Gripper#4

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro!

Kokeilin tänään eka kerran nelosta. Ei menny ihan kiinni, jäi noin 5 milliä vajaaksi prkle. Kolmonen menee kuin tyhjää. Pistän videon sitte kun nelkku suljetaan. Tiedoksi: Nelonen on aika hurjan näkönen ja pahan tuntonen.

ps. Kaveri on tehny 15* kolmosen pohjaan. Ei mee kuitenkaan nelkku.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
huh huh, siinä voi jo sanoa hyvällä omalla tunnolla, että on kohtuu miehekäs puristusvoima :) Tuosta kolmosesta olikin video netissä ja se meni todella kevyesti pohjaan.

Itelläni on joku halppis paska samantapainen.. ihan tavallisesta kaupasta ostettu perus puristin. mutta aika löysähkö. Alussa sen jakso parikytä kertaa mutta nyt menee jo lähemmäs 70-80 sulkua.. Mikähän ois sopiva jos haluis jäykemmän?

Tuo nelonen on varmasti jotain ihan sairasta. Kun muistetaan ettei ole kuin 5 kaveria maailmassa, ketkä on sulkenu sen (valvotuissa olosuhteissa). :rolleyes:

Illikaisesta kuudes? :kippis1:

Official list of those certified as closing the
No. 4 Captains of Crush Gripper

1998
Joe Kinney

2003
Nathan Holle
David Morton

2004
Tommy Heslep
Magnus Samuelsson

edit: ite saan nippa nappa 2# suljettua, ykkönen on löysää tavaraa. :)

Jani Illikainen sanoi:
Moro!

Kokeilin tänään eka kerran nelosta. Ei menny ihan kiinni, jäi noin 5 milliä vajaaksi prkle. Kolmonen menee kuin tyhjää. Pistän videon sitte kun nelkku suljetaan. Tiedoksi: Nelonen on aika hurjan näkönen ja pahan tuntonen.

ps. Kaveri on tehny 15* kolmosen pohjaan. Ei mee kuitenkaan nelkku.
kauankos veikkaat että siihen kuluu aikaa kun saat sen suljettua? kenties viikon-kahden reenillä:D

ite oon 3gripperiä joskus testannut ja sekin on jo kyllä perkeleen jäykkä kun ei omaa puristus voimaa ja näyttää se olevan vaikeeta monelle semmoisillekin joilla sitä on. janillahan se tosiaan meni siinä klipissä pohjaan kuin tyhjää vaan.

tuossa tuo janin 3gripperin sulku jos se joltain on mennyt ohi, gripperi on pohjassa varmuen vuoksi vielä noin 3sekuntia:) http://media.putfile.com/Nro-3-Coc-gripper-pohjaan-by-Ilis

SSPowerilta, nopea toimitus, hinnoista en vertailua ole tehnyt kylläkään. Kerran olen kakkosta koittanut, ihan ei mennyt, mutta jurrissa ja ekaa kertaa jäi just abaut 5 milliä vajaaksi.
Varmasti sulkisin jos nyt saisin, perkele!

kova suoritus, mutta pitää muistaa, ettei videolla näkyvä sulku ole tilastokelpoinen. gripperi on liian syvällä janin pikkuisessa