Haaste: 100kg toistopunnerrus !

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ainoa asia mikä voi enää ratkaista tämän on sotilaspenkkikisa. Eli ota video, jossa sulla on jalat ilmassa ja 100 kg tangossa. Saat tehdä miten haluat sen, mutta jalat ilmaan.

Eihän tuossa sinun 49 toiston suorituksessa ole mitään järkeä, kun nostat heti alkuunsa sun perseen ilmaan.

Tässä vähän yli 80 kilosena sulle oma referenssini. Teen sitten omani kunhan teet pohjalle edes jonkun yrityksen.

[video=youtube_share;SpTGA3epQ4Y]http://youtu.be/SpTGA3epQ4Y[/video]

Jaa.. Miks mä lähtisin mitään sotilaspenkkii tekee kun se on aivan eri laiji? Mä teen sen pysäytyspenkin sit kun koutsi siihen luvan antaa. Sotilaspenkillä ei muutenkaa oo mtn tekemistä paitapenkin kanssa, aivan eri lihaksii ja eri tekniikka. Mun nostot perustuu kaareen jos mä otan sen pois niin oon ihan paska...

https://www.youtube.com/watch?v=N_hdaj_srms

Hahaa:face: ajas 2.12 100x40. eikä muuten nouse yhdessäkään nostossa perse.

Se sun 49 toistoa, jolla nyt leveilet on ihan vitun hirveetä runkkupenkkiä. Tuo sinun 40x100 kg on OK tähän ketjuun. Ja kuten sanoit, oot ihan paska sotilaspenkissä, niin se vain kertoisi sen oletko oikeasti kova toistopenkkaaja vai et. Se poistaa kaikki avut, jotka saat pompusta, perseen nostamisesta ja liian lyhyestä liikeradasta.

Eli älä tässä ketjussa ala leveilee että olet paras toistopenkkaaja, kun tuo sadan kilon toistoilla ei ole (omien sanojesikin) mukaan paljoakaan tekemistä voiman ja kestävyyden kanssa.

Paljonko se nyt sinun treenirutiinejasi rikkoo jos koitat tehdä 100 kilolla solttupenkkiä? Ei yhtään enempää kuin nuo kaksi aikaisempaankin rykäsyä.

Jaa.. Miks mä lähtisin mitään sotilaspenkkii tekee kun se on aivan eri laiji? Mä teen sen pysäytyspenkin sit kun koutsi siihen luvan antaa. Sotilaspenkillä ei muutenkaa oo mtn tekemistä paitapenkin kanssa, aivan eri lihaksii ja eri tekniikka. Mun nostot perustuu kaareen jos mä otan sen pois niin oon ihan paska...
Myöskään paitapenkkaamisella ei ole mitään tekemistä raakapenkkaamisen taikka leikkimielisen toistopenkkaamisen kanssa. Silti sä oot elvistelemässä sun 49 toiston runkkupellenostojes kanssa!!

Mä en olis ikimaailmassa edes kehdannut laittaa moista runkkunostoa tubeen!! Mitä myötähäpeää ja suoranaista huutonaurua se aiheuttikaan!

Veljeksille kova paikka, kun joku onkin parempi :)

Hah, älä nyt viitsi. Onko sulla jotain hampaan kolossa?

Mika on SM-voittaja kehonrakennuksessa ja overallissa. Hän pukkasee 41 toistoa ja jättää sarjan kesken? Nyt vissiin Mikaa harmittaa, ettei pärjää 3 kertaa viikossa penkkiä tekevälle paitapenkkaajalle 49 toiston mahapenkissä?

Hah, älä nyt viitsi. Onko sulla jotain hampaan kolossa?

Mika on SM-voittaja kehonrakennuksessa ja overallissa. Hän pukkasee 41 toistoa ja jättää sarjan kesken? Nyt vissiin Mikaa harmittaa, ettei pärjää 3 kertaa viikossa penkkiä tekevälle paitapenkkaajalle 49 toiston mahapenkissä?

Joo mä jätin kans sarjan kesken, rupes reisissä ottaa toi liikee. Kaikki tyylillään, ja jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin toi nostotyyli on täysin lailinen esim ammittilaisliitossa ja turha inistä. Kaikki jaksaa valittaa runkku mahapenkistä, niinkun mä sanoin vetäkää ittene tohon siltaan ja tehdää se 50 toistoo niin katotaan miten suu sit pannaan. En tajuu kun kaikki on jättänyt toistot 5cm vajaaks ja mun penkki on se mitä dissataan, niinkun Rantapallo sano mul on kovin 49.:rock:

Kai sä nyt tajusit, että Rantapallo otti herneet munkin tyylistä, niin tuo kommentti sinulle oli sellainen sarkasmin neutronpommi, että susta tais jäädä vain luut, kun et tajunnut sitä...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kai sä nyt tajusit, että Rantapallo otti herneet munkin tyylistä, niin tuo kommentti sinulle oli sellainen sarkasmin neutronpommi, että susta tais jäädä vain luut, kun et tajunnut sitä...

kai mä sit oon vähän tyhmä, mut mä vaan maksimoin runkkupenkin ja siin oli lopputulos. mä tein penkin väärin niinkun kaikki muutkin mut mä tein sen parhaiten. videonki mä laitoin ihan vaa sen takii et nousee kauhee haloo

kai mä sit oon vähän tyhmä, mut mä vaan maksimoin runkkupenkin ja siin oli lopputulos. mä tein penkin väärin niinkun kaikki muutkin mut mä tein sen parhaiten. videonki mä laitoin ihan vaa sen takii et nousee kauhee haloo

Ei tuohon ole lisättävää, sä olet oikeasti oikeassa! Mutta sinä tartuit sarkastiseen sävyyn Mikan rykäsyn jälkeen "Että toistot vain lyhenevät ja enää ei ole kyseessä toistohaaste". Eli jos olisit pitänyt turpas kiinni toisten tyylistä, niin en ois takertunut sun Runkkumus Maximus -tyyliin. Sun mielessäs näit Mikan ja mun noston "huonompana". Joo, ne oli huonommin runkattu kun sun.

Mutta, olet siinä oikeassa että "Hate the game, don't hate the player". Mä seuraan mielenkiinnolla lähteekö kukaan vielä runkuttaa parempia toistomääriä. Sinäkin saat osallistua, mä pidän kirjaa tästä haasteesta penasaitilla. Mä olen jo tehnyt omani, olen sijalla 4! :)

Ei tuohon ole lisättävää, sä olet oikeasti oikeassa! Mutta sinä tartuit sarkastiseen sävyyn Mikan rykäsyn jälkeen "Että toistot vain lyhenevät ja enää ei ole kyseessä toistohaaste". Eli jos olisit pitänyt turpas kiinni toisten tyylistä, niin en ois takertunut sun Runkkumus Maximus -tyyliin. Sun mielessäs näit Mikan ja mun noston "huonompana". Joo, ne oli huonommin runkattu kun sun.

Mutta, olet siinä oikeassa että "Hate the game, don't hate the player". Mä seuraan mielenkiinnolla lähteekö kukaan vielä runkuttaa parempia toistomääriä. Sinäkin saat osallistua, mä pidän kirjaa tästä haasteesta penasaitilla. Mä olen jo tehnyt omani, olen sijalla 4! :)

En mä vähettele sun tai mikan nostoo, vaan kommentoi. se vaatii paljon voimaa tehdä tollaisella tyylillä 40 toistoo. kaikki hyvin. toivottavasti fredi ei nää näit viestejä koska se paukkaa japsi tyylillä varmaan 120 toistoo.

Myöskään paitapenkkaamisella ei ole mitään tekemistä raakapenkkaamisen taikka leikkimielisen toistopenkkaamisen kanssa. Silti sä oot elvistelemässä sun 49 toiston runkkupellenostojes kanssa!!

Mä en olis ikimaailmassa edes kehdannut laittaa moista runkkunostoa tubeen!! Mitä myötähäpeää ja suoranaista huutonaurua se aiheuttikaan!

Kaverihan repee liitoksistaan:face: termis hyväksy mun tuloksen, oot 8 jäljes. zemppii

IMO olisi hieno nähdä penkki kisa missä nostettaisiin IPF RAW säännöillä toistoja 100kg niin monta kun tulee. Tuomari antaisi merkin kun saa alkaa laskea tankoa (kun kädet on ojentuneet riittävästi)ja tuomari antaisi merkin rinnalla kun saa nostaa tankoa(kun painot on pysäytetty hallitusti rinnalle, ilman upotusta). Miten tässä kisassa kävisi, kuka olisi tähän mennessä osallistuneista vahvin näin ennakko veikkauksilla? Freddi varmasti ottaisi pohjat, mutta kuka muu olisi podiumilla? Antti65 tiettysti tuomariksi, niin toistot olisi puhtaita. :)

Onko tässä nyt menossa runkkupenkkikisa jossa vähiten runkulla ottanut määrittää säännöt ja tyylin? Eikös penkkipunnerruksessa voi kisata ihan oikeastikin, vaikka ihan kisoissa, jos se kisaaminen niin kiinnostaa. Hieman ollaan nyt kyllä menty sivuraiteille tosta aloituspostista.

Kaverihan repee liitoksistaan:face: termis hyväksy mun tuloksen, oot 8 jäljes. zemppii

Kuten sanoin, sä et ole mun silmissä mitään, ennenkuin nostat solttupenasta omalla painollas sen 47 tai enemmän. Älä tuu hehkuu tolla runkkupenallas et olet mua kovempi toistonostaja kun et oikeasti ole. Mulla on toistokisasta suomenmestaruus. Ainoa oikea tapa todeta kuka on suhteellisen voiman toistomestari on solttupenkki. Heti ku jalat on maassa, voidaan runkuttaa enemmän tai vähemmän ja saadaan siitä pompusta, vajaista nostoista tai karmeesta perseennostamisesta hyötyä. Solttupenkki eliminoi säännöillään tuon kaiken! Näin se on, hyväksy se. Ja poista nyt ihmeessä se sun runkkupellenostosi sieltä tubesta. Mun äitikin kuulemma nauroi kun oli nähnyt sen!!

- - - Updated - - -

Luulin aluksi etta toi Ihalasin video oli tarkoitettu komediaksi, mutta ei se nakojaan ollutkaan. :wtf:

Niin mäkin luulin, mutta se on ihan vakavissaan! Joku roti sentään tohonkin olis pitänyt laittaa, mut ei...

Suositut

Back
Ylös Bottom