Hölmöimmät lahjat

hkultala sanoi:
clas ohlson luki pakkauskessa, eli sieltä kannattaa etsiä.

:) Tänks. Muista ajella nenukkasi ainakin :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en ole mitään kovin turhaa saanut koskaan lahjaksi ja hyvä niin. Yhdelle kaverille annoimme porukalla joululahjaksi talipallon ja toiselle, joka vihaa suolakurkkuja ison tonkan kyseistä herkkua.

Kun kaverini täytti 17 vai olikohan se 18, annoin lahjaksi haapapölkyn, johon naulasin kymmenpennisiä sekä kellarista löytyneitä alumiinin- ja pellinpalasia. Siinä vasta oli hieno lahja! Kyllä toverini oli kiitollinen. :worship:

Koska hän ei tiennyt sen enempää kuin minäkään, mitä sillä olisi voinut tehdä, lahjapölkky luovutti kätkemänsä energian saunan kiukaan kiviin. Kiviä valeltiin vedellä, ja ikiaikainen löyly täytti saunan.

Viime jouluna sain anopilta "Koko maailman kulkuneuvot" -teoksen. Eeppinen teos lähestyy kulkuvälineitä perustavanlaatuisella selvityksellä: "mikä on auto", "mikä on juna" jne. Kirja ja sen upein väripiirroksin toteutettu kuvallinen anti kiinnosti enemmänkin vaimoni kolmivuotiaita sisarenpoikia kuin minua.

MissEvilEve sanoi:
Mä en ole saanut eläissäni yhtään huonoa joululahjaa. Jokaikinen jonka olen saanut olen tavalla tai toisella ollut siitä onnellinen sillä lahjanhankkija on ajatellut juuri minua sen ostaessaan omista rahoistaan ja on halunnut minun mieltäni sillä ilahduttaa.
Mulla on ihan sama juttu ja tarkotan sitä myös. :rolleyes:

hkultala sanoi:
tänä jouluna nenä- ja korvakarvaleikkurin

Satutko tietämään, että mistä tuollainen on ostettu?

Hellion sanoi:
Oli jo kysytty aiemmin tässä threadissa.

Huu, innostuin kysymään heti, kun pääsin tuon viestin kohdalle enkä lukenut ketjua loppuun kuten normaalisti teen. Ryömin....

Nokkakarvan leikkureita löytyy myös Gigantista. Toimivatkin melko hyvin.

Surkeimman joululahjan sain exältä, tai paremminkin en saanut, oltiin seurusteltu vasta 3 kk ennen joulua, niin ei ostanut lahjaa ollenkaan ( raahasi kyllä minut jonnekkin jumalan selän taakse sukulaisilleen ). Antoi sitten helmikuun puolivälissä myöhästyneeksi joululahjaksi t- paidan, jonka oli tilannut itselleen, mutta olikin vahingossa ottanut naistenmallin,
yllättävää ettei se suhde kestänyt.

Pikkuveli muutama vuosi sitten, osti sellaisen tv-shopissakin myytävän vyöhässäkän, jonka kuuluisi stimuloida lihaksia ja antaa käyttäjälleen pyykkilautavatsa VAIN yhdessä yössä, pakkohan sitä oli kokeilla, ettei toinen pahoita mieltään, kun oli tehnyt pitkän etsinnän, että löytää jotain sopivaa urheilevalle isosiskolle . Pakko siinä oli kyllä jännittää vatsaa koko ajan, kun muuten kärähti vatsanahka AUTS !!!
Siinä oli kyllä ajatus niin iso, että melkein tuli tippa linssiin liikutuksesta :haart: , ei haitannut, että lahja oli ehkä hieman vähemmän tarpeellinen.

No joskus tuli saatua pelastusliivit +100kg sopivat vaikka otse painoin noin 80kg. Ja en yhtään käynnyt vesillä,asunut veden äärellä,omistanut venettä jne.
Valmistujaislahjaksi kavereilta sain skottiruutuiset stringit. Nuo 2 lahjaa on kyllä jäänneet aika vähälle käytölle.

Kaveri sai emännältään sellaisen sairaanhoito oppilaitoksen seksitaudit oppikirjan. Kaveri ei opiskellut alaa eikä ainakaan puheittensa mukaan sairastanutkaan mitään tautia joten mitä lie emäntä miettinyt?

hkultala sanoi:
tänä jouluna nenä- ja korvakarvaleikkurin
Itse ostin 3kpl noita, kavereille lahjoiksi :D
EDIT: käyn ostamassa moisen kyllä vielä itsellenikin.

Tuota... liittyen aiheesen Tulkun Blogi ja sieltä viimeisin(aatonaaton) merkintä:

Olen joskus antanut joulu- tai syntymäpäivälahjaksi kirjastosta lainatun kirjan. Tietysti se täytyy palauttaa, mutta harvoinhan kirjoja kovin montaa kertaa luetaan.

http://tulkku.vuodatus.net/

...kaverin muutkin merkinnät on ihan hervottomia :hyper:

Rarum sanoi:
Eli tarkoitus oli pukea päälleen <a href="http://www.disneyanaexchange.com/Photobin/Mkt%20brenda%20white%20animator%20mickey%20mouse%20charger.jpg"> Mikki-asu</a>. :hyper:
Ei juma, tuo on kyllä kova! Mistä niitä saa?

Kaikkein harmittavinta on saada lahja joka on kallis, selkeästi huolella ajateltu ja silti metsään mennyt. Kaapissa pölyttyy lahjaksi saatu rannekello, hyvä merkki ja hieno mutta kun en käytä kelloa...

Jollekin ostan vielä kissanhiekkaa. Ideaan kuuluu olennaisesti se että kyseinen henkilö ei omista kissaa.

Viime jouluna sain sellaisen ihmeellisen valkoisen karvahatun joka on vielä aivan ylisuuri. Se oli ilm. joku ihme uniikki, kauheen kallis hattu..heheh..se päässä ois voinu mennä johkin tarhan jääkarhunäytelmään..:lol2: kertaakaan en ole käyttänyt. Toinen eriskummallinen lahja oli terveyssiteitä.:jahas:

Mä olin about 10-v. kun liikenteeseen tuli uusia kolikoita. Mulla oli synttärit vissiin just se päivä, kun ne laskettiin markkinoille. Kaveri toi mulle miehekkäänä uuden 10 pennin kolikon synttärilahjaksi, oli sen jo kerennyt jostain saamaan. Se oli sinä iltana aivan kurko lahja, ja kaikki halusi hypistellä sitä. Viikon päästä se ei tuntunut enää niin siistiltä..

Koriste-esineiden ostaminen on kyllä vaikeeta. Oltiin vaimon kans just alettu seukkaamaan, ja mietin pääni puhki sille jotain hyvää lahjaa. Ostin sellaisen helvetin kalliin (muistaakseni n.400-500 mk) vaasin, jossa oli poron kuvia. Se oli vaimon mielestä ihan paska. Se ei edes jaksanut esittää pitävänsä siitä.

Sain muutaman kerran lahjaksi enolta gospelmusaa levyntäydeltä, vaikka en ole koskaan siitä pitänyt. Eno oli varmaankin huolissaan Metallican kuuntelustani ja päätti ilmeisesti käännyttää minut "saatanallisen" musan tieltä valoon. :rolleyes: Olin jtn. 15v.

Sain viimelahjaksi vain kavereilta yhden lahjan. Paketti oli oikein nätti ja paketoitu varmaan 100 lahjapaperiin/sanomalehden sivuihin.. avaus kesti noin 10 minuuttia.. se jo itsessään nauratti itteä ja näit kavereit. Osasin odottaa jotain kivaa.. ja mitähän sieltä paljastuikaan loppujen lopuksi:

http://www.eavs.net/cms/ewimg/hirvi263052.jpg

Hahah kyl tuli revettyä oikein huolella. Ehkä hauskin lahja kuitenkin koskaan. Cheers :kippis1:

Mukavaa on myös saada lahjaksi rakkailta tädeiltä vaatteita jotka täti osti "sitä samaa kokoa kuin aina ennekin". Eli siis 15 vuotiaalle Pyranhalle.

Nytkin hyllyssä ihan hyvännäköinen ihonmyötäiseksi tarkoitettu pitkähihainen, sopisi jos olisin 30kg kevyempi :rock:

Tulipa mieleen kun lukasin näitä serkkupojalleni joululahjaksi antamani n. metri*metri KANTO, johon naulasin U-malliin hakatun naulan ja pujotin siihen avaimenperä lenkin. Ei hukkaa enää avaimiaan...

Nostetaas tämä.

Joskus skidinä odottelin innoissani, että mutsi tulisi töistä kaupan kautta himaan ja toisi meitsille synttärilahjan.
Ja mikäs sieltä tulikaan, ah, Movetronin levy :dance:
Olin niin saatanan pettynyt, että vittu sentään. Ei tainnut kertaakaan pyörähtää soittimessa toi levy.

Hyväksi kakkoseksi tulee joululahja jonka sain isäukolta, RetkiPro monitoimityökalu. Eli sellanen halpisversio leathermanistä. Se on vieläkin avaamattomassa paketissa jossain laatikon pohjalla.
Ajattelin joskus kostaa ja antaa sen ukolle takaisin joululahjaksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom