- Ikä
- 45
hkultala sanoi:clas ohlson luki pakkauskessa, eli sieltä kannattaa etsiä.
Tänks. Muista ajella nenukkasi ainakin :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hkultala sanoi:clas ohlson luki pakkauskessa, eli sieltä kannattaa etsiä.
Mulla on ihan sama juttu ja tarkotan sitä myös.MissEvilEve sanoi:Mä en ole saanut eläissäni yhtään huonoa joululahjaa. Jokaikinen jonka olen saanut olen tavalla tai toisella ollut siitä onnellinen sillä lahjanhankkija on ajatellut juuri minua sen ostaessaan omista rahoistaan ja on halunnut minun mieltäni sillä ilahduttaa.
hkultala sanoi:tänä jouluna nenä- ja korvakarvaleikkurin
Cthulhu sanoi:Satutko tietämään, että mistä tuollainen on ostettu?
Oli jo kysytty aiemmin tässä threadissa.hkultala sanoi:clas ohlson luki pakkauskessa, eli sieltä kannattaa etsiä.
Hellion sanoi:Oli jo kysytty aiemmin tässä threadissa.
Itse ostin 3kpl noita, kavereille lahjoiksi :Dhkultala sanoi:tänä jouluna nenä- ja korvakarvaleikkurin
Olen joskus antanut joulu- tai syntymäpäivälahjaksi kirjastosta lainatun kirjan. Tietysti se täytyy palauttaa, mutta harvoinhan kirjoja kovin montaa kertaa luetaan.
Ei juma, tuo on kyllä kova! Mistä niitä saa?Rarum sanoi:Eli tarkoitus oli pukea päälleen <a href="http://www.disneyanaexchange.com/Photobin/Mkt%20brenda%20white%20animator%20mickey%20mouse%20charger.jpg"> Mikki-asu</a>.