Hölmöimmät lahjat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä lapsellista siinä oli...?

Se, että lahjan saaja koki että se oli lapsellinen? Eikö se riitä?

Anna ritariässän rajoittaa itseään ja maailmankatsomustaan. Soon sen ikäinen!

:hyvä:

Rajoittaa itseään ja maailmankatsomustaan jos piti lohikäärme-kirjaa lapsellisena? Heitit varmaan vitsinä.
Ja eipä "ritariässä" ihan teini taida olla...
No, kukin tavallaan..

Noh, eipä nyt tehdä tästä vaikeata!
Älä luovuta, pdä linjat.. ;)

Juu, kyllä wannabe-tolkien-lohikäärme-velho-kioskipokkareita vastaan täytyy jo pikkaisen taistella :D

:D

Mä sain joskus joululahjaksi sähkökäyttöisen sitrusmehupuristimen----> Vuoden turhake !! En käyttänyt sitä kertaakaan. Manuaalista olen kyllä paljonkin käyttänyt. Hyvää mehua tulee.

Juu, kyllä wannabe-tolkien-lohikäärme-velho-kioskipokkareita vastaan täytyy jo pikkaisen taistella :D
No kerro ees kenen kirjottama, mutta joo kioskipokkarit:urjo:

Ja en mä tätä niin tosissani ota, kuhan ihmettelin (nörtti kun oon)

No kerro ees kenen kirjottama, mutta joo kioskipokkarit:urjo:

Ja en mä tätä niin tosissani ota, kuhan ihmettelin (nörtti kun oon)

No en minä edes muista, siitä on neljättä vuotta aikaa. Joku wannabe-tosijännä-tolkien-D&D-kopio kuitenkin... Mutta ei kai tällaisten pohtiminen nyt tosiaankaan ole tämän threadin pointti :)

Lapsena sain joka ikinen joulu uuden yöpaidan mummolta. En ole koskaan käyttänyt yöpaitoja. Joskus kokeilin, mutta se vaan kiertyi ikävästi kropan ympäri, koska liikun paljon unissani, ahdistavaa. (Lapsena käytin pyjamaa, teininä isoa t-paitaa, sittemmin en mitään.)

Joululahjaksi on paketista löytynyt:
Kalsarit, jossa lukee "Worlds best dad". Jälkikasvua ei siis multa löydy.
Tyhjä VHS-kasetti.

Eipä silti kummallekkin noista on käyttöä löytynyt, vaikka vähän hassuja lahjoja olivatkin.

Aina on tullut hyviä lahjoja meikäläiselle, ei muistu mieleen yhtään huonoa lahjaa.

Olenpa ollut onnekas, kun tämän threadin lahjoja lukee..

Mummolta sain ulkomailta ostetun lahjan, eli aivan fantastisen upeat retrovakosamettihousut. :jahas: Joko mummolla on kieroutunut huumorintaju tai sitten ikä painaa. Onneksi sain samalla kertaa kivempiakin (ja kalliimpia) lahjoja.

Tässä havainnollistavat räpsyt birth controllereista.

Liitteet

• Ihqupöxyt1.JPG
    Ihqupöxyt1.JPG
    154,8 KB · Katsottu: 584
  • Ihqupöxyt2.JPG
    Ihqupöxyt2.JPG
    157,2 KB · Katsottu: 461
Mummolta sain ulkomailta ostetun lahjan, eli aivan fantastisen upeat retrovakosamettihousut. :jahas: Joko mummolla on kieroutunut huumorintaju tai sitten ikä painaa. Onneksi sain samalla kertaa kivempiakin (ja kalliimpia) lahjoja.

Tässä havainnollistavat räpsyt birth controllereista.
Hahhaha noi on kyllä hirveet.... :hyper:

Mä sain eksältä aikoinaan tällasen Homer-tyyppisen lahjan, osan johonkin mitä mulla ei ollut ja sitten se ihan innoissaan, että "Mä voin kyllä ottaa tän käyttöön, kun sulla tuskin on tarvetta tälle?" Hmm, kenelle se lahja olikaan... :jahas: En antanut sitä sille takas :D

Typerin lahja minkä ikinä olen saanut on metallinen viinamitta, vittu että otti päähän, olisi vaimo nekin rahat lyönyt vaikka pajatsoon..

Viime jouluna en keksinyt mitään lahjaa kolmelle isolle siskolleni niin käppäilin paikalliseen kauppaan mistä voi löytää about mitä vaan ja päätin ostaa sen mikä ensimmäisenä käsiin osuu. Hauskan hauska huumorintajuni sitten löysi erittäin amikset pakoputkenpäät, joten ostin niitä kolme kappaletta:)
Siskot olivat tietty otettuja hienosta lahjasta.

Synttärini ovat melko pian uudenvuoden jälkeen niin siellä siskot sitten maksoivat kalavelat ja ostivat terveyssiteitä, kauhanpidikkeen ja TOSI retron kynttilänjalan.
Ja minä olin vuorostani erittäin otettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom