Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs huonoa tuossa on?Typerin lahja minkä ikinä olen saanut on metallinen viinamitta, vittu että otti päähän, olisi vaimo nekin rahat lyönyt vaikka pajatsoon..
Noi on kyllä hienot.Lol. Noi Standerin pöksyt rulettaa.
Itse sain mummolta olikohan Rhodoksen vai minkä tuliaisina vyölaukun
Mua vaan harmittaa eräs seikka noissa mun housuissa - niissä on vain yksi tasku. Ei nääs mahdu kaikki tavarat mukaan, kun lähtee Turun yöelämään tyrkylle. :(
Huppe olis halunnut tämmösen:
Heh, saan edelleenkin joka joulu äidiltäni yöpaidan. Käytin viimeksi yöpaitaa joskus ihan pikkukakarana. Vaatteet päällä on inhottava nukkua. Kuulemma sitä suuremmalla syyllä tarvin yöpaidan. UFF saa siis joka joulun jälkeen lahjoituksen.Lapsena sain joka ikinen joulu uuden yöpaidan mummolta. En ole koskaan käyttänyt yöpaitoja. [/SIZE]
Hölmöin lahja, jota mä olen päässyt todistamaan oli, kun 9. luokalla ollessamme kaveri antoi eräälle tytölle sydänkuvoista vessapaperia. Tää tyttö oli vielä italialainen ja kaveri oli vähän ihastunut. Oli tytön synttärit ja samana päivänä italialaiset oli lähdössä kotiin ja niin kaverini keksi tän maailman romanttisimman lahjan:D
Isän veli lahjoo joka ikinen vuosi paketillisella Juhlapöydän konvehteja. Reilun parinkymmenen vuoden aikana ei ole edelleenkään selvinnyt, että en pidä suklaasta. Joka joulu vihjaan hänelle, että vihreät kuulat uppoaisivat erittäin mainiosti mutta suklaa on pahaa. Vielä ei ole idea mennyt läpi. Noh, onhan nuo konvehdit toki halvempia ostaa, ettei "köyhä" (rikas kitupiikki) mene vararikkoon.