Haaste: 100kg toistopunnerrus !

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Varmaan tässä voisi nostaa myös oteleveyden esiin. Penkkaan semikapeella, pikkurillit merkeissä, varmasti leveämmällä otteella mullakin ottaisi enemmän rintaan mutta painot tippuisi koska kapeammalla nousee mulla paremmin, tuskin johtuu ojentajien heikkoudesta.. Mutta tässä nyt on jauhettu off-topiccia kerrakseen.

Ei tee kyynerpäillekään hyvää jos ne lukitsee aina ylhäällä, varsinkaan isommilla painoilla. Aika moni isommilla raudoilla penkkaava jättää vajaaksi sekä alhaalla että ylhäällä ihan riippuen siitä mitä hakee lämppäreillä ja työsarjoilla ja mikä paikka prakaa milloinkin. Ei ole mikään itseisarvo eikä itsensä eikä kenenkään muunkaan huijaamista jos ei tee aina ns. täydellä liikeradalla liikkeitä.

Noinko pahasti harmittaa? Voi poloista. Lueppa ketjun aloitusviesti ja muitakin kommentteja, jokainen penkkaa tyylillään. Tulisko sullekin parempi mieli, jos tekisin tooooosii puhtaasti? Oisinko sit sun suosiossa? Paljon sä haluut toistoja?
ei harmita laisinkaan, ilmaisin vain mielipiteeni. jos tarkoitus on saada vain mahdollisimman paljon toistoja. eikö olis sitten sama pompauttaa rinnalta ja jättää vielä vajaammaksi. lopussa sitten ottais 2 cm pompautuksia rinnalta kun ei enempää liiku. kyllä siinä "suorituksen puhtaudessa" joku raja tarvii olla.

Jso lähdetään tekemään maksimimäärä toistoja ja tarkoitus LASKEA ne, niin kyllä näkisin, että ne tehdään sitten "kunnolla".. toki jokainen tekee tyylillään, mutta vertailukelpoisuutta ei sitten enää olekaan.. tosin tässä säikeessä osalla perse puol metrii ilmassa jne.
Jos ei käsiä suoristeta, niin joku laittaa tänne linkin jossa tanko nousee ehkä sentin rintakehästä ja sanoo et se on sen tapa.. ja kellään ei pitäis olla nokan koputtamista asiaan.. ;p

eiköhän se pointti tullu selväks.

Omaa videoo turha laittaa, ku työsarjoina punnertelen satasella.

ei harmita laisinkaan, ilmaisin vain mielipiteeni. jos tarkoitus on saada vain mahdollisimman paljon toistoja. eikö olis sitten sama pompauttaa rinnalta ja jättää vielä vajaammaksi. lopussa sitten ottais 2 cm pompautuksia rinnalta kun ei enempää liiku. kyllä siinä "suorituksen puhtaudessa" joku raja tarvii olla.

Olet täysin vapaa tekemään penkin satasella juuri niin kuin haluat. Oliko tämä ketju kilpailu siitä kuka tekee eniten? Lähden kyllä leikkiin mukaan, lähdetkö sinä? Vedetään niin paljon kuin menee, sinä määrität toistojen puhtauden.

Perustanko ketjun aiheesta, meijän suoritukset alkuun?

Varmaan tässä voisi nostaa myös oteleveyden esiin. Penkkaan semikapeella, pikkurillit merkeissä, varmasti leveämmällä otteella mullakin ottaisi enemmän rintaan mutta painot tippuisi koska kapeammalla nousee mulla paremmin, tuskin johtuu ojentajien heikkoudesta.. Mutta tässä nyt on jauhettu off-topiccia kerrakseen.

Hetkinen, jos sä treenaat penkillä yksinomaan rintaa niin eikös silloin juurikin kannattaisi treenata leveämmällä otteella? Tällöin se tulisi enemmän rinnalle eikä ojentajille? Tällöin myös ojentajilta lähtisi rasitusta pois. Kun taas treenaat semikapealla niin teet enemmän töitä juurikin ojentajilla. Toisaalta onko mitään väliä jos painot laskee kun liike tulee juuri sille lihakselle mille halutaan eikä niille lihaksille mitä et halua treenata (tässä tapauksessa ojentajat)...

Olet täysin vapaa tekemään penkin satasella juuri niin kuin haluat. Oliko tämä ketju kilpailu siitä kuka tekee eniten? Lähden kyllä leikkiin mukaan, lähdetkö sinä? Vedetään niin paljon kuin menee, sinä määrität toistojen puhtauden.

Perustanko ketjun aiheesta, meijän suoritukset alkuun?
ja missäs vaiheessa olen omista suorituksista sanonut mitään? jos laitat tänne videon jostakin suorituksesta varaudu myös siihen että kaikki kommentit ei ole sinun mieleisiä.

ja missäs vaiheessa olen omista suorituksista sanonut mitään? jos laitat tänne videon jostakin suorituksesta varaudu myös siihen että kaikki kommentit ei ole sinun mieleisiä.

Hop hop! Sinä voit louskuttaa leukojasi minun suoritustekniikasta, mutta jos et laita mitään omaa nostoasi tänne, niin sinun "mielipiteelläsi" ei ole paskan merkitystä. Oletko oikeasti niin puusilmä, että viitsit dissata minun 40 toiston rykäsyä, kun on ilmiselvää ettei se oli mikään helppo homma? Esimerkiksi kaikki muut paitsi Freddi on jättänyt vissiin alle 30 toiston, eikä tyyli ole todellakaan ollut superpuhdasta.

Ei, sinä olet vittuuntunut nyt jostain ja haluat trollata minun suoritusta, kuitenkaan lähtemättä leikkiin mukaan oikeasti. Tämä ketju ei ole sitä varten, että kilpaillaan kuka tekee eniten, koska sääntöjä ei ole asetettu, eikä kyseessä ole kilpailutilanne. Jos haluat lähteä arvostelemaan juuri minun suoritusta KAIKISTA näistä muista, niin kasvata nyt pallit ja lähde kilpailemaan mun kanssa. Mä lupaan tehdä puhtaasti enemmän ku sinä.

Teenkö jossain vaiheessa puhtaamman suorituksen? Tuutko sit sanomaan, että "vitun hyvä nosto Termis, nyt olet paljon parempi ihminen ja salijäbä mun silmissä"? Eli mitä sä koitat opettaa mulle tai hyödyt tosta dissaamisesta, kun on ilmiselvää että osaan ottaa "pitkiä" toistoja?

Saakeli, mee takas sinne sinkkuketjuun hajoilee, olet vittu alle 40 v ja noin vitun katkera kaveri.

/end of hajoileminen

Hetkinen, jos sä treenaat penkillä yksinomaan rintaa niin eikös silloin juurikin kannattaisi treenata leveämmällä otteella? Tällöin se tulisi enemmän rinnalle eikä ojentajille? Tällöin myös ojentajilta lähtisi rasitusta pois. Kun taas treenaat semikapealla niin teet enemmän töitä juurikin ojentajilla. Toisaalta onko mitään väliä jos painot laskee kun liike tulee juuri sille lihakselle mille halutaan eikä niille lihaksille mitä et halua treenata (tässä tapauksessa ojentajat)...

No kyllä minä sitä rintaa osaan treenata ja saan siihen tuntuman... Ja siihen on sitäpaitsi muitakin liikkeitä kuin penkkipunnerrus tangolla, tämän varmaan tiesitkin. Lisäksi teen penkkiä enemmän voimailutyylillä kuin bodytyylillä, jossa rinnan kova venytys on pääasia, joka taas ei voimailussa ole pääpointti sekä loukkaantumisriski kasvaa sen myötä. Ja olen lähestulkoon aina treenannut penkissä tuommoisella kapeammalla otteella ja en lähde sitä muuttamaan.

Tässä Rantapallolle vielä vähän miettimistä, salikisa jossa joku katsoo vieressä toiston korkeutta, niin riittääkö tämä herralle?

[video=youtube_share;o_VxK1xhrhk]http://youtu.be/o_VxK1xhrhk[/video]

varastoon jäi muutama toisto, ehkä jopa 5, mutta tajusin jo voittaneeni tuon osakilpailun, niin säästin energiaa neljään muuhun koitokseen. Voitin tuon toistokisan kolme osakilpailua ja koko kilpailun.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tässä Rantapallolle vielä vähän miettimistä, salikisa jossa joku katsoo vieressä toiston korkeutta, niin riittääkö tämä herralle?

[video=youtube_share;o_VxK1xhrhk]http://youtu.be/o_VxK1xhrhk[/video]

varastoon jäi muutama toisto, ehkä jopa 5, mutta tajusin jo voittaneeni tuon osakilpailun, niin säästin energiaa neljään muuhun koitokseen. Voitin tuon toistokisan kolme osakilpailua ja koko kilpailun.

Komeeta oli termis...semisti otti eteen

Ihan tervejärkistä kommentoida suoritustekniikoita mun mielestä. Tämä viimesin video on kyllä erinomasta suoritusta ja kun toistot on mitä on niin kohtuu vahva suoritus myös :D

Jos vaan itelleen tarkotettu joku suoritus niin mitäpä sitä sit edes postailemaan tänne, saatika myöskää positiivisesti kehumaan. Siinähän ne negatiiviset menee kylkiäisenä.

Ihan tervejärkistä kommentoida suoritustekniikoita mun mielestä. Tämä viimesin video on kyllä erinomasta suoritusta ja kun toistot on mitä on niin kohtuu vahva suoritus myös :D

Jos vaan itelleen tarkotettu joku suoritus niin mitäpä sitä sit edes postailemaan tänne, saatika myöskää positiivisesti kehumaan. Siinähän ne negatiiviset menee kylkiäisenä.

