Häiriöasiakas kuoli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hdman
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
kai ny 1 jampan 2 kaveria saa rautoihin?Toisaalta jos kyseessä on häiriöitä ennenkin aiheuttanut henkilö ni ei sellasta pitäs päästää ensinkään sisälle.

Otetaan esimerkki jossa poket ovat ihan normaalinkokoisia jannuja ja vastassa vaikka joku roid ragen saanut 2m pitkä ja 160kg kiloinen podari..
tuollaisessa tilanteessa voimasuhteet ovat täysin pokeja vastaan vaikka heillä mies ylivoima onkin.. ja aina tilanteessa ei tuo suoraa lisäetua portsareiden määrä... mitä enemmä ihmisiä siinä häsää sitä hankalampaa "yhteistoiminta" toisinaan saattaa olla...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitenkään asiaan ottamatta kantaa on se kumma kun yhtä ihmistä ei saada baarista ulos ilman että tämä on kuollut tai tajuton.

Kyllä niitä menee tuhatpäin ilmann että on tajuton, kuollut, ruhjeilla tai loukkantunut. mutta ne menee kiltisti eikä valita joka asiasta tai auo päätään tai laita vastaan järjestyksenvalvojalle

EDIT: Raudoituksesta vielä sen verran, että jos kaverille on laitettu rautoja ennenkin ja on päässyt hyvään asentoon, makaa mahallaan maassa ja pitää käsiä rinnan alla toisilla kiinni, niin jokainen voi kokeilla kaverinsa kanssa kuinka helposti ne kädet sieltä altaa saa pois. oli sitten 80kg tai 140kg kaveri.

Viimeksi muokattu:
Mitenkään asiaan ottamatta kantaa on se kumma kun yhtä ihmistä ei saada baarista ulos ilman että tämä on kuollut tai tajuton.

Onko sinulla sitten jotain ennakkotietoa kuolinsyystä?
Kyllähän ihmisiä kuolee erityisesti kännissä jatkuvasti ihan ilman että heihin kukaan edes hipaiseekaan.
Onhan se toki mahdollista, että kuolema on ollut seurausta portsarin otteista, mutta aivan yhtähyvin kyseessä voisi olla sairaskohtaus tai alkoholin aiheuttama kuolema.

No eihän kunnon pöllyssä oleva narkki edes huomaa jos vaikka käsi menee poikki, saatta yrittää esim. lyödä sillä vielä. Kipuaisit ei toimi eikä itsesuojelu vaisto eikä juuri mikään muukaan tiedostamista vaativa homma niin kyllä se on ihan ymmärrettävää että ei paljoa kaasut vaikuta.

asiakas on saattanut esim portaissa koittaa riuhtoa itseääni irti portsareiden otteesta.. pokejen ote on saattanut tästä riuhdonnasta irrota ja asiakas on lentänyt pääedellä portaa alas..

Tälläinenkin tapaus menee aina tutkintaa ja esim muiden asiakkaiden silmissä tilanne on hyvin voinut näyttää siltä että asiaka on heitetty portaat alas..

eipä ole niin yksinkertaisia nämä asias :(

Miten ihmeessä kyynelkaasu ei tehoa narkkeihin? Armeijassahan oli se kaasuteltta jutska jossa oli jotain 2% oikeasta kyynelkaasusta nii kyllä oli nuppi turra 15min sen jälkeen kun kävin kiertään sen teltan keskitangon. Tuntuu vaan tosi ihmeelliseltä että jos on jotain kemikaaleja ottanu että kyynelkaasu ei aiheuttaisi samaa reaktiota mitä selväpäisellä.

Huumausaineilla nuppi on niin sekaisin ettei huomaa tuollaista turtaa olo edes nupissa... tarpeeksi pilvessä kun kaveri on niin sehän on melkein "automaattiohjauksella".. jos kaverit aineissa riehuu eikä tunne kipua miksi luulet että turta olo päässä ne pysäyttäisi?

Itse olen saman kaasuteltta kierroksen kokeillut ja olo oli huomattavasti parempi kuin monella muulla kaverilla...näissäkin asioissa yksilöerojakin on jos halutaan tuo narkkari vaihtoehto poissulkea

Mun mielestä tätä asiaa on sangen turha edes yrittää spekuloida, ainakaan täällä, niinkauan kuin asian tutkinta on kesken. Iltiksen kuuluisilla "faktoilla" ei ole välttämättä mitään tekemistä totuuden kanssa... Se, että asiaa tutkitaan kuolemantuottamuksena, ei välttämättä tarkoita sitä että joku / jotkut asianosaisista olisivat moiseen syyllistyneet. Mutta tärkeää on, että asia tutkitaan.

WTA, oletko sinä joku kontrollialan ammattilainen, vai mitenkä sinulla tuntuu olevan niin saatanan viisaita ajatuksia joka tredissä kymmenien postien verran koskien mm. portsareiden toimia...? Oletko sinä koskaan taltuttanut paljain käsin lyövää / potkivaa / raapivaa / purevaa asiakasta siten, että olet itse vain kontrolloinut tilannetta esim. hallintaottein? Ei, en ole portsari, enkä ole koskaan ollutkaan. Pitäsit sinäkin joskus suutasi soukeammalla, vai onko tarkoituksenasi pelkästään provosoida...? Minusta kun tuntuu, että ei niiden portsareiden hapetukseen joudu ilman omaa syytä, ainakin minä olen saanut tähän mennessä nauttia ravintolassa drinkkini ilman järkkäreiden natsivainoja...;)

Mun mielipide on se, että kyllä ovimiehet on hommat tehny aivan oikein. Ei ne tahallaan ketään tapa prkl. Kyllä se on niin että varmasti on poika hanttiin laittanu ja käyny siten hounosti!

jokainen kun hoitaisi oman osuutensa niin ettei riitoja tulisi niin siinähän se olisi.

Tuonkun näkisi vielä joskus tapahtuvan :(

Senkin vielä "jotenkin ymmärtää" jos jollain pinna baarissa palaa ja pitää ärähtää tms mutta kun portsari tulee tilannetta rauhoittamaan/ pyytämään hiljaisempaa ääntä jne niin tyhmin temppu on alkaa niille haastamaan.. kaverit tekevät vain työtään ja yrittävät pitää paikan kaikille turvallisena... tätä eivät vain kaikki tunnu tajuavan

mutta tämä keskustelu jääköön osaltani tähän..asioita on turha spekuloida ennen kuin tiedetään mitä tilanteessa oikeasti on käynyt..

Minkäslainen tuomio/päätös tuli aikoinaan Happy daysin vastaavanlaisessa tapauksessa jossa asiakas kuoli n.15v sitten.
Muistaakseni sai tällin rintaan nyrkistä pokelta joka oli ja on edelleen kovan luokan kamppailu lajien edustaja.
Olen saanut myös maistaa herran nopeita käsiä aikoinani mutta urheilu tilanteessa.

ainakin minä olen saanut tähän mennessä nauttia ravintolassa drinkkini ilman järkkäreiden natsivainoja...;)

OFFTOPIC
Kyllä se yleensä näin menee.
Alkanut vaan riepomaan että emäntä saa aina pois lähtiessään hyvän illan toivotukset mutta minä en saa vastaukseksi edes örähdystä. Kyllä alkaa sieppaan :evil:

kyllähän portsarit on varmasti huomioinut tuon asiakkaan. Ovat varmasti toimineet etiketin mukaan ja varottaneet, muttta huumehörhö on alkanu valittaan!!!!!!!!!!!!!

jokainen kun hoitaisi oman osuutensa niin ettei riitoja tulisi niin siinähän se olisi..

Se ois ihana maailma.

Ja täydellisen absurdi ajatus. Että baarissa jossa ihmiset kittaa viinaa ei koskaan sattuisi mitään kärhämää. Tarjoaisivat vettä ja sitruunaviipaleita asiakkaille niin ei kukaan riehuis.

Eikä kukaan kuolis. :rolleyes:

Kai se provovaroitus toimii toisinkin päin?Säälittäväähän olisi jos kaikki olisi vain auktoriteettien puolella eikä kukaan välittäisi yhdestä juopporaasusta,Koska ihminen joka poikkeaa ruodusta ansaitsee kuolla?

Miten ihmeessä kyynelkaasu ei tehoa narkkeihin? Armeijassahan oli se kaasuteltta jutska jossa oli jotain 2% oikeasta kyynelkaasusta nii kyllä oli nuppi turra 15min sen jälkeen kun kävin kiertään sen teltan keskitangon. Tuntuu vaan tosi ihmeelliseltä että jos on jotain kemikaaleja ottanu että kyynelkaasu ei aiheuttaisi samaa reaktiota mitä selväpäisellä.

Nyt menee kyynelkaasu (cs, cn) ja pippurisumute (oc) kivasti sekaisin.
Kyynelkaasut on myrkyllisiä ja niihin kehittyy toleranssi. Eli mitä useammin saat kaasua, sitä huonommin se toimii. Näin ollen sitä joudutaan antamaan enemmän ennen kuin se vaikuttaa, valitettavasti samalla kasvaa myrkytyksen ja kuoleman riski.
Pippurisumutteessa taas vaikuttaa aiheuttamalla tulehdusperäisen reaktion.

Ja mitä noihin narkkeihin tulee, niin ei niillä (cs, cn, oc) ole mitään vaikutusta jos aineiden alaisena pystyy itseltään nylkemään nahkan irti kun siellä juoksee öttiäisiä/kuoriaisia.

Elämä on ihanaa

Kai se provovaroitus toimii toisinkin päin?Säälittäväähän olisi jos kaikki olisi vain auktoriteettien puolella eikä kukaan välittäisi yhdestä juopporaasusta,Koska ihminen joka poikkeaa ruodusta ansaitsee kuolla?
Lopetappas tuo kuolemajuttu jo. Kukaan ei ansaitse kuolla, kyse on tapaturmasta.

Aina puhutaan narkeista suurinpiirtein superihmisinä, joihin ei tehoa mikään ja jotka menevät vaikka tiiliseinästä läpi.
Kaikki minun kiinniottamani narkit ovat olleen niin huonokuntoisia rassukoita ja sekaisin ettei niistä ole ollut juurikaan vastustamaan yhtään mitään, saatikka välittämään edes moisesta, kun ovat jo niin pohjalla elämässä.
Ihan perinteisen alkoholin voimalla riehuvat taas ovat olleet kymmenen kertaa hankalampia.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom