Aika nättejä toistoja vielä. Pitääpä varastaa toi tyyli, koska mä tauotin enemmän, mutta toi toimii paremmin. Yritän päästä 50 toistoon!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loistava! XDJoo oon täs seurannut näit tapahtumii rantapallon ja terminatorin välillä, kovaa vääntöö. Täytyy vähän lisätä löylyy ja heittää tähän väliin tämmösen 100x49
https://www.youtube.com/watch?v=jJ4vB9eknmI
Täälläkun lasketaan 5cm vajaat noston ja jalatkin saa mennä miten haluu nii siin on.
Jaa mikä tyyli? :D Et saa varastaa mun tyyliä- ;) Eikä se Bubkakaan korottanut ku 1 sentillä ennätystään, eli sun seuraava on siis vain 42 toistoo, koska se riittää. Sit on taas mun vuoro 43 jne...Aika nättejä toistoja vielä. Pitääpä varastaa toi tyyli, koska mä tauotin enemmän, mutta toi toimii paremmin. Yritän päästä 50 toistoon!
oot kaikista kovin. nyt sitten odotetaan 50 puhkasuaJoo oon täs seurannut näit tapahtumii rantapallon ja terminatorin välillä, kovaa vääntöö. Täytyy vähän lisätä löylyy ja heittää tähän väliin tämmösen 100x49
https://www.youtube.com/watch?v=jJ4vB9eknmI
Täälläkun lasketaan 5cm vajaat noston ja jalatkin saa mennä miten haluu nii siin on.
Viittaatko Ihalasi Mikan toistoihin? Väitän kyllä jos lähdetään arvostelemasn lyhyintä toistoa, että sulla on lyhyin toisto ja ylivoimaisesti eniten pomppua. Mut jos viittaat siihen, että itsekin voisit tehdä puhtaasti, niin mä oon game tohon kunnon punnerrus haasteeseen.
Alota vaikka tekemällä solttupenkkiä ilman pomppua ja vähän ylemmäs toistot, niin katotaan siitä. Mullahan on jo tossa ylempänä 92,5 kg x 40 solttuna pitkällä työntömatkalla.
veikkaan että tästä kisasta ei tuu mitäön, koska pomputtelet kuitenkin sillä vajaalla nostomatkalla. Eli alota sä ja teen niin överipujtaasti kuin pystyt ja mä matkin sitä tyyliä.
Kyllä mä voin perse ilmassa, pompulla ja puolikkailla toistoilla tehdä videon. Vitun nolohan se on. Mutta koitappa sä tehdä miken nostomatkalla yli 20 toistoo, niin näet ettei se olekaan helpooa. Mä osaan molemmat tyylit, uskp vain kun mä alan cheattaa niin niitä toistoja tulee.
Eiks tän pitäny olla ihan leikkimielinen toistokisa? Jos lähdetään hakemaan kovinta suhteutettua toistovoimaa, niin tässä sulle haaste. Omalla painolla sotilaspenkki! Merkkirauta ylhäällä ja kolme tuomaria katsomassa ettei pomppua tule! Minun enkka kisoissa 72,5kg 48 toistoa (joista yksi hylsy)! Koitappa rikkoa!! Jos rikot ton saat tulla kehumaan olevasi kovin toistopunnertaja! Siihen asti sä et ole mun silmissä mitään! ;)Täälähän toistot vaa lyhynee ja lyhynee, pitäiskö jonkun nyt räväyttää ja tehdä puhtaan sarjan? Mä ehdotan et pysäytys ylhäällä ja alhaalla nii jää varmasti kaikki vajaat toistot tekemättä. Fredi on täs ihan omas luokassaan mut meillä muilla tulis varmasti kova taistelu 2. sijast. Perse penkissä tietysti. Koht tän ketjun vois vaihtaa muutenki ''rintatreeni 100kg'' koska punnerustoistot on aika vähissä tällä hetkellä.:face:
ai miken nostomatkalla ? meinaatsä mun pitäis penkkaa kapeelta koska mulla on lyhyemmät kädet ja parempi kaari kun teillä ? Mun puolesta sä voit nostaa vaikka päällä seisten jos se sua helpottaa. Mut se on joko pysäytyksellä tai ihan miten huvittaa. Ja mul on siinä skabassa rekat 49.