Ehkäpä pointtina, että en jaksa kuunnella penkkipoliisien kommentteja, jotka itse ovat jääneet junnaamaan sinne 100 ja 150 kilon väliin eivätkä vain ymmmärrä, miksei sitä voimaa tule lisää. Mutta osaavat kyllä antaa kommentteja muiden nostoihin. Yllättäen ne jotka osaavat penkata pitivät tuota 40x100 vitun kovana.

Weakilta odotin jotain perus pellekommenttia tyyliin, "80kg tangosta pois ja tekniikka kuntoon!111".

Oikeassa olet:

Termis: Suosittelen ottamaan 80kg pois tangosta ja opettelemaan tekemään penkin OIKEIN rintalihaksilla.

Mut tosissaan, ihan vitun kova sarja toi oli. Ite en silti ymmärrä miksei niitä toistoja voinu tehdä kunnolla, kun johonkin "haasteeseen" osallistuttiin. Ei se kyl mua myöskään haittaa, jos muut vajaita tekee.

Ja niin: Penkkiä voi tehdä muussakin tarkoituksessa kuin rintalihaksien kasvatuksessa. Enkä myöskään usko, että penkkitulokseen hirveesti vaikuttaa tekeekö sarjat yläosasta hieman vajaasti vai ei. Kyllä niitä osatoistopenkkejä ja lankkupenkkejä ja muita voi tehä muutenkin.

Ehkäpä pointtina, että en jaksa kuunnella penkkipoliisien kommentteja, jotka itse ovat jääneet junnaamaan sinne 100 ja 150 kilon väliin eivätkä vain ymmmärrä, miksei sitä voimaa tule lisää. Mutta osaavat kyllä antaa kommentteja muiden nostoihin. Yllättäen ne jotka osaavat penkata pitivät tuota 40x100 vitun kovana.

No onhan se nyt aivan helvetin turhauttavaa esim jumittaa alle 2x omaan painoon, tuohon 100 ja 150 välille, samaan aikaan kun Eräässä Toisessa Ketjussa 18v menee menojaan.

Eniweis, koska termiksen mukaan mulla on penkkipoliisin tittelin myötä oikeus sanoa mielipide niin lisään oman lusikan soppaan. Jos itte jätän ylhäältä vajaiksi niin menee VÄHEMMÄN toistoja kuin jos laitan lukkoon. Rinta hyytyy. Itteasiassa, noiden videoiden kattominen tuottaa semmosen poltteen rintaan ettei oo tosikaan... eniten toistoja mulla menee kapeella ja ylhäällä suoraksi asti nostamalla ja silloin hyytyy vuorostaan ojentajat. Tekniikka varmaankin aivan päin helvettiä, enkä ees tiedä onko.

Vitun penkki. :D

hmmh, eiks tossa videossa just todistettu, että minkälaisia nytkytyksiä tahansa ei lasketa ;)

Mulle yks lysti miten jengi punnertaa, mut jos tuloksia lähdetään vertailemaan, niin jonkunlaiset säännöt pitää olla =)
tosin tän topicin idea varmaan oli et jokainen "kisaa" itteään vastaan.

paljos on maksimit tommosella kondiksella ku vedetään 40 x 100kg(?) ?

Hop hop! Sinä voit louskuttaa leukojasi minun suoritustekniikasta, mutta jos et laita mitään omaa nostoasi tänne, niin sinun "mielipiteelläsi" ei ole paskan merkitystä. Oletko oikeasti niin puusilmä, että viitsit dissata minun 40 toiston rykäsyä, kun on ilmiselvää ettei se oli mikään helppo homma? Esimerkiksi kaikki muut paitsi Freddi on jättänyt vissiin alle 30 toiston, eikä tyyli ole todellakaan ollut superpuhdasta.

Ei, sinä olet vittuuntunut nyt jostain ja haluat trollata minun suoritusta, kuitenkaan lähtemättä leikkiin mukaan oikeasti. Tämä ketju ei ole sitä varten, että kilpaillaan kuka tekee eniten, koska sääntöjä ei ole asetettu, eikä kyseessä ole kilpailutilanne. Jos haluat lähteä arvostelemaan juuri minun suoritusta KAIKISTA näistä muista, niin kasvata nyt pallit ja lähde kilpailemaan mun kanssa. Mä lupaan tehdä puhtaasti enemmän ku sinä.

Teenkö jossain vaiheessa puhtaamman suorituksen? Tuutko sit sanomaan, että "vitun hyvä nosto Termis, nyt olet paljon parempi ihminen ja salijäbä mun silmissä"? Eli mitä sä koitat opettaa mulle tai hyödyt tosta dissaamisesta, kun on ilmiselvää että osaan ottaa "pitkiä" toistoja?

Saakeli, mee takas sinne sinkkuketjuun hajoilee, olet vittu alle 40 v ja noin vitun katkera kaveri.

/end of hajoileminen
Onpas järkyttäviä itsetunto-ongelmia, kun noin pahasti vetää hernettä nenään. Sä menet henkilökohtaisuuksiin, kun hiukan keskustellaan penkkitekniikasta.
Aina pitää varautua keskusteluun, ja positiiviseen että negatiiviseen kritiikkiin jos videon laittaa näytille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom