Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs räkästä tuossa oli? Normaalia salipenkkaamista, vielä ihan siististä päästä jopa!
Offtopiccina tiedustelisin, onko jokin syy sille miksi salilla pitäisi penkata epäpuhtaasti? Kysyn siis ihan vakavissani. Itse teen aina treeneissä jokaisen noston stoppia lukuunottamatta 100% puhtaasti. Pitäisikö kehityksen maksimoimiseksi penkkailla välillä roskittain?
Ja sikäli ymmärrän puhtaudesta nillittämisen, että onhan tällaisessa ketjussa nyt luonnollisesti tietty kilpailullinen aspekti olemassa ;) itse ainakin arvostan ehdottomasti enemmän vaikkapa viittätoista puhdasta toistoa kuin kahtakymmentä epäpuhdasta.
(itse en jaksa mahdollista satasen penkkiykköstäni videoida)
Offtopiccina tiedustelisin, onko jokin syy sille miksi salilla pitäisi penkata epäpuhtaasti? Kysyn siis ihan vakavissani. Itse teen aina treeneissä jokaisen noston stoppia lukuunottamatta 100% puhtaasti. Pitäisikö kehityksen maksimoimiseksi penkkailla välillä roskittain?
Ja sikäli ymmärrän puhtaudesta nillittämisen, että onhan tällaisessa ketjussa nyt luonnollisesti tietty kilpailullinen aspekti olemassa ;) itse ainakin arvostan ehdottomasti enemmän vaikkapa viittätoista puhdasta toistoa kuin kahtakymmentä epäpuhdasta.
(itse en jaksa mahdollista satasen penkkiykköstäni videoida)
Fakta on se, et jos penkkitulos on vaikka jumissa pidemmän aikaa, voi yksittäinen runkkupenkkitreeni saada sitä puhdastakin sarjaa ylöspäin, kun saadaan lihaksia ärsytettyä isommalla kuormalla. Itellä oli pitkään 80 kiloa se kova sarjapaino, sit päätin vähän tehdä härskimmin ja parissa viikossa oltiin 90 kilossa ja nyt jo yli satasella tulee hyvää sarjaa. Jos en ois uskaltanu nostaa takamusta, ni vieläki ois varmaan 80 kiloa tangossa. Sit ku menee yli 10 toistoa helposti ni laitan iteki videota.
Itsekään en varmasti kisaamaan ole menossa, mutta mielestäni on helpompi seurata kehitystään, kun penkin tekee edes suunnilleen voimanostosääntöjen mukaan. Stoppia en itsekään viitsi tehdä, kun sitä varten pitäisi sitten tehdä niin paljon omaa erityistreeniä.Saa udella ja pyrin vastaamaan. En ole varmaan ikinä menossa mihinkään viralliseen kisaan, niin ei oikein näe mitään järkeä harjoitella mitään kisapenkkiä. En minä penkkaa munat katossa enkä pomputtele rinnalta tarpeettomasti. Mutta ei ne mun penkit varmatikaan mitään kisakelpoisia suorituksiaakaan ole.
Sanoppa sinä vuorostasi mitä vikaa näissä viimeisissä videoissa olevissa penkkailuissa oli? Siis jos nyt unohdetaan oikeasti se kilpaileminen tässä kohtaa...
Ens maanantaina vois ottaa videolle uuden yrityksen ilman alkuväsytyksiä
http://www.youtube.com/watch?v=IhK8pQHSh8M
tää on jo vanhempi,mutta eipä ole edes tullut kokeiltua uudestaan
Mikäs täällä porukalla on maksimi ykkönen vrt. noihin satasen sarjoihin? Itse sain stoppi ykkösen 140 ja päälle sitten 17x100.
Kai se on nyt kannettava oma panos tähän ketjuun, ketjun aloittajana
Tuloshan ei mikään ihmeellinen ole mutta tässä tämä mihin pystyin tällä kertaa
Kanava jolle lisäsin videon on uusi ja sinne päivitän tasaisen monipuolisesti jatkossa omia reenejäni videoiden muodossa joten sen saa halutessaan myös tilata