Häiriöasiakas kuoli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hdman
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Oikein tehty verisuonikuristus ei tapa ainakaan tervettä henkilöä. Jos kurkku ottaa kovaa damagea niin se onkin sitten henkitorvikuristus jossa ideana on henkitorven mahdollinen murskaus tai hapentulon estäminen henkitorven läpi. Verisuonikuristuksessa pyritään estämään hapen kulku aivoihin ja tuloksena kaveri simahtaa. Ja kyllä käsilukot oikein tehtynä toimii selville persoonille ja kännisillekkin ellei oo jossai über-piikissä ettei kipua tunne ollenkaan.

PS. tuli liian tarkkaa kuristutekniikkainfoa että ois varmaan poistettu niin pyyhin. :D

e. verisuonikuristuksesta: siis verisuonien kuljettaman hapen kulun estäminen aivoihin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
[mod]Ja sitten riittää. Sulle sama kuin WTA:lle, seuraavasta saat huudella muualla :Mike[/mod]

Aika paljon tässä oletettu, että kyseessä on ollut edes jonkunlaisen koulutuksen saanu portsari tai ylipäätänsä portsari. Kun tietää että tapaus sattui Asikkalan Kurhilassa, niin siellä ei mitn isoa kuppilaa ole edes olemassa ja usein näissä portsarina on vaan joku vähä "isompi äijä kylältä".. Ja silloin saattaa toi voiman käyttö olla vähemmän hallittua.

kyllähän portsarit on varmasti huomioinut tuon asiakkaan. Ovat varmasti toimineet etiketin mukaan ja varottaneet, muttta huumehörhö on alkanu valittaan!!!!!!!!!!!!!

Ihan samoin voin mutulla sanoa, että kyllä ovat poket tappaneet tahalla, ehkäpä jopa murhanneet kyseisen asiallisesti käyttäyvän nuorehkon naishenkilön.

Onko sulla jotain perusteita noille väitteille vai heitätkö ihan hatusta niin kuin minäkin?
Missä on sanottu, että kyseessä on huumevempula? Missä on sanottu, että poket olisivat varottaneet taikka toimineet etiketin mukaan. Missä on sanottu valittamisesta?

Kohta rapsahtaa bannia, pakkiksellahan ei saa olla eri mieltä taikka edes kyseenalaistaa vallitsevia (portsareiden keskuudessa, tai näitä ihannoivien tahojen) käsityksiä.

Porepäät ne pahimpia ovat, niillä on itsetunto kohdallaan ja energiaa vaikka muille jakaa.

Jep. Tähän ku lisäätään vielä viikon valvominen, psykoosit ja ryynit sun muut, nii voi olla kaveri hieman sekaisin. Mutta mun pointti on se, että ihan yksinkertaisesti tollasen kaverin pumppu on voinu pettää, ku on pitäny alkaa rehaa. Mutta turha tässä on sen enempää spekuloida, ku asiasta ei mitään tiedetä.

edit. ja en nyt väitä, että ko kaveri olis tällänen, mutta tälläsiäki hörhöjä oikeesti liikkuu mestoilla

Kuka teki uuden nikin :D?
Ja joo poliisi tutkii toki tuollaisen tilanteen kuolemantuottamuksena, kuten jos ajat autolla toisen yli niin olkoon kenen vika tahansa niin tutkinta lähtee kuolemantuottamuksesta ei "autonallejäämisestä". Lisäilkääs linkkejä kunhan tulee "virallista" informaatiota että mitä tuossa on oikeasti tapahtunut ja kuka teki.

Tässäkin tapauksessa siis, paikallislehtien mukaan, taitaa olla portsarit syyttömiä.

Mun mielipide on se, että kyllä ovimiehet on hommat tehny aivan oikein. Ei ne tahallaan ketään tapa prkl. Kyllä se on niin että varmasti on poika hanttiin laittanu ja käyny siten hounosti!

Olet oikeassa, minä olen käynyt ravintoloissa jo 30-vuotta, koskaan ei ole ollut hankaluuksia portsareiden kanssa.

Nuorempana, tuli käytyä melkein joka viikonloppu, ei vain kännäämässä vaan myös kavereiden seurana tai kuskina. Kun lapset oli pieniä en käynyt vuosiin, mutta nyt saatan käydä joskus viikonloppuna usemmassakin paikassa samana iltana, eikä koskaan portsarit ole ongelma.

Ja kun selvänä seurasi, niin aina portsari oli oikeassa, portasarit tuntuvat yleensä olevan aika hyvähermoista porukka, minulla olisi palanut käämit jo monta kertaa niissä tilanteissa, joissa tuli seurattua joidenkin ääliöiden jankkaamista portsareiden kanssa. Humalainen ei ole koskaan selvän väärtti.

Portsari maksu on mielestäni vähän samanlainen kuin vero, maksan ne mielelläni, jotta saan olla rauhallisessa ympäristössä ja palvelu pelaa.

Kun menen kapakkaan haluan olla rauhassa kavereitteni kanssa tai joskus myös yksin, maksan siitä mielelläni portsarille, sillä minä haluan viettää hauskaa ja rauhallista iltaa turvallisesti, en halua katsella tai osallistua kilpailuun kapakan "kovimmasta" kundista.

Jos yleensä on hankaluuksia portsareiden kanssa ja portsarit ovat jonkun mielestä "pikku hitlereitä", niin kannattaisiko katsoa peiliin?

Itse asiassa, nyt kun mietin kenelläkkään kaveripiiristäni tai sukulaisistani ei ole ollut ongelmia portsareiden kanssa. Eli väittäisin, että sitä saa mitä tilaa.

Tämä uutinen tulee varmasti aiheuttamaan laajaa keskustelua vielä pitkään. Nyt on tosiaan hieman aikaista näiden tietojen perusteella lähteä spekuloimaan syyllisiä tai muutakaan. Itse olen juuri hiljattain lopettanut turva-alan työt ja siirtynyt normaalin päivätyön pariin. Mutta itse yli viidessäkymmenessä kiinni-ottotilanteessa kun olen ollut osallisena, voin vakuuttaa että mitä tahansa voi sattua, vaikka kuinka yritettäisiin oikein toimia. Omissa tilanteissakin on haavereita tullut, mm. kohdehenkilöltä on polvi mennyt sijoiltaan, lihaksia revähtänyt, pari kylkiluuta murtunut tms. Koskaan ei ole kyseessä ollut vahingoittamistarkoitus. kiinni-otettava pystyy omalla vastustelullaan aiheuttamaan yllättävää vahinkoa myös itselleen. Hirvittävässä adrenaliinipiikissä kipua ei tunne vaikka päässä olisi vain alkoholia. mutta kuten sanoin, en arvioi tuota kyseistä tapausta, kun ei tietoa ole saatavilla. Tällaiset tragediat ovat omiaan nostattamaan järjetöntä lynkkausmielialaa kaikkia kontrollialan ihmisiä kohtaan. Ja vaikka kaverit olisivat tehneetkin tässä rajun ylilyönnin, ei se tarkoita että kaikki toimisivat näin. Taannoisen kontulan "vartija-kohun" jälkeen huomasin itse selvästi vihamielisen asennoitumisen lisääntyneen. Samaa sanoivat monet vartija, ja portsari-kamut. Todella vaikea, vaativa, epäkiitollinen ja huonosti palkattu duuni. No... seuraillaan nyt uutisointia ja spekuloidaan sitten lisää.

Kai se provovaroitus toimii toisinkin päin?Säälittäväähän olisi jos kaikki olisi vain auktoriteettien puolella eikä kukaan välittäisi yhdestä juopporaasusta,Koska ihminen joka poikkeaa ruodusta ansaitsee kuolla?

Sitä vaan iän mukana tulee kyyniseksi, vankilat ovat täynnä "syyttömiä", poliisit, portasarit ja vartijat kyttäävät vain "nuhteettomia" kansalaisia ihan turhaan.

Poliisiton, vankilaton ja vartijaton yhteiskunta on yhtä utopistinen kuin kommunistinen yhteiskunta, kumpikaan ei toimi reaalimaailmassa.

Jokainen ylimääräinen "turha" kuolema on valitettavaa, mutta sääliksi käy noita syytettyjäkin vaikka on vahinko niin loppuelämän varmaan painaa.

Olet oikeassa, minä olen käynyt ravintoloissa jo 30-vuotta, koskaan ei ole ollut hankaluuksia portsareiden kanssa.

Näinhän se useimmiten onkin. Että homma pelaa. Ja niinhän sen pitääkin, onhan portsareilla selkeät ohjeet miten tulee toimia missäkin tilanteessa ja sen mukaan on jokaisen työnsä tehtävä.

Kyllä oman kokemuksen mukaan on myös henkilöitä joiden ei kuuluisi paimentaa apinoita työkseen. Ei vaan osata hallita tilannetta saati hermoja.

Tässä tapauksessahan ei vissiin edes ollut kyse portsareista?

Yhtä paljon täällä kyllä vakuutellaan noiden portsareiden syyttömyyttä, ja osa on jo tuominnut uhrin sekopäiseksi narkkariksi joka aiheutti itse kuolemansa riehumisellaan. Hassua lukea moisia spekulointeja, joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa :)

Tapaus on täällä jo suuren osan mielessä tuomittu vahingoksi tai asiakkaan riehumiseksi ja kaikki pokeihin kohdistuva arvostelu/arvailu tuomitaan suureksi ammattikunnan halventamiseksi. Tällaisen kuvan monien teksteistä ainakin saa.

Ja EI, minä en nyt syytä pokeja mistään tai minulla ei ole mitään pokeja vastaan. Vähän vaan alkoi hymyilyttää to lynkkausmeininkin, joka kohdistuu tässä tapauksessa vain uhriin. Odotellaan nyt lisätietoa ennen kuin asiakas tuomitaan.

jos jäbä rupiaa riehumaan niin pokella on täysi oikeus/velvollisuus ottaa tyyppi "kopiksi" ja käyttää osaamiaan voiman käyttö temppuja niin paljon kuin tilanne vaatii!!!

ja poketkin ovat vain ihmisiä joten kyllä niilläkin pinna joskus täyttyy, toki niihin hommiin ei ihan kuka tahansa hermo heikki pääse, mutta pinna täyttyy kaikilla joskus ja se on varma.

Yhtä paljon täällä kyllä vakuutellaan noiden portsareiden syyttömyyttä, ja osa on jo tuominnut uhrin sekopäiseksi narkkariksi joka aiheutti itse kuolemansa riehumisellaan. Hassua lukea moisia spekulointeja, joilla ei ole mitään todellisuuspohjaa :)

Tapaus on täällä jo suuren osan mielessä tuomittu vahingoksi tai asiakkaan riehumiseksi ja kaikki pokeihin kohdistuva arvostelu/arvailu tuomitaan suureksi ammattikunnan halventamiseksi. Tällaisen kuvan monien teksteistä ainakin saa.

Ja EI, minä en nyt syytä pokeja mistään tai minulla ei ole mitään pokeja vastaan. Vähän vaan alkoi hymyilyttää to lynkkausmeininkin, joka kohdistuu tässä tapauksessa vain uhriin. Odotellaan nyt lisätietoa ennen kuin asiakas tuomitaan.

Minulla on varmaan vaikeuksia luetun ymmärtämisessä, mutta käsittääkseni täällä ei ole ollut "lynkkasusmeininkiä" uhria kohti, tietenkin tuon minun sanomani "Sitä saa mitä tilaa" voi tulkita niin jos haluaa, mutta kyllä silloin ollaan hakoteilla siitä mitä tarkoitin.

Enemmänkin täällä on valitettu tuota turhaa kuolemaa. Olen myös ymmärtänyt että kuolematuottamuksesta syytetyt eivät ole portsareita. Toki saa korjata, jos olen väärässsä.

Mun mielipide on se, että kyllä ovimiehet on hommat tehny aivan oikein. Ei ne tahallaan ketään tapa prkl. Kyllä se on niin että varmasti on poika hanttiin laittanu ja käyny siten hounosti!
Mistäs noin päättelet että ovat tehneet homman oikein?? Siitä vai kun poliisi pitää heitä epäiltynä???
Ei pysty ymmärtämään....

Ite olen nähnyt tapauksen jossa asiakas oli sammunut yökerhoon, portsarit yritti herätellä tyyppiä muttei se mitään heränyt... Eihän siinä sitten muuta kuin kaksi portsaria kantoi asiakkaan pihalle joka oli edelleen tajuttomassa tilassa. Kun olivat saaneet tyypin kadulle niin sitten molemmat portsarit rupes potkimaan tyyppiä niin paljon mitä jaloista lähti... Asiakkaita oli aika paljon jonottamassa sisään ja näki tuon.
Siinä varmaan parikin asiakasta soitti poliisit paikalle, toivottavasti portsarit sai ansionsa mukaan.:curs:

Oli erittäin suosittu yökerho Turussa... niin sitä vaan ettei ne portsarit aina niin hyvin toimi tilanteissa.

Minulla on varmaan vaikeuksia luetun ymmärtämisessä, mutta käsittääkseni täällä ei ole ollut "lynkkasusmeininkiä" uhria kohti, tietenkin tuon minun sanomani "Sitä saa mitä tilaa" voi tulkita niin jos haluaa, mutta kyllä silloin ollaan hakoteilla siitä mitä tarkoitin.

Enemmänkin täällä on valitettu tuota turhaa kuolemaa. Olen myös ymmärtänyt että kuolematuottamuksesta syytetyt eivät ole portsareita. Toki saa korjata, jos olen väärässsä.
Ei nyt ihan kirjaimellisesti lynkkausmeininkiä, mutta vähän semmosta asiakkaan syyttelyä :) Varsinkin Kurkoriveen viesti, jota hän muutti joku kolme kertaa. Lähinnä monet olettavat, tai antavat olettaa, että tämä olisi varmasti uhrin vika tjsp ilman tietoa tapahtuneesta. Ollaan täysin varmoja siitä, ettei siinä ainakaan poke mitään väärää tehnyt.

En tiedä kuka on syyllinen, mutta ei tiedä kyllä melkein kukaan muukaan.

Nyt meni ohi, mitä ovat porepäät?

Ilmeisesti Mike tarkoitti pirinkäyttäjiä mitä porepäiksikin jotkut sanovat..

Tästä itse ketjun aiheesta en viitsi mitään sanoa, koska missään ei ole kerrottu mitään tarkempia tietoja kyseisestä asiakkaan hengen lähtöön johtaneesta tilanteesta.. Kaikki jutut tässä ketjussa ovat vain mutuilua ja mutuilua ovat myös monesti iltapäivälehtien jutut, jotka tässäkin tapauksessa hakevat vain sensaatiojuttua etusivulleen tietämättä itse aiheesta mitään..:rolleyes:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom