Hölmöimmät lahjat

^kerran annettiin kaverille (tyttö) lahjaks partavaahtoa ja tähtisädetikkuja, oli neiti oikein otettu :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaveri sai häälahjaksi 4 kpl samanlaisia leivänpaahtimia.
Alunperin piti koko sulhasen polttariporukan ostaa mutta kaikki ei olleet mukana
ja itse olin niin myöhään liikkeellä etten löytänyt sopivan halpaa ja paskaa paahdinta.

Kyllä me sitten annettiin ihan oikea lahjakin mutta lahjapöytä oli hieno kun siinä oli 4
halpispaahdinta rivissä. :hyper:

Kerran ostettiin kavereiden kanssa yhdelle tutulle tytölle puoli litraa poronverta pakastealtaasta synttärilahjaksi. Toinen tyttö taas sai nauttia parikymppisen, kieroutuneen huuumorintajun omaavan jätkäporukan häikeisevistä lahjanhankintakyvyistä saamalla 18-vuotislahjaksi pienen mustikkamuffinsin, johon oli tungettu pystyyn 18 tulitikkua. Baakkelse tietty muuttui melko mustaksi kun "kynttilät" sytytettiin.

Kaveri antoi kerran toiselle kaverilleni (ja hänen parhaalle kaverilleen) synttärilahjaksi isossa paketissa tyhjän kananmunapaketin. Oli kaverilla ensin ollut miettimistä, mitä siellä mahtaa olla. Eipä muuta löytynytkään, tyhjä kananmunapaketti vain.

Sain kerran paketin, jossa oli aluksi suuri laatikko. sisällä oli pienempi laatikko, sanomalehtipaperia + vielä pienempi laatikko jne... pohjalla sitten kynä, kumi ja viivoitin. Joku oli jaksanut väkertää :)

kerran hieman ennen murrosikää sain joltain joululahjaksi jo valmiiksi keltaiset pikkuhousut.
siis sellaiset munamankelit.

sain muutenkin huonoja lahjoja, mutta noi jäi mieleen.

siis olin mummolassa sukuloimassa.

Typerin lahja minkä ikinä olen saanut on metallinen viinamitta, vittu että otti päähän, olisi vaimo nekin rahat lyönyt vaikka pajatsoon..
Mitäs huonoa tuossa on?
Voithan sillä mitata vaikka alkoholittomiin juomiin siirappeja jos nyt et alkoholia käytä, tosin siinä tapauksessa vaimosi ei varmasti olisi viinamittaa ostanut. :jahas:
Taidat olla vaan miehiä jotka laittavat puolet kossua ja puolet kolaa ja vetelevät siitä sitten, ehkä se oli vain vihje että viinaakin voi NAUTTIA, eikä humalahakuisesti?

Lol. Noi Standerin pöksyt rulettaa.:rock:
Noi on kyllä hienot. :rock:

Itse sain mummolta olikohan Rhodoksen vai minkä tuliaisina vyölaukun :david:

Mua vaan harmittaa eräs seikka noissa mun housuissa - niissä on vain yksi tasku. Ei nääs mahdu kaikki tavarat mukaan, kun lähtee Turun yöelämään tyrkylle. :(

Itse sain mummolta olikohan Rhodoksen vai minkä tuliaisina vyölaukun :david:

Huppe olis halunnut tämmösen:

ill.jpg

Mua vaan harmittaa eräs seikka noissa mun housuissa - niissä on vain yksi tasku. Ei nääs mahdu kaikki tavarat mukaan, kun lähtee Turun yöelämään tyrkylle. :(

Huppe olis halunnut tämmösen:

ill.jpg

Hahahahahah :D:D

Suklaata tulee milloin mistäkin. Olen joskus sanonut antajille, että kiitos lahjasta mutta en syö suklaata. Aina sitä vaan silti tulee jostain.

No siis suklaata annetaan kun ei muuta keksitä :) Harmittaa joskus kun haluaa ostaa toiselle vaikka joulu- tai syntymäpäivälahjan eikä tuu mieleen mitään kovin kekseliästä ja tyytyy ostamaan vaa jotain leffalippuja tms. :(

Hölmöin lahja oli varmaa kun kaikki perheen nuoret sai joululahjaksi tädiltä lyijykyniä ja muistilehtiöt :confused:

:offtopic: Töissä oli yks jätkä(Lue: keski-iän jo ylittänyt mies) kenellä oli varvassukat sandaaleissa :hyper: :offtopic:

Olen kyllä monet kerrat antanut ihmisille typeriä lahjoja (tahallaan ja vahingossa), mutta on niitä minullekin tullut. Lähinnä harmittaa, kun ihmiset ovat tuhlanneet rahaansa johonkin ihan typerään. Inhoan koko joulun pakkolahjomisperinnettä. Ostetaan sukulaisille kaikkea halpaa turhaketta jota kukaan ei itselleen halua.

Lapsena sain joka ikinen joulu uuden yöpaidan mummolta. En ole koskaan käyttänyt yöpaitoja. [/SIZE]
Heh, saan edelleenkin joka joulu äidiltäni yöpaidan. Käytin viimeksi yöpaitaa joskus ihan pikkukakarana. Vaatteet päällä on inhottava nukkua. Kuulemma sitä suuremmalla syyllä tarvin yöpaidan. :rolleyes: UFF saa siis joka joulun jälkeen lahjoituksen.

Yksi tädeistäni lahjoo minua ja porukoitani joka joulu itse tehdyllä sinapilla. Nätti paketti ja kiva ajatus, ikävää että kaikkien mielestä sinappi on öklöttävää. Porukoiden kellarissa lienee joku 30 vuoden varasto sinappiputeleita, kun kukaan ei ole vaivautunut niitä roskiinkaan kantamaan.

Toinen täti oli käynyt yhtenä jouluna paperiostoksilla. Minä sain paketissa kasvopapereita, isäni sai ison paketillisen vessapaperia (nätisti paketoituna). Noh, olivathan nuo vallan käyttökelpoisia lahjoja.

Kummitätini harrastaa posliininmaalausta. Ei varmaankaan ole vaikea arvata, mitä häneltä saa jouluisin. Kuulemma kaikkien muittenkin sukulaistensa hyllyt ovat tuotoksia täynnä. Ihan kiva harrastus kyllä, mutta on nuo tekeleet yleensä silti aika rumia.

Isän veli lahjoo joka ikinen vuosi paketillisella Juhlapöydän konvehteja. Reilun parinkymmenen vuoden aikana ei ole edelleenkään selvinnyt, että en pidä suklaasta. Joka joulu vihjaan hänelle, että vihreät kuulat uppoaisivat erittäin mainiosti mutta suklaa on pahaa. Vielä ei ole idea mennyt läpi. Noh, onhan nuo konvehdit toki halvempia ostaa, ettei "köyhä" (rikas kitupiikki) mene vararikkoon.

Hyvä ystäväni antaa joka vuosi kynttilän. Jos jollakulla on käyttöä kynttilöille, lahjoitan mielelläni vuosien varaston eteenpäin. En ole vielä ymmärtänyt "tunnelmavalaistuksen" ideaa. Jos kotona on hämärää, niin meikäläistä alkaa nukuttaa. Lisäksi minun (ei kovin älykäs) kissani pitää kynttilöitä kivoina leluina.

Mummulta sain aina legendaarisen hirveitä vaatteita. En ole tarkka pukeutumisestani, mutta ne sametti-ihmeellisyydet olivat jotain ihan uskomatonta. :lol2:

Hölmöin lahja, jota mä olen päässyt todistamaan oli, kun 9. luokalla ollessamme kaveri antoi eräälle tytölle sydänkuvoista vessapaperia. Tää tyttö oli vielä italialainen ja kaveri oli vähän ihastunut. Oli tytön synttärit ja samana päivänä italialaiset oli lähdössä kotiin ja niin kaverini keksi tän maailman romanttisimman lahjan:D

Hölmöin lahja, jota mä olen päässyt todistamaan oli, kun 9. luokalla ollessamme kaveri antoi eräälle tytölle sydänkuvoista vessapaperia. Tää tyttö oli vielä italialainen ja kaveri oli vähän ihastunut. Oli tytön synttärit ja samana päivänä italialaiset oli lähdössä kotiin ja niin kaverini keksi tän maailman romanttisimman lahjan:D

Ajatteles nyt optimistisemmin, jätkä saattoi jopa välillisesti päästä tytön pöksyihin :D

Isän veli lahjoo joka ikinen vuosi paketillisella Juhlapöydän konvehteja. Reilun parinkymmenen vuoden aikana ei ole edelleenkään selvinnyt, että en pidä suklaasta. Joka joulu vihjaan hänelle, että vihreät kuulat uppoaisivat erittäin mainiosti mutta suklaa on pahaa. Vielä ei ole idea mennyt läpi. Noh, onhan nuo konvehdit toki halvempia ostaa, ettei "köyhä" (rikas kitupiikki) mene vararikkoon.

Itse olen ilmoittanut lähipiirille, että lähetän seuraavalle Juhlapöydän konvehteja antavalle naulapommin. Ei ole tullut konvehteja.

Eikä ole edes siitä hinnasta kiinni, ottaisin ennemmin vaikka niitä euron suklaamarmeladeja jos on pakko ostaa jotain karkintapaista. Toisaalta minä olen toivonut lahjaksi vihkoja ja kyniä, joten enemmän tämä varmaankin on yleensä kiinni siitä että kuinka hyvin lahjan saajan tuntee tai viitsii ottaa siitä selvää.

Suositut

Back
Ylös Bottom