Haaste: 100kg toistopunnerrus !

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
käsittääkseni en missään vaiheessa väittänyt että suoritus ei ole "kova" kritisoin vajaita toistoja. ja täysillä toistoilla suoritus olisi parempi tuosta ei varmaan kukaan ole erimieltä.
ja miksi pitää vetää herneet nokkaan ja mennä henkilökohtaisuuksiin? en ymmärrä? eikö keskustelupalstan idea juuri ole, että omia mielipiteitään voi ilmaista?
enkä ole edes alle 150 penkkaava penkkipoliisi. oikeastaan se ja sama vaikka olisikin on minulla silti oikeus ilmaista mielipiteeni.
ikävää jos koit kommenttini vähättelynä siksi se ei ollut tarkoitettu.

Termis on vaan herkkä poika, ei se mitään. Helvetin kovaa se penaa silti!

Joo, hiillyin kyllä turhaan. Rantikselle pahoittelut. Otan henkilökohtaisesti aina penkkikeskustelut, koska se on lähellä sydäntä ja luulen osaavani sen homman. Peace out :)

Kumpikohan on nolonpaa,jatkuva itkeminen suorituksesta vai kritiikitön palvominen.Vähä koomisia kummatkin.

Minusta on mukava ku porukat laittelee niitä videoit,kuhan ei tuu varustenostoja,sit mäki alan itkee.

Ehkäpä pointtina, että en jaksa kuunnella penkkipoliisien kommentteja, jotka itse ovat jääneet junnaamaan sinne 100 ja 150 kilon väliin eivätkä vain ymmmärrä, miksei sitä voimaa tule lisää. Mutta osaavat kyllä antaa kommentteja muiden nostoihin. Yllättäen ne jotka osaavat penkata pitivät tuota 40x100 vitun kovana.

Oletko sitä mieltä, että ainakin välillä pitäisi treenailla vähän vajaalla liikeradalla? Mulla on ainakin kehitys ollut aina tosi heikkoa ja teen aina kaikki penatoistot superpuhtaasti + lukkoon ylhäällä. Olisiko hyödyllistä välillä vähän penkata rumemmalla staililla?

Eiköhän se oo ihan sallittua liikkessä kuin liikkeessä vetää vähän rumasti varsinkin jos on jäänyt jumittamaan ikuisiksi ajoiksi johonkin tiettyyn painoon. Järki tietty mukaan ettei maastavedä selkäänsä katki parin kilon takia. Mä sain penkkiykköseen 20 kiloa varsin äkkiä kun rupes vähän rumemmin tuuppaamaan niitä rautoja, sitä ennen ties kuinka ja pitkään jumiteltu samoissa sarjapainoissa ja penkattu nätisti jotain solttupenkkiä. Nyt ne nätitkin nostot on kevyempiä kun on nostellut vähän isompia. Lasten painoja toki silti.

luulis et "vajaissa" nostoissa olis rinta aktivoitu kokoajan, kun taas kädet lukossa ylhäällä näin ei ole (kuten huomaa, kun jengi "lepää" ylhäällä), näin ollen varmasti saa kovemman tuntuman rintaan kun kokoajan on rinta "jännityksessä"

edit. Huom, pelkkää mutuu.. ! ;p

Terminaattorin penkkaushan on ihan täydellistä, jos joku marisee vajaista toistoista niin hoh,hoijaa. Kaverihan tekee 100kilolla sarjaa kuin tyhjällä tangolla. Nakkelis vaikka koppeja tuolla, sen verran se painaa hänellä.
Pitänee joskus kokeilla itsekin hapotus sarjaa 100kilolla. Mut tänne eipä taida kehdata mitään laitella kun näitä huutelijoita riitttää.
mutta termis,,, voisin saadakin tuon 40 toistoa :)

Laita Ramo vain! Ja kiitokset kommentista!

- - - Updated - - -

Oletko sitä mieltä, että ainakin välillä pitäisi treenailla vähän vajaalla liikeradalla? Mulla on ainakin kehitys ollut aina tosi heikkoa ja teen aina kaikki penatoistot superpuhtaasti + lukkoon ylhäällä. Olisiko hyödyllistä välillä vähän penkata rumemmalla staililla?

Jos tavoitteenasi on päästä ylös painoissa niin ehdottomasti. Jos haluat saada rinnan aktivoitua lihaskasvun merkeissä, niin hallitut puhtaat bodytyylillä tehdyt toistot ovat parempia. Penkkitekniikan ymmärtäminen vaatii luopumista vanhasta. Senpä takia kaverit junnaavat aivan käsittämättömän kauan pikkupainoissa. Itse olen cheattityylillä aina penkannut enkkoja ja pikku hiljaa se merkki laahaa perässä ylös. Tämän kun jotkut ymmärtäisivät, niin penkkiguruja olisi huomattavasti enemmän.

Mutta tässäkin ketjussa kun aletaan ensimmäisenä nillittämään tuosta penkkityylistä, jota itse käytän, niin se kertoo paljon porukan tietämyksestä penkin suhteen.

^ tulipa taas käytyä salilla penkkailemassa 100 kilolla. Masennushan siinä tuli kun yritin "pumppailla" yhtä kevyesti vajaita toistoja kuin Termis.. Ei ollut kevyttä vaikka oli kaarta niin paljon kuin mies taipui ja jätin toistot vajaiksi.

Tästä edespäin pidän pään kiinni tän ketjun penkkitekniikasta, mikäli jollain menee enemmän toistoja kuin minulla :)

Termis, pahoittelut aiemmasta kommentoinnista. Sun tekniikka selkeästi tekee tulosta. Poistun takavasemmalle kasvamaan.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tästä edespäin pidän pään kiinni tän ketjun penkkitekniikasta, mikäli jollain menee enemmän toistoja kuin minulla :)

Sinäänsä hassua, että tolla logiikalla jos joku runkkupenkkaisi 2,5kg enemmän kun mun maksimi niin en saisi sanoa, että "oli muuten runkkupenkki ja sattu selkään kattoessa". Ei kai ne voimat tee tekniikasta sen hyväksyttävämpää? Tämä ei nyt ollut nillitystä Terminatorille. Tässä ketjussa on musta tekniikkaitkut muutenkin ihan hevonperseestä. Tarkotus oli hyvässä hengessä pistää vähän penkkivideoita niin tähän tää on nyt menny. Toivottavasti ei jatku samalla linjalla.

Termis on kyllä uskomaton! Oon saannu niin paljon lisää motivaatiota termiksen videoista! kiitos niistä! :) Itse otin viikko takaperin 100kg x 13! Tämäkään ei olisi ollut mahdollista ilman termistä ja penkkipunnerrus.fi sivustoa! Kiitos! Matka jatkuu kohti 140kg:tä, ennen kuin täytän 18! :)

Termis on kyllä uskomaton! Oon saannu niin paljon lisää motivaatiota termiksen videoista! kiitos niistä! :) Itse otin viikko takaperin 100kg x 13! Tämäkään ei olisi ollut mahdollista ilman termistä ja penkkipunnerrus.fi sivustoa! Kiitos! Matka jatkuu kohti 140kg:tä, ennen kuin täytän 18! :)

Ääh, mitä turhia, suoraan 200kg tavoitteeks ja seurantaketju pystyy, onhan se niin lähellä ;D

Ääh, mitä turhia, suoraan 200kg tavoitteeks ja seurantaketju pystyy, onhan se niin lähellä ;D

Joo, helposti kahessa kuukaudessa semmonen about 65kg lisää! ;D No vitsit sikseen, mutta tarkotus olisi se 140kg tööttästä tässä 52 päivän aikana.. Oon reenannu nyt 1 vuoden ja 5 kk. penkki noussu sieltä 60kg x 5, 70kg x 1---> 100kg x 13, 110kg x 9, 120kg x 4, 130kg. :) Mut tää meni tälläsek offftopiciks. Eli jatkakaa :D

haha :D huumorimiehiä!

edit, sulla on kyllä (kunnon) nostoissa aika nätti kaari, paljos maksimit on salipenkki ja merkki (raw ja paita)? Entä oma paino?

kilpailin 93kg painoluokas ipf. 2v sit junnuna otin 245½kg paidalla. Nyt on vähän loukkaantumiset hidastanut menoo, en mä koskaan treenaa yli 8 toistoja joten tämmöset kilpailut on mulle vaan hupia! 185kg oon parhaimmillaan ottanut ilman paitaa. Sekin pompusta. Toi paitapenkki on niiin eritouhuu kun normaali penkki ettei tol raakatuloksella tee yhtään mitään. Katotaan kun tää peruskuntokausi loppuu nii otan tolla tyylilla x75 !

Suositut

Back
Ylös Bottom