Haaste: 100kg toistopunnerrus !

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Timballa ja Mikellä helvetin puhtaita toistoja.Termiksellä ainoastaan taukotoisto on yhtä puhdas kuin em. kavereilla.
Tosin tyylihän tässä on vapaa.
Ymmärtää kyllä miten jonkun 25 toistoa on käytännössä sama asia kuin jonkun 10 toistoa puhtaasti tehtynä.

Edit: en kyllä itsekkään punnerra yhtä ylhäälle kuin esim Timba noissa max toistoja kokeiluissa.

Otetaan JN ihan sun mieliks joku kerta se "puhdas" ennätystoisto! Solttupenkin 2xSM (40 ja 41) toistoa mulla takana, joten kyllä mä tiedän mikä on puhdas ja mikä ei.

No kyllähän noi Termiksen toistot oli puhtaita ku mitkä, mutta kuitenkin ylhäältä vajaita. Telineestä otettaessa ja tauoilla juurikin näki tuon eron.

Melkein jokaisessa videoss täällä on tuo sama nostokorkeus kuin minulla, monet videot ovat kuvattu alakulmasta jolloin tuota "vajautta" ei näe niin hyvin. Tämä kuten kyykky challenge on sellainen, että kunhan se on siedettävä se toisto, niin on hyväksytty tähän ketjuun. Täysin ojennettuja toistoja (joka on ihan vitun tyhmä tapa tehdä penkkiä) tulisi varmaan kolmisenkymmentä.

Melkein jokaisessa videoss täällä on tuo sama nostokorkeus kuin minulla, monet videot ovat kuvattu alakulmasta jolloin tuota "vajautta" ei näe niin hyvin. Tämä kuten kyykky challenge on sellainen, että kunhan se on siedettävä se toisto, niin on hyväksytty tähän ketjuun. Täysin ojennettuja toistoja (joka on ihan vitun tyhmä tapa tehdä penkkiä) tulisi varmaan kolmisenkymmentä.

Joo samaa mieltä. Ihan turha tulla nillittään puhtaudesta tässä ketjussa. RAW-pena ketjuun voi mennä sitä harrastamaan. Miksi täysin ojennetut toistot on tyhmä tapa penkata? Tarkoitan siis että kyynärpäät menee lukkoon, mutta latseja ei tietenkään päästetä "karkuun" kropan alta.

ainakaan minusta nuo sinun toistot ei ollu siedettäviä.

Noinko pahasti harmittaa? Voi poloista. Lueppa ketjun aloitusviesti ja muitakin kommentteja, jokainen penkkaa tyylillään. Tulisko sullekin parempi mieli, jos tekisin tooooosii puhtaasti? Oisinko sit sun suosiossa? Paljon sä haluut toistoja?

No jos tässä nyt on tavoitteena mahdollisimman monta toistoa vaan tehdä, niin todella järkevää ajaa ojentajat nopeesti loppuun tekemällä täysin ylös asti toistot..

Tuosta muuan vuoden takaa, jonka jälkeen tulikin sitten erinäisiä kehitystä hidastaneita/taannuttaneita juttuja, mutta nyt taas tuntuisi pääsevän uuteen nousuun.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kova jätkä penaamaan toi Termis!!! Oisit kuitenki voinu vähän enemmän niitä kunnon punnerruksia tehdä.

Kannattais varmaan perustaa threadi täyden liikeradan toistopunnerruksille jos vajaat liikeradat joitain haittaa. Tää vois olla vaikka sitten nylkytyspunnerrusketju. Varmuuden vuoksi vielä ketjut erikseen kääpiöpenkkaajille ja pitkille hongankolistajille.

Weakilta odotin jotain perus pellekommenttia tyyliin, "80kg tangosta pois ja tekniikka kuntoon!111".

Vois tuota itsekkin kokeilla kuukauden päästä kun penkkiohjelma ohitte ja jos kaikki menee putkeen niin 180kg pukanneena. Termiksen tekniikassa ei ole mitään vikaa, juuri optimaalinen maksimaalisen toistotuloksen saamiseksi. Ne tekköö jotka ossoo, jotka ei ossoo ne arvostelloo ;)

No jos tässä nyt on tavoitteena mahdollisimman monta toistoa vaan tehdä, niin todella järkevää ajaa ojentajat nopeesti loppuun tekemällä täysin ylös asti toistot..

Vaikutti mun silmään toi kommentti enemmänkin siltä, että se on ihan yleisesti tyhmä tapa ja kiinnostais kyllä miksi.

Vaikutti mun silmään toi kommentti enemmänkin siltä, että se on ihan yleisesti tyhmä tapa ja kiinnostais kyllä miksi.

Penkissä treenataan rintaa, joten miksi tehdä täysin ojennetulle käsille jolloin ojentajat supistuvat voimakkaasti, kuin että jättäisi kädet ylhäältä hieman koukkuun jotta myös jännitys pysyy rinnalla kokoajan? Ja en tarkoita mitään kovia kakkosia tai kolmosia tms. En mä pystypunnerruksessakaan työnnä täysin ylös asti, koska haluan sarjan loppuvan olkapäiden väsymyksen takia, en ojentajien. Penkissä tosin sarja on ohi kun ojentajat hyytyy, mutta kyllä mä ainakin koitan sitä vältellä jättämällä pitemmissä sarjoissa hieman vajaaksi ylä-asennossa.

Penkissä treenataan rintaa, joten miksi tehdä täysin ojennetulle käsille jolloin ojentajat supistuvat voimakkaasti, kuin että jättäisi kädet ylhäältä hieman koukkuun jotta myös jännitys pysyy rinnalla kokoajan? Ja en tarkoita mitään kovia kakkosia tai kolmosia tms. En mä pystypunnerruksessakaan työnnä täysin ylös asti, koska haluan sarjan loppuvan olkapäiden väsymyksen takia, en ojentajien. Penkissä tosin sarja on ohi kun ojentajat hyytyy, mutta kyllä mä ainakin koitan sitä vältellä jättämällä pitemmissä sarjoissa hieman vajaaksi ylä-asennossa.

Koska saa sillon samalla vaivalla oikkarit treenattua?

Ja se on sitten pois treenattavalta lihasryhmältä, eiköhän niitä ojentajia pysty rankaisemaan ihan tarpeeksi ilman, että täytyy joku epäsuorarasituskin oikein maksimoida ;) Mulla ainakin ojentajat ottaa ihan hyvin hittiä rintatreenissä jo tuolla termiksen tekniikalla, ja teen kyllä ohjelmani sillä perusteella, että ojentajat treenataan ojentajatreenissä/treeneissä ja epäsuora siinä sivussa mikä on tullakseen.

Ja se on sitten pois treenattavalta lihasryhmältä, eiköhän niitä ojentajia pysty rankaisemaan ihan tarpeeksi ilman, että täytyy joku epäsuorarasituskin oikein maksimoida ;) Mulla ainakin ojentajat ottaa ihan hyvin hittiä rintatreenissä jo tuolla termiksen tekniikalla, ja teen kyllä ohjelmani sillä perusteella, että ojentajat treenataan ojentajatreenissä/treeneissä ja epäsuora siinä sivussa mikä on tullakseen.

Nojaa. Mulla on sit ehkä niin vahvat ojentajat, ettei oo koskaan väsyny oikkarit ekana penkissä. Rinta on ekana ihan kuollut. Mut jos on heikot ojentajat niin tietty sit voi täysi ojennus haitata rinnan treenausta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom