Haluaisitko personal trainerikseni?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ciril
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen tamperelainen nuori nainen, joka kaipaisi kannustusta ja ohjeita laihduttamiseen, kunnon kohottamiseen ja terveellisempään elämäntapaan. Jos kaipaat pientä lisätienestiä esimerkiksi opiskelijana, tämä homma sopii sinulle.

Edellytän, että asut Tampereella, olet valmis sitoutumaan noin kerran viikossa kahden kuukauden ajan osallistumaan salitreeniini ja olemaan yhteydessä sähköpostilla mahdollisesti useammin (ruokailujeni ja itsenäisten treenieni ohjaus).

Sinulla ei tarvitse olla alan koulutusta, itseoppinut ohjaaja kelpaa minulle vallan hyvin.

Mikäli kiinnostuit, laita postia siril87@hotmail.fi

Voin olla sun personal Raineri! Uudenkarhea nahkatakki ja tuulessa vienosti lepattavat pussihousut päällä voin viedä sut vaikka hevosmarkkinoille!!

Voin olla sun personal Raineri! Uudenkarhea nahkatakki ja tuulessa vienosti lepattavat pussihousut päällä voin viedä sut vaikka hevosmarkkinoille!!

Hitto sä ehdit sanomaan tän ensin!

Tietysti jokainen ammattitaitoinen haluaa tehdä töitä ilmaiseksi kanssasi. Voi olla että tätä kautta löytyykin joku pätevä joka haluu tehdä ilmaiseksi duunia, mutta aika usein pätee sanonta "sitä saa mistä maksaa";)

Tietysti jokainen ammattitaitoinen haluaa tehdä töitä ilmaiseksi kanssasi. Voi olla että tätä kautta löytyykin joku pätevä joka haluu tehdä ilmaiseksi duunia, mutta aika usein pätee sanonta "sitä saa mistä maksaa";)

No jo nyt :face:, mimmi etsi itseoppinutta treineriä ja lupas pientä korvausta ja sä väännät homman sillee et ammattilaisen pitäisi jeesiä ilmatteeks! Ihan oikeesti uupoko luetun ymmärtäminen vai itsekkö en ymmärrä! (tää on huonoo sarkasmia minkä heitit, tiedoksi vaan ja ihan hyvällä :jahas:)

Eipä tuo treenaaminen/ruokavalio pääpiirteittäin mitään ammattitaitoa mahottomasti vaadi. Aika moni vähän pidemmän aikaa treenannut osaa näyttää liikkeet ja suunnitella ohjelmat. Ainahan sen voi lopettaa, jos se ei toimi.

Helpointahan varmaan olisi kertoa se sali missä käy, niin joku varmasti käy siellä samoihin aikoihin. Pieni vaiva siinä sitten on yhdessä treenata ja tsemppailla. Naiset on muutenkin laumaeläimiä. Jos sukupuolella ei ole väliä, niin kuolaavia stalkkerimiehiä kyllä tulee valmentamaan vaikka vähän pidempääkin.

Kimppareenimahdollisuus olisi siitä parempi, että kerran viikossa tapaaminen + ohjelma ja ruokavalion hinta nousee väkisin sinne väh. 200e/kk pintaan. Tietty jos rahasta ei ole ongelmaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No jo nyt :face:, mimmi etsi itseoppinutta treineriä ja lupas pientä korvausta ja sä väännät homman sillee et ammattilaisen pitäisi jeesiä ilmatteeks! Ihan oikeesti uupoko luetun ymmärtäminen vai itsekkö en ymmärrä! (tää on huonoo sarkasmia minkä heitit, tiedoksi vaan ja ihan hyvällä :jahas:)

No voi voi kun otetaan heti itseensä, kovin herkkänahkaista:hyvä: Ehkä hieman provosoivasti kirjoitettu, mutta en jaksa uskoa että kovin osaava oikea personaltrainer innostuu ilmaisesta valmentamisesta. Eri asia sitten jos kelpaa pari vuotta itse treenannut ja pakkista lukeva kaveri. Ja kuten kirjoitin niin ehkä tätä kautta löytyy pätevä, jäikö huomaamatta vai onko omassa luetunymmärtämisessä myös vikaa? Toivotaan että hyvä valmentaja löytyy, mutta täytyi vähän varoittaa että voi olla ettei löydy tai ei ole kovin pätevä, pakkikselta oppineella ja oikeasti pätevällä valmentajalla kun on hieman eroa. Jonkun verran seurannut oikeasti pätevien ammattivalmentajien työskentelyä ja netistä oppineiden harrastajien tasolta siihen on aika pitkä matka.

No voi voi kun otetaan heti itseensä, kovin herkkänahkaista:hyvä: Ehkä hieman provosoivasti kirjoitettu, mutta en jaksa uskoa että kovin osaava oikea personaltrainer innostuu ilmaisesta valmentamisesta. Eri asia sitten jos kelpaa pari vuotta itse treenannut ja pakkista lukeva kaveri. Ja kuten kirjoitin niin ehkä tätä kautta löytyy pätevä, jäikö huomaamatta vai onko omassa luetunymmärtämisessä myös vikaa? Toivotaan että hyvä valmentaja löytyy, mutta täytyi vähän varoittaa että voi olla ettei löydy tai ei ole kovin pätevä, pakkikselta oppineella ja oikeasti pätevällä valmentajalla kun on hieman eroa. Jonkun verran seurannut oikeasti pätevien ammattivalmentajien työskentelyä ja netistä oppineiden harrastajien tasolta siihen on aika pitkä matka.

Sorry dude, ei kannata pelastaa enää kun paska lensi jo tuulettimeen :D

Ihan selvästi sanottiin että pientä korvausta vastaan ja itseoppinutkin kelpaa.

Heh, selvennetään vielä, jos jollakin on ollut vaikea ymmärtää aloitusviestiäni :D Eli maksan toki, mutta en voi käyttää sellaisia summia tähän, mitä ammattilaiset vaatisivat. Tämä olisi oikeasti helppoa rahaa sellaiselle, joka ei ehdi esimerkiksi opintojensa ohella käymään kokoaikatyössä. Ja varmasti mielekkäämpää hommaa kuin istua kaupan kassalla silloin tällöin. (Tai no, mistä kukin tykkää...) Aloitusajankohdalla ei ole kovasti väliä. Nyt kesällä tai alkusyksystä.

Mä haluisin ehkä tällasia hommia, mut ensinnäkin olen liian nuori vakavasti otettavaksi (riippuu tosin keneltä kysytään, mutta voin väittää, että kukaan teistä ei haluaisi 16-vuotiaan tekemiä ohjelmia). Pystyisin kuitenkin varmasti tekemään pätevät ravinto- ja treenisuunnitelmat, toisin kuin jotkut "oikeat" personal trainerit sen perusteella mitä mä oon nähnyt (kiinteyttävät lihaksia kasvattavat rasvaa polttavat laitetreenit). Enkä myöskään asu Tampereella.

Tää oli vaan tällanen turha "vuodatus".

Mä haluisin ehkä tällasia hommia, mut ensinnäkin olen liian nuori vakavasti otettavaksi (riippuu tosin keneltä kysytään, mutta voin väittää, että kukaan teistä ei haluaisi 16-vuotiaan tekemiä ohjelmia). Pystyisin kuitenkin varmasti tekemään pätevät ravinto- ja treenisuunnitelmat, toisin kuin jotkut "oikeat" personal trainerit sen perusteella mitä mä oon nähnyt (kiinteyttävät lihaksia kasvattavat rasvaa polttavat laitetreenit). Enkä myöskään asu Tampereella.

Tää oli vaan tällanen turha "vuodatus".

Itselläni on PT paperit eikä ne paljoa vaadi, älä huolehdi ne saa kuka tahansa tampio.
Yhtä vakavasti otettavia me ollaan.

Itselläni on PT paperit eikä ne paljoa vaadi, älä huolehdi ne saa kuka tahansa tampio.
Yhtä vakavasti otettavia me ollaan.

Niin oon vähän kuullutkin. Lähinnä meinasin ikääni, koska ainakin minusta ajatus 16-vuotiaasta neuvomassa vaikkapa kymmenen vuotta vanhempaa, kuulostaa vähän hassulta.

Niin oon vähän kuullutkin. Lähinnä meinasin ikääni, koska ainakin minusta ajatus 16-vuotiaasta neuvomassa vaikkapa kymmenen vuotta vanhempaa, kuulostaa vähän hassulta
No kokemus ainakin on aika onneton jollain 16 veellä, vaikka täältä pakkotoistota on oppinut yhtä sun toista treenaamisesta...

Minkä takia maksaa turhia personal trainerin "neuvoista" kun kaiken tarpeellisen saat täältä pakkikselta/netistä itse etsimällä.

No kokemus ainakin on aika onneton jollain 16 veellä, vaikka täältä pakkotoistota on oppinut yhtä sun toista treenaamisesta...

Ihan totta. Ihan kauheesti en voi kokemuksesta puhua, mutta kyllä mä kaikki perusperiaatteet ja jotain vähän ei niin perusjuttujakin tiedän. Sehän se tässä varmaan just vähän onkin "ongelmana" vaikkei mitään ongelmaa oikeesti ookkaan. Paitsi että tää meni vähän off topiciks nyt.

Minkä takia maksaa turhia personal trainerin "neuvoista" kun kaiken tarpeellisen saat täältä pakkikselta/netistä itse etsimällä.
No jos mennään salille katsomaan miten ihmiset tekevät esim. takakyykkyä niin asia ei ehkä ole ihan näin...

Vaikka on hitosti PT:tä jotka eivät myöskään sitä kunnolla osaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom