Haaste: 100kg toistopunnerrus !

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Onko tässä nyt menossa runkkupenkkikisa jossa vähiten runkulla ottanut määrittää säännöt ja tyylin? Eikös penkkipunnerruksessa voi kisata ihan oikeastikin, vaikka ihan kisoissa, jos se kisaaminen niin kiinnostaa. Hieman ollaan nyt kyllä menty sivuraiteille tosta aloituspostista.

Katoitko sä edes sitä ihalasin runkkunostoa? Eihän se edes yrittänyt pitää sitä persettään alhaalla. Ennen kuin oli edes ottanut tankoa käsille niin sen perse oli 30 senttiä ilmassa. Ei mullakaan mitään puhtaita ollut, mutta kato nyt tota nostoa... :D Mä en pysty olla nauramatta kun katson sitä uudestaan ja uudestaan... Se on vaan niin totaalisen huvittava. Mitähän sen valmentaja sanois tosta videosta? Varmaan häpeäis silmät päästään jos näkis? :D

Jätän nämä vain tähän:

[video=youtube_share;jJ4vB9eknmI]http://youtu.be/jJ4vB9eknmI[/video]
[video=youtube_share;0fQ0zU7uoHc]http://youtu.be/0fQ0zU7uoHc[/video]
[video=youtube_share;Xfy65X78xoo]http://youtu.be/Xfy65X78xoo[/video]

Katoitko sä edes sitä ihalasin runkkunostoa? Eihän se edes yrittänyt pitää sitä persettään alhaalla. Ennen kuin oli edes ottanut tankoa käsille niin sen perse oli 30 senttiä ilmassa. Ei mullakaan mitään puhtaita ollut, mutta kato nyt tota nostoa... :D Mä en pysty olla nauramatta kun katson sitä uudestaan ja uudestaan... Se on vaan niin totaalisen huvittava. Mitähän sen valmentaja sanois tosta videosta? Varmaan häpeäis silmät päästään jos näkis? :D

Jätän nämä vain tähän:

[video=youtube_share;jJ4vB9eknmI]http://youtu.be/jJ4vB9eknmI[/video]
[video=youtube_share;0fQ0zU7uoHc]http://youtu.be/0fQ0zU7uoHc[/video]
[video=youtube_share;Xfy65X78xoo]http://youtu.be/Xfy65X78xoo[/video]

a. yrititsä edes laittaa käsiä lukkoon ?
b. niinkun termiksellen tossa eilen kerroin niin kaikki teki päin vittuun tota penkkiin, mä vain maksimoin sen.
c. tost puuttuu se mun video missä otan normipenkkinä 40
d. mistä lähtien pakkiksen foorumilla on haettu kunnioitusta? sitä saa oikeista kisoista.
e. oot 8 jäljes.:)

a. yrititsä edes laittaa käsiä lukkoon ?
b. niinkun termiksellen tossa eilen kerroin niin kaikki teki päin vittuun tota penkkiin, mä vain maksimoin sen.
c. tost puuttuu se mun video missä otan normipenkkinä 40
d. mistä lähtien pakkiksen foorumilla on haettu kunnioitusta? sitä saa oikeista kisoista.
e. oot 8 jäljes.:)

Oikeissa kisoissa mä nostin 47 omalla painolla. Odotan että otat haasteen vastaan. Ai niin, sähän oletkin paitapenkkaaja, ja se on eri laji ku jalat saa olla maassa, perse ilmassa ja penkkipaita avittamassa lähtöä? Silti täällä runkuttelet ja leijut sun ylemmyyttäs?

Oikeissa kisoissa mä nostin 47 omalla painolla. Odotan että otat haasteen vastaan. Ai niin, sähän oletkin paitapenkkaaja, ja se on eri laji ku jalat saa olla maassa, perse ilmassa ja penkkipaita avittamassa lähtöä? Silti täällä runkuttelet ja leijut sun ylemmyyttäs?

Käykää nyt runkkaamassa se 50toistoa seuraavalla jumpalla niin ei tartte kenekään vetää herneitä nokkaan.

Vastizz voi sen 200kg päälle tehdä sitte 51 ;)

ei tuo 49 toiston runkkupenkki varmaankaan ole vakavissaan tehty. minä tulkitsen sen sanoman niin, että jos aletaan tekemään vajaita/paskoja toistoja niin missä menee raja? ja kuka sen rajan määrittää?
taitaa älyyttää veljeksiä ja kattoa kuinka paljon lämpiää.

ja esim termiksellä on vajaita toistoja(ei tappelua tästä haha pls) sitten kun mainitsen asiasta minut naulataan seinään. nyt sitten termis oikeastaan syyllistyy samaan. onko jotkut täällä heihin kohdistuvan arvostelun yläpuolella? ja silti saavat arvostella muita? eikä nyt aleta vääntään kenen toistot on eniten paskoja.

ja nyt voitas yhdessä lukea tuo ketjun aloitus viesti ja lopettaa vääntö täällä.

tehkää halukkaat uusi kilpailuhenkinen systeemi jos kiinnostaa.

Käykää nyt runkkaamassa se 50toistoa seuraavalla jumpalla niin ei tartte kenekään vetää herneitä nokkaan.

Vastizz voi sen 200kg päälle tehdä sitte 51 ;)

MÄ jo mietin totakin. Saisin varmaan sata toistoa jos runkkaisin tota penaa tolla tyylillä millä toi ihalasi tekee. Eli tanko nousee sen 4 senttii rinnasta pelkällä pompun voimalla ja perse niin korkeella ku saa. Mut totuus on, etten vittu ikinä kehtaisi laittaa sellaista pellenostoa tubeen näkyville. Vuosien päästä joku näkis sen tietämättä asiayhteyttä, menis mulla maine taatana. HAH :D!

- - - Updated - - -

tehkää halukkaat uusi kilpailuhenkinen systeemi jos kiinnostaa.

Sellainen on jo. Sotilaspenkki. Aikasemmassa postauksessa jo totesin, että ei tästä tule hullua hurskaammaksi jos normityylillä toistokisaa aletaan tekemään. Joku kuitenkin tulee just runkuttelemaan niin totaalisen karmeita nostoja ja sit aletaan miettiä rajoja. Solttupena rajaa täydellisesti nostot tiukkaan formiin ja siinä paljastuu todellinen toistomestari. Mulla on siis kisanostona 48 -1 ja odotan että joku sen rikkoisi täällä. Kiitos, mä poistun ajamaan mun lopetettua blogia alas.

Katsoin joo kaikki videot, siksi kysyin. Ihalasi johtaa :rock:

Mites muuten noissa toistopenakisoissa homma menee, onko painoluokat vai suhteutetaanko nostot wilkseillä vai miten? Onhan se eri asia penata pienillä painoilla kun isoilla painoilla.

Mites muuten noissa toistopenakisoissa homma menee, onko painoluokat vai suhteutetaanko nostot wilkseillä vai miten? Onhan se eri asia penata pienillä painoilla kun isoilla painoilla.
Pakko vielä vastata sulle ja sit meen. Oma paino on kyseessä. Siksi kyseessä todellinen suhteutettu toistovoima! Laji on siinä mielessä ultimaalinen ja kuka tahansa voi mennä testaamaan omalla painollaan.

Painoluokat on. Vuosien varrella vähä muuttunu.

- VOIMAPUNNERRUSTA VUODESTA 2009

Oma paino siis tangossa mutta satakiloset ei kilpaile 60 kilosia vastaan samassa sarjassa.

ihalasi johtaa mutta mites nää muut sijat?
Onko TOP3 nyt:

1. ihalasi
2. Bisley
3. Terminator 2

Vai oliko siellä joku välissä?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Semmonen 24 tuntia maksimissaan menee niin taas on täys sota päällä. Mutta on kyllä kunnioitettavan kilpailuhenkistä porukkaa kun kaapit on täynnä kaikenlaista punnerrus- ja poseeraus pyttyä ja siitä huolimatta jaksetaan vääntää täällä tosissaan kuka johtaa :D

Monesti sitä kuulee "bodareiden" suusta että vituttaa kun ihmiset kysyy aina penkkiä, taikka että penkki liikkeenä on noussut turhan keskeiseen asemaan, niin kuitenkin tälläkin hetkellä palstan kaksi aktiivisinta ketjua käsittelee penkkipunnerrusta. Molemmissa ketjuissa aikuiset ihmiset kinastelee siitä mitä kukin on nostanu tai mitä kukin tavoittelee nostavansa. Penkkikö ei muka ole kylän kovimman jätkän mittari ;)

Monesti sitä kuulee "bodareiden" suusta että vituttaa kun ihmiset kysyy aina penkkiä, taikka että penkki liikkeenä on noussut turhan keskeiseen asemaan, niin kuitenkin tälläkin hetkellä palstan kaksi aktiivisinta ketjua käsittelee penkkipunnerrusta. Molemmissa ketjuissa aikuiset ihmiset kinastelee siitä mitä kukin on nostanu tai mitä kukin tavoittelee nostavansa. Penkkikö ei muka ole kylän kovimman jätkän mittari ;)

Penkki on pyhä asia ja auta armias jos joku runkkaa sen päällä!

Turha täällä on Nyyssölän veljesten itkeä tuosta Ihalasin tekniikasta. Miljoona kertaa jo sanottu, mutta kaikki nuo teidän kolmen toistot on epäpuhtaita. Jos ei itelläkään pysy perse penkissä/kädet suoristu, on ihan turha itkeä siitä, että jollain toisella nousee perse vielä vähän enemmän.
Oikeastaan Jukkahan jo lopetti tämän, mutta sitten Mika hyökkäs paikalle ja aloitti saman tappelun uudelleen. :D

Niin ja ei mulla oo mitään Nyyssölän veljeksiä vastaan. Päinvastoin, Mikan blogia tulee luettua päivittäin ja on tuolla penkkipunnerrus.fi:ssäkin tullut pari kertaa käytyä. Menee vain aika lapselliseksi tuo teidän kiukuttelu jostain penkkituloksesta.

lähteny hiukka väärään suuntaan topicin alkuperäinen idea.. =)
No sirkushuveja kansalle..

Jossain vaiheessa aihetta tais "tulla sovittua", et jokainen tekee tyylillään, kun ei kerta sääntöjä ole (ja vissiin idea alunperin oli haastaa itteensä ei muita ja nostaa omia tuloksiaan).
Toi karseen näkönen runkkupenkki oli aika läppä, mut yhtälailla jos laitetaan tulokset rinnakain, niin silloin on myös vajaatkin toistot.. enempi kyl arvostan niitä vajaita toistoja, jos ei ihan nytkyttämiseks mee (koska se toimii jo oikeesti hyvänä treeninä)..

Kisat on sit erikseen ja solttupenkki erikseen (sekin oli viel omal painol mistä täs topicis ei oo kyse).
No mut pojat on poikii, pitäähän sitä aina pientä kisaa ja vääntöö saada aikaseks :piis:

Turha täällä on Nyyssölän veljesten itkeä tuosta Ihalasin tekniikasta. Miljoona kertaa jo sanottu, mutta kaikki nuo teidän kolmen toistot on epäpuhtaita. Jos ei itelläkään pysy perse penkissä/kädet suoristu, on ihan turha itkeä siitä, että jollain toisella nousee perse vielä vähän enemmän.

No on epäpuhtaita kaikilla joo, mutta minä ainakin aluksi luulin että tuo ihalasin 49 toistoa oli ihan puhtaasti huumorivideo jolla kritisoitiin vajaata tekniikkaa. Ilmeisesti ei ollut. Onhan tuo ihalasin pätkä ketjun huvittavinta antia vaikka selvästikin vahva kaveri on kyseessä. Mitään puolia en ala valitsemaan, mutta ihan ulkopuolisena tarkkailijana arvostan Nyyssölän veljesten suorituksia huomattavasti korkeammalle.

Suositut

Back
Ylös Bottom