Hop hop! Sinä voit louskuttaa leukojasi minun suoritustekniikasta, mutta jos et laita mitään omaa nostoasi tänne, niin sinun "mielipiteelläsi" ei ole paskan merkitystä. Oletko oikeasti niin puusilmä, että viitsit dissata minun 40 toiston rykäsyä, kun on ilmiselvää ettei se oli mikään helppo homma? Esimerkiksi kaikki muut paitsi Freddi on jättänyt vissiin alle 30 toiston, eikä tyyli ole todellakaan ollut superpuhdasta.
Ei, sinä olet vittuuntunut nyt jostain ja haluat trollata minun suoritusta, kuitenkaan lähtemättä leikkiin mukaan oikeasti. Tämä ketju ei ole sitä varten, että kilpaillaan kuka tekee eniten, koska sääntöjä ei ole asetettu, eikä kyseessä ole kilpailutilanne. Jos haluat lähteä arvostelemaan juuri minun suoritusta KAIKISTA näistä muista, niin kasvata nyt pallit ja lähde kilpailemaan mun kanssa. Mä lupaan tehdä puhtaasti enemmän ku sinä.
Teenkö jossain vaiheessa puhtaamman suorituksen? Tuutko sit sanomaan, että "vitun hyvä nosto Termis, nyt olet paljon parempi ihminen ja salijäbä mun silmissä"? Eli mitä sä koitat opettaa mulle tai hyödyt tosta dissaamisesta, kun on ilmiselvää että osaan ottaa "pitkiä" toistoja?
Saakeli, mee takas sinne sinkkuketjuun hajoilee, olet vittu alle 40 v ja noin vitun katkera kaveri.
/end of hajoileminen