Haaste: 100kg toistopunnerrus !

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Kun tuolla on nyt tuo kyykky haaste montako menee satasella, niin tehdäänkö sama penkkipunnerruksessa? Itse ainakin lupaan laittaa omat punnerrukseni ja toivon että muutkin lähtisi mukaan.
Eli niin monta toistoa kuin penkkipunnerruksessa menee 100kg:lla sotilaspenkki tai normi tekniikalla ! Jokainen tekee tuloksen itsellensä eikä ole tarkoitus kisata muiden kanssa :)

Kun kerran kapeesta penkistä meni jo 95 ja normista 5x87,5 niin luulisin että saan vielä tämän vuoden puolella tuolla satasella sen yhden toiston :D

Vieläku laittaa videolla niin avot. Kohta salille tekemään rintaa, jos reeni kulkee niin katsotaan kehtaako kokeilla :)

prkl ku pitäis maksimia kaivella muutama viikko vielä esiin niin ei taida viittiä tämmöstä hapottelua tähän väliin. Ens vuoden alussa lupaan viimestään kokeilla. Tavoitteeks vaikka se 20.

Juu tosiaan kaikki VIDEOI omansa ja laittaa tänne ! :) ja saahan sitä leikkimielisesti kisatakkin ja haastaa itseään tekemään muita parempia suorituksia ! mutta pääasia että haastaisi itsensä

Täytyykin kaivaa arkistoja jos löytyis. Muistelisin nimittäin, että jonkun videon alussa on satkulla tehny pitkää sarjaa (jotain 28-30 tai jotain sellasta)

Jaahas, täytyy joskus kokeilla. Kun ei sitten sotke muita treenejä kun nyt vedetään tiukalla ohjelmalla. 117,5 x 10 meni just viimeviikolla kun oli sarjamaksimitesti, että satkulla vois varmaan mennä jotain arviolta 18 toistoa. Jos joskus kokeilen niin ehdottomasti videolle.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
16x100kg meni normitekniikalla penkkitreenin lopuksi. Varmaan päälle 20 vois tulla kun ei oo alla kovia sarjoja. Videolle ei tullut...

vanha video ja onpas rumaa punnertamista,
Tuohon aikoihin koitin 180kgtä penkistä ja loukkasin olkapäätäni, sen jälkeen en ole enään päässyt parhaaseen punnerruskuntoon..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vanha video ja onpas rumaa punnertamista,
Tuohon aikoihin koitin 180kgtä penkistä ja loukkasin olkapäätäni, sen jälkeen en ole enään päässyt parhaaseen punnerruskuntoon..

Höpöhöpö, kaikki lasketaan. Ihan siistejä punnerruksia.

170kg jälkeen pumppailin 23 toistoa, videota ei ole.
Menee varmaan vieläkin, saa tulla Stadissa katsomaan jos kiinnostaa.

Mikä ilkan kunto on nyt, paikat kunnossa?

Oliko tuo niin erityisen rumaa?

Niin helvetin hitaasti liikku tanko ja vapinaa ja heilumista jokapuolelle.

Höpöhöpö, kaikki lasketaan. Ihan siistejä punnerruksia.

170kg jälkeen pumppailin 23 toistoa, videota ei ole.
Menee varmaan vieläkin, saa tulla Stadissa katsomaan jos kiinnostaa.

Mikä ilkan kunto on nyt, paikat kunnossa?

paikat ok kun ei ole mitään isompaa vielä nostanut.
Tuossa tän hetken punnertelua 100kgllä, loppuun asti tuota sarjaa ei viety. :) voisi ensi treenissä koittaa, epäilen että alle 20 toiston jää

Pistän iteki videota torstaina tai perjantaina. Perusleveällä otteella aattelin tehdä, vaikka toi kapee onki ~10% vahvempi. Siltikin uskon, että kestää rinta vähän paremmin hapotuksia kuin ojentajat. Tavoitteeksi asetan itelleni vaikkapa 17toistoa.

Niin helvetin hitaasti liikku tanko ja vapinaa ja heilumista jokapuolelle.

paikat ok kun ei ole mitään isompaa vielä nostanut.
Tuossa tän hetken punnertelua 100kgllä, loppuun asti tuota sarjaa ei viety. :) voisi ensi treenissä koittaa, epäilen että alle 20 toiston jää

Minun ähräämisestä ei videota sitte kehtaa laittaakkaan jos tuo on tahti :wtf:

Viime lauantaina 20x100 joukkueen testeissä, 1pv rintatreenin jälkeen. Hyvänä päivänä varmaan joku 23-25 toistoa mahdollinen..
Täytyy parin viikon sisällä kokeilla uudestaan kun saa ensin maksimit otettua ja laittaa videota.

Sotilaspenkkinä painelin parhaimmillaan 19x100, sittemmin on olkapäät hajoillu niin ettei oikein enää penkkiä pysty tekemään kauheesti. Kokeilin tuossa viikko sitten kuitenkin, oliskohan ollu koko vuoden neljäs tai viides kerta koko vuonna kun penkkiä väänsin. Yllätin itseni 15x100 tuloksella, voimat ihan viturallaan mutta tekniikka on yhä kohdallaan.

Mitään runkkupenkkejä on kyl mun mielestä ihan turha laskeskella. Mutta se on vaan mun mielipide, peace.

Itse ottanut sotilaspenkissä 28 toistoa 100kg:llä tossa keväällä luulen että vois ja meniskin 30 toistoa rikki, tuon 28 toistoa kun tein niin oli "työsarjat" takana päin.

Suositut

Back
Ylös Bottom