Hölmöimmät lahjat

Andy sanoi:
Senkin kiittämätön paskiainen! Sä oot varmaan ainoa nuorimies, joka ei ilahdu 7 tonnin moposta :D

Ei kai se ilahduta, jos on toivonut streoita ja saa mopon. Moneen kertaan vielä sanoin, että 15wee lahjaksi ei sitten tule mopoa, mutta ei mennyt jakeluun:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joskus pienenä pikkuveli halusi välttämättä kitaran, jankutti ja jankutti, kunnes keksin: Ostimme iskän kanssa lähes ilmaiseksi kaverini kitaran, josta oli kielet poikki. Pistimme siihen siimaa kieliksi ja pikkuveli oli tyytyväinen. Joskin kitaransoitto taisi unohtua muutamassa päivässä, kun ei heti oltukaan rokkistarojen vertaisia :)

Lahjahan ei sinänsä ollut huono, koska pikkuveli oli siihen tyytyväinen, mutta nykyisin kyllä huvittaa tuo lahjan toteutus :D

Edit: Oma vakiolahja muille viimeiset kaksi vuotta on ollut itsepoltettu dvd-elokuva, joita on olen polttanut vahingossa kaksi kappaletta. Eikös se ole niin, että "itse tehty" on aina parempi :)

Avasin kaverilta saadun pakerin näin hyvissä ajoin ja sisältä paljastui......Ensin paljon talouspaperia ja pohjalta viimein pipo missä teksti "B-rapun talkkari" :hyper:

Timba79 sanoi:
Mikä/mitä on hupikkasetti? Ja oliko tässä nyt ongelmana tuo hupikkasetti vai se että se oli ostettu kirpparilta. :(

:offtopic: Hupikka-setti on mun ensijoulun lahjalistan ykkösenä! Voi jeesus, että nauratti... Rahkat olis ollu näppäimistöllä jos olis ollu rahkaa

Ja asiaan: Repe-sorsa pyjama ex-anopilta jäi aika vähälle käytölle, vaikka ajatus kai hieno olikin. Mä oon kanssa saanu jonkun ruman koristeporsaan lahjaksi, joka on varmaan varastossa vieläkin siinä pussissaan. Mummo survoo lahjoihin mukaan sitten hedelmiä jne. Paketti kun on sitten vuorokauden jäisessä autossa niin eipä paljon iloa ole niistäkään mandariineista.

Ihan huono omatunto tulee lahjoja arvostellessa, kaikkihan ne on rakkaita :haart:

RoMuLuu sanoi:
Pienempänä sain toiselta tädiltäni _kirkkaan oranssit_ kokovartalo "villahaalarit" vai miksikähän niitä oikeen pitäisi kutsua. Siis semmoiset, että kun ne pukee päälle ja vetää etuvetoketjun ylös asti kiinni niin muistuttaa erehdyttävästi sitä oranssin väristä teletappia.

Ei ole oranssia teletappia. Huolestuttavaa sinänsä että tiedän tuon.

Mummon mulle anto lahjaks kerran puolen vuoden TV luvat... arvatkaa sita hajoamisen tunnetta, kun opiskelijana ei tietty ollu varaa maksaa sita, ja sitten mummo yllattaa minut iloisesti antamalla rahaa valtiolle.. jee

noin 10v vanha sähköhammasharja, tehtaan paketissa ja lojunut jossain nurkassa ja valmiiksi akku tyhjänä:D kiitoksia tädille :)
Isäntä oli ottanut mun huoneen seinältä kalenterin ja pistäny pakettiin jonka sain sitten lahjaksi :D

Hmmm... Eipä ehkä sittenkään olis pitäny antaa sitä kumikanaa yhelle tytölle pari vuotta sitten... :evil:

Saatu :
- Harmaa fleese-lippis, jossa oli korvaläpät. Ei voinut pitää ihmisten ilmoilla, sen verran hirveän näköinen. Pakko oli kerran vetää joulupäivänä päähän, ettei täti pahoita mieltään. Aika nopeaan kävin kauppareissun ja jonkin verran vitutti.

- Samalta tädiltä 20-vuotis lahjaksi NHL-kyniä. En vieläkään tajua miksi.

Annettu :

- Lauta, jossa on reikä ja siinä roikkuu kuminauhalla pieni pallo. En edes halua muistaa mitä sillä tehtiin. Sori isi.

- Muovinen selänrapsutin. Eli pitkä varsi, jossa on koura päässä. Katkaisin itse tuon samana aattona rapsuttaessani omaa selkääni. Sori isi.

Tänä jouluna sain sitten vaatimattomasti neljä purkkia Garnierin Gloss Waxia, eli hiusvahaa, joka lähtee ehkä kymmenennellä pesulla pois päästä. Ainoa huono puoli vaan, että nykyinen hiusmalli on sen verran lyhyt, ettei paljon vahalla ole käyttöä - täsmälahja siis :D Ilmeisesti kyseinen sukulainen sai vihiä jostain että käytin sitä hetken aikaa joskus puoli vuotta sitten.

Mike sanoi:
Kaikki lahjat on hyviä, jopa ne villasukat mitä sai kersana joka ikinen joulu. Kohtalaisen turha mitä olen saanut on 25 vuotiaana exän porukoilta liukurin--

Samma här, villasukat ovat hyvin tarpeellisia ja onhan se mukava laittaa kylmänä pakkasiltana uudet pehmeät villasukat jalkaan entisten jo kulahtaneiden tossujen sijasta. Mutta vihreä liukuri, se oli tämän joulun hölmöin lahjani. Enhän minä vielä aikuinen ole van.. saattaa olla että jää käyttämättä.

Nyt pitää kertoa että tullut itsekkin annettua todella hieno lahja. Oikein kierrätyshenkeä siinä oli tänä jouluna. Tein kaverille tyhjästä minttusuklaa whey pöntöstä hatun:D . Leikkasin korkin irti, porasin reiät sivuille ja vedin siihen kuminauhan jonka voi laittaa leuan alta, ja kruunasin koko systeemin päällystämällä pitkällä karvalla. :evil:

Tietyssä kaveriporukassa meillä tapana hankkia mahdollisimman hölmöjä lahjoja toisillemme, tosin nyt vaan en muista suurinta osaa, mutta

Saanut:

tänä jouluna nenä- ja korvakarvaleikkurin

aiemmin

värityskirjan ( olin n. 23v )

Antanut

tamagotchin ( kohteena n. 16-vuotias poika )

"kilot kuriin, paikat kiinteäksi" -naisten laihdutuskirja n. 23-vuotiaalle miehelle

naisten kuntoilusarja ( n. 2 kg käsipainot ja jotain muuta samaa kokoluokkaa olevaa ) n. 22-vuotiaalle miehelle.

hiirikammoiselle tytölle tietokonehiiren, joka askarreltu näyttämään oikealta hiireltä( lisätty turkki, silmät, hampaat, kieli, häntä )

Räikeänpunaista hiusväriä (n. 23-vuotiaalle miehelle )

mikki hiiri sukat sain eilen :jahas:

hkultala sanoi:
Tietyssä kaveriporukassa meillä tapana hankkia mahdollisimman hölmöjä lahjoja toisillemme, tosin nyt vaan en muista suurinta osaa, mutta

Saanut:

tänä jouluna nenä- ja korvakarvaleikkurin

Toi ei oo hölmö vaan itseasiassa tosi hyvä lahja. Mistähän ne sen löysi ja paljonko maksoi? Itse olen tuollaista etsinyt ihan tarkoituksella...

MissEvilEve sanoi:
Toi ei oo hölmö vaan itseasiassa tosi hyvä lahja. Mistähän ne sen löysi ja paljonko maksoi? Itse olen tuollaista etsinyt ihan tarkoituksella...

clas ohlson luki pakkauskessa, eli sieltä kannattaa etsiä.

Suositut

Back
Ylös Bottom