Haluaisitko personal trainerikseni?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ciril
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
:offtopic:
Sen kaiken tiedon hakeminen, lukeminen ja sisäistäminen vaatii aikaa ja viitsimystä ja jo pelkästään se riittää monelle syyksi maksaa palveluista. Vaikka pakkis on loistava paikka hankkia perustietoa treenaamsiesta, ei täältäkään saa kaikkea tarvittavaa tietoa ja välillä jutut on ristiriidassa keskenään (menkääpä vaikka katsomaan mitä tahansa kyykkyä käsittelevää ketjua). Sitten ne liikkeet on 10x helpompi opetella kun joku on vieressä opastamassa ja on tärkeää että opastaja opettaa oikein.
Mä itse olen koko treeniurani hakenut tietoa ja kokemusta enemmän tai vähemmän aktiivisesti ja olen myös opastanut kavereita ja sukulaisia ihan ekoista päivistä viime kuukausiin. Täytyy sanoa että vaikka mulla oli pakkiksen ansiosta alusta asti perusteet suhteellisen hyvin hallussa, niin on siitä tultu paljon vielä viisaammaksi ja kun muistelen miten opastin silloin alussa kavereita treenaamisessa niin nyt tekisin aika paljon toisin. Välillä muistuu mieleen jopa vain muutaman kuukauden takaisia aivoituksia, jotka kuulostaa nyt ihan pöllöiltä vaikka silloin pidin niitä järkevinä. Kokemuksella on väliä.

On täysin ymmärrettävää etsiä täältä jotain kokenutta itseoppinutta treenaajaa opastamaan aloittelijan treenejä kohtuulliseen hintaan. Sitten täytyy vain toivoa että opastaja on oikeasti perillä asioista.

Mä voisin vaikka maksaakin järkevän summan kun löytäisin trainerin joka osaisi yhdistää kilpapyöräilyn ja punttaamisen sekä osaisi tehdä niistä mahd tehokkaan ohjelmaan ja valvoa vähän.

^tuo on juuri sitä mitä personal trainerin tulisi tehdä! asiakas pyytäisi tuollaista ohjelmaa missä yhdistyy harrastus + salitreeni ja hän SELVITTÄISI kuinka tulisi treena yms.
esim. itse palkkasin parivuotta sitten trainerin halusin tavallisen saliohjelman jolla saisi massaa lisää ja hän vain lätkäisi paperin käteen ja sanoi suurinpiirtein että tekee viisikymppiä :D jatkoi vielä että jos kolmen kk päästä kiinnostus vielä harrastukseen niin tehdään uusi ohjelma :D

Mä voisin vaikka maksaakin järkevän summan kun löytäisin trainerin joka osaisi yhdistää kilpapyöräilyn ja punttaamisen sekä osaisi tehdä niistä mahd tehokkaan ohjelmaan ja valvoa vähän.

Syksyllä muuan kilpapyöräilijä pyysi apua, eikä ollut kyllä kokemusta sekottaa puntin ja ruokavalion lisäksi pyöräilyä ja olin vähän epävarma. Sutaspa tänä vuonna kuitenkin ensimmäisen SM-kultansa :)

:ego:

Kerälän Vesa on varsin pätevä PT jolla on aiempaa meriittiä velodromipyöräilijänä kansalliselta tasolta ja tuntee sen puoleen molemmat lajit ja varmaan osais kasata sopivan ohjelman jne.. Öhöm, anteeksi jos ny huutelen sivusta tähän threadiin, mut huomasin tuon sun kommentin ja ajattelin vastata näin lyhyesti.

...noin kerran viikossa kahden kuukauden ajan osallistumaan salitreeniini ja olemaan yhteydessä sähköpostilla mahdollisesti useammin (ruokailujeni ja itsenäisten treenieni ohjaus).

Kimppareenimahdollisuus olisi siitä parempi, että kerran viikossa tapaaminen + ohjelma ja ruokavalion hinta nousee väkisin sinne väh. 200e/kk pintaan. Tietty jos rahasta ei ole ongelmaa.

Kimppatreeni kerran viikossa (1-1½h/krt = n. 350e/kk)
Aktiivinen sähköpostiseuranta (10min/pvä = 1h / vko = n. 200e/kk)
Treeniohjelma + Ruokavalio + niiden muokkaus (n. 100e/kk)

Normaalin hintaluokan hinta kysyjän palvelulle on 500 - 600 euroa/kk (sis. alv. 23%).

Kyllä ammattitaitoisen valmentajat ja PT:t tuottaa laadukasta palvelua ja juuri sellaista mitä asiakas haluaa ja tarvitsee, mutta sitten kun siihen lätkäisee hintalapun päälle, niin useimmat tyytyy/haluaakin vain sen palvelun, että lappu kouraan ja Herran haltuun.

Onko tollasella hinnalla sitten paljonkin asiakkaita? Kyllä varmaan (?).

Iha pakko huutaa tähän ketjuun taka vasemmalta. Ite kyselly mm. Mentulalta hintoja ni tuo markun hintaha on todella edullista :D Ite aikoinaa otin sit vaa Mentulan herralta lapun ja herran haltuun systeemin koska lompakko rupesi huutaa hoosiannaa. Mutta ite ainaki sen verra laiska "imemää" tätä informaatio että jos ei olis rahasta kiinni ni taalat pöytää ja menoks.

PS. Oli viimene kerta ohjelmat ja setit ilman tapaamista. Ei ole jotenki luottoa ku toine kysyy vaan painon ja pituuden (ei siis mitää käryä paljonko sitä läskiä on ja paljonko rasvatonta massaa) Sitte lätkitää laput vaa pöytää kuitenki. Jotenki viel ois uskottavuutta jos haluis jonku "alotuskuvan" mikä kertoo helvetisti enempi ku joku BMI vai miltä pohjalta noita sokko ohjelmia nyt sit läiskitäänki tiskiin.

Ite oon lisenssin omaava Kuntosalivalmentaja ja kyllä tähän on kuitenkin vaivaa nähty että tätä asiaa on opiskellut ja lisenssitt maksettu.
Ei sen takia viitti hyväntekeväisyyttä hirveästi harjoittaa, jos mä vien auton korjaamolle niin ei sieltäkään hirveästi sympatiaa tule laskun koittaessa.
Kuitenkin harrastuksen puolelta on kertynyt kokemusta 7 vuotta, siitä salimaksut laskea, sitten kurssittaminen, erilaiset kirjat, kaikki tämä mitä se on ottanut että on päässyt tähän vaiheeseen missä voi sanoa osaavansa hommansa niin kyllä hintaa on tullut.
Siksi en itse innostu siitä että joku haluaa mun tekevän ilmaiseksi töitä.
Silloin voi varmaan nykiä hihasta jotain kundia salilla ja pyytää ohjeet siltä, koen sen omalta osaltani jopa "ammattiylpeydeksi" että en ala polkemaan hintoja sillä tiedän osaavani hommani ja aina silloin tällöin tulee ihmisiä jotka nämä asiat ymmärtää ja maksaa tietotaidosta mukisematta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse olisin ainakin valmis tälläiseen ilman mitään järkyttäviä hintapyyntöjä. Ilman koulutusta on kuitenkin se pelko, että epäonnistuu annetussa tehtävässä riippumatta siitä olisiko omaa vai vastapuolen syytä/ laiskuutta..

Ite oon lisenssin omaava Kuntosalivalmentaja ja kyllä tähän on kuitenkin vaivaa nähty että tätä asiaa on opiskellut ja lisenssitt maksettu.
Ei sen takia viitti hyväntekeväisyyttä hirveästi harjoittaa, jos mä vien auton korjaamolle niin ei sieltäkään hirveästi sympatiaa tule laskun koittaessa.
Kuitenkin harrastuksen puolelta on kertynyt kokemusta 7 vuotta, siitä salimaksut laskea, sitten kurssittaminen, erilaiset kirjat, kaikki tämä mitä se on ottanut että on päässyt tähän vaiheeseen missä voi sanoa osaavansa hommansa niin kyllä hintaa on tullut.
Siksi en itse innostu siitä että joku haluaa mun tekevän ilmaiseksi töitä.
Silloin voi varmaan nykiä hihasta jotain kundia salilla ja pyytää ohjeet siltä, koen sen omalta osaltani jopa "ammattiylpeydeksi" että en ala polkemaan hintoja sillä tiedän osaavani hommani ja aina silloin tällöin tulee ihmisiä jotka nämä asiat ymmärtää ja maksaa tietotaidosta mukisematta.

Ei noita salimaksuja voi siihe huomioida :D Käyhä jengi salil oli pt tai ei, mut ymmärrän kyl ton kurssikulut jne. osion. Mut viel sen verra että mistä se 100€ per miittinki tulee (hinta aika monel pt:llä). Tolla hintaaha koko Sarasvuon henkilökuntaki vaihtais alaa. Menee kuulaa ainoastaa tapauksis että pt joutuu raahautuu asiakkaa luo jostain jumalan seläntakaa eli tulis matkakuluja. Vaikka asiaa ei voisi/kuuluisi verrata tuntityöläiseen teen sen kuitenki. 169x100 = 16900€/kk (näin meillä ainaki lasketaan kk liksa töissä). Okei ei kukaa kerkee 8 asiakasta pväs ottaan mutta pointtina vain. Miksi tuo miittingin hinta ei ole esim. 50€ laaki oisin vähä vitun mukana täs hommas jos olis (laiska kuitenki hakee tätä informaatiota). Nyt siihen kuitenki alkanut koska ei ole noita 500-600€/kk heitellä valmennukseen. Vielä lopuksi että en varmaa miettis kyl hetkeekää jos ei ois rahasta kii tai kilpaisin. Koska sillon kyllä haluu tehdä ihan kaiken mitä voiton eteen vain voi tehdä.

Miksi tuo miittingin hinta ei ole esim. 50€ laaki oisin vähä vitun mukana täs hommas jos olis (laiska kuitenki hakee tätä informaatiota).

Haluutko pureskella noita laskelmia tuosta vähän pidemmällekin niin ymmärrät miksi hinta on jotain muuta kuin 50e/kerta verot maksavalla PT:llä? Tuosta otat alvit (23%:) pois, maksaa kenties valmennettava salille, verojakin pitää maksella, kouluttaa itseä, maksaa vuokrat ja ostaa vähän voikkoleipääkin pöytään.

Taisi olla sun kirjoitus taannoin yleisönosastolle missä nainen oli käynyt parturissa, maksoi 20min leikkauksesta 20e ja ihmetteli miten parturin tuntipalkka voi olla 60e. :D

Ei noita salimaksuja voi siihe huomioida :D Käyhä jengi salil oli pt tai ei, mut ymmärrän kyl ton kurssikulut jne. osion. Mut viel sen verra että mistä se 100€ per miittinki tulee (hinta aika monel pt:llä).
Kyllä yleensä se hinta asettuu 50-80e väliin tunnista....
Ja jos ajattellaan että se hinta olisi 60e/h niin ei se niin älytön hinta ole koska on paljon muutakin hommaa kuin vain se mitä tehdään asiakkaan kanssa. Kyllä itsellä jos on kahdeksan, tunnin ohjausta päivässä niin se tarkoittaa yli 10h työpäivää... Ja kulujahan on pirusti...

joo annetaan nyt hintojen toistaseks olla tollaset. mun asiakkaat on kaikki parhaita :) ja paremmaks tulevat koko ajan.

Pätevän remonttimiehen saa 40 eurolla tunnissa tekemään ihan mitä vaan, mutta personal raineri tarvii 60 euroa tunti. Just. Onneksi remonttimiehet eivät hinnoittele koulutustaan ja parhaimmillaan kymmenien tuhansien arvoisia laitteitaan samalla tavalla kuin PT:t. No, jos jengi maksaa ni mikäs siinä.

Japi sen sanoi mitä haen takaa. Ja pakko kysyä mitkä kulut? Ku se työkaluki on oma pää, verotetaanko sitäki? :/

E: Kaikki rispekti rainereille, mutta hinta on IMO vähä pilvis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom