappoja hyödyntämän varastoistaan. Esim. välttämättömistä rasvahapoista linoli- ja alfalinoleenihaposta saattaa tulla helposti pula, joka näkyy mm. ihon hilseilynä. Joillakin todella ylipainoisilla ihmisillä vajetta ei tule heti, mutta tod nä pieni vararengas vyötäröllä ei auta asiaan samalla tavalla.

Toiseen kysymykseen vastasinkin jo eilen...

Kun noin joskus katselin tuota ohjelmaa telkasta, niin oletko oikeasti noin topakka, ankara ja näpsäkkä vai millainen olet kotioloissa? Ihan vain näin mielenkiinnosta kysyn.;)

Olen ehkä topakka ja sanon asiat monesti aika suoraan, mutta nalkuttaja en missään nimessä ole! Ohjelma ei todellakaan anna oikeaa kuvaa minusta, sillä se on formaatin luoma rooli.

Mitä mieltä Hanna on sikabulkkaajista, tai sikabulkin hyödyistä? :D Esimerkiksi allekirjoittanut on viimeisen vuoden syönyt säännöllisesti 5000-6000kcal päivä. Mitä mieltä olet tämmöisestä elämäntavasta, tai yleensäkin kehonrakentajien elämäntavoista?

Hullua! Ja kallista! Mutta jokainen elää elämänsä niinkuin tahtoo, kunhan ei ole haitaksi muille :D

Olen ehkä topakka ja sanon asiat monesti aika suoraan, mutta nalkuttaja en missään nimessä ole! Ohjelma ei todellakaan anna oikeaa kuvaa minusta, sillä se on formaatin luoma rooli.

Tuosta kun sanoit, että se on formaatin luoma rooli, niin tarkoittaako että sinulla on sopimuksessa lukenut miten tulee käyttäytyä kuvauksissa vai antaako joku ohjeita lennossa miten sun pitää sanoa ihmisille eri tavoin ankarasti tai ns. ilkeillä, jotta asia tulisi ankaremmin selville? Vai improvisoitko lennosta jonkun "ankaruusvaihteen" käyttöön?

Jos tuo on joku rooli, niin miten itse pidät siitä vai onko ristiriitaista esittää jotain muuta mitä ei itse ole oikeasti? Hmm...On se jännä...

Oletko Hanna sukua näille Kuopion kuuluisille kukonpaistaja -Partasille?

Opiskelit Kuopiossa tutkintosi? Jos pitää, niin Retikka Ry(olikohan se edes tämän niminen..) kuulostaa varmaan tutulta? :)

Oletko Hanna sukua näille Kuopion kuuluisille kukonpaistaja -Partasille?

Opiskelit Kuopiossa tutkintosi? Jos pitää, niin Retikka Ry(olikohan se edes tämän niminen..) kuulostaa varmaan tutulta? :)
Varmaan kuulostaa joo.
Hannapartanen.fi sanoi:
LUOTTAMUSTOIMENI
* Ravitsemustieteen opiskelijoiden ainejärjestö Retikka ry:n hallituksen jäsen

Mitä mieltä muuten Hanna olet entisenä kuopion yo-kunnan hallituksen jäsenenä Kuopion ja Joensuun yliopistojen yhdistymishankkeeseen, jos olet asiaan kerennyt tutustumaan?

Varmaan kuulostaa joo.

Mitä mieltä muuten Hanna olet entisenä kuopion yo-kunnan hallituksen jäsenenä Kuopion ja Joensuun yliopistojen yhdistymishankkeeseen, jos olet asiaan kerennyt tutustumaan?

Hyvä pojat! Te sentään osaatte käyttää nettiä tiedon hakuun :)

En ole itse asiassa perehtynyt kyseiseen hankkeeseen kovinkaan syvällisesti, kun yo-kunta vuodestakin on jo aikaa... 7 vuotta! :wanha:

Jos opetuksen laatu paranee yhdistymisen myötä, niin silloin toki asia on positiivinen. Uusi tekniikkakin luo hyvät mahdollisuudet etäopiskeluun ja antaa mahdollisuuksia laajempaan kirjoon opinto-ohjelmissa. Hyviä asiantuntijoita kun ei riitä joka paikkaan....

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom