Haaste: 100kg toistopunnerrus !

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Oliko tässä idea kenties laittaa video siitä omasta suorituksesta eikä huudella, että kyllä minä sillon punnersin sen ja sen verran?

Oliko tässä idea kenties laittaa video siitä omasta suorituksesta eikä huudella, että kyllä minä sillon punnersin sen ja sen verran?

Olisi. Rupean poistamaan noita turhia lätinöitä tästä lähtien kun satun ketjua lukemaan. Videota peliin tai turpa kiinni niistä omista tai kaverin kaverin suorituksista. Toki saa postata vanhan videon jos sellainen löytyy.

En viitsinyt tästä aikasemmin sanoa, mutta nyt on pakko.

Helvetti kun on vammasta kertoa oma sillon ja sillon tehty sen ja sen jälkeen tehty tulos. Ihan vitun sama mitä ootte joskus tehny, laittakaa niitä videoita tai olkaa hiljaa!

No ei siinä ole mitään mielenkiintoista että kaikki käy täällä sanomassa jonkun 100 kilon toistomaksimin ajalta keppi. Jos väittää muuta niin on vaan väärässä.

2-3 viikon sisään tulee matskua itseltä. Otan yhden sarjamaksimitestailun perään tämän testin satkulla. Ei ihan optimein noin mutta sopii ohjelmaan. Täytyy ottaa tavoitteeksi se 18 toistoa.

Joops. Oli mun kaikki treenivideot (ja exien pyllykuvat) tolla läppärillä mikä kärähti jo aikoja sitten. Harmillista. Tässä kunnossa ei tarvi nimittäin paljo penkkivideoita kuvata kun edellisestä punttireenistä on jotain puol vuotta aikaa ja painokin tippunut jonkun 15kiloa. Sitä 10 toiston sätkimistä (mikäli näillä olkapäillä enää ees penkataan) tuskin kukaan haluaa nähdä :D

VIDEOITA! Pari pitkähköä penkkisarjaa alla nii ei enään ollu paukkuja. 19 jalat ilmassa menny syksyllä kun kokeilin. Ens maanantaina vois ottaa videolle uuden yrityksen ilman alkuväsytyksiä :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

18 tuli. Parempaakin ois odotettavissa kunnon nesteytyksellä. Jopa 25toistoa ois mahdollinen. Sen verran paha nestehukka oli yöllä, että ei pystyny nukkuu kuin 6tuntia kahden tunnin erissä vittumaisen kovan päänsäryn takia.

EDIT. Juuh elikkäs unohtuu noi housut sitoa aina näissä penkkivideoissa, nii taas jokainen voi kattoo minkäväriset kalsarit onkaan tänään jalassa.

Kova jätkä!

Jonkunhan tarvii se peräpääkin tässä kisassa ottaa. Reenin perään otettu helvetinmoisella heilumisella ja tärinällä. Tosin en usko, että paljoa tosta paremmin menisi täysissä voimissakaan.

itte en tee selkä kaarella, miks kaikki tekee? onks se sen takia että tulee lyhempi nostoväli?

Auttaa jopa solttupenkissä jos saa hiukan yläselkään kaarta, vaikka jalat onkin ilmassa.

Hyvää nostoa tuossa Vilulla oli. Turha tällaisessa ketjussa on odottaa jotain ultrapuhtaita suorituksia. Sitten kun omat tulee niin tasan varmaan viimeisissä nostoissa perse nousee penkistä ja ukko tärisee. Tässä oli tarkoitus kai nostaa mahdollisimman monta toistoa satasella eikä hifistellä tekniikan kanssa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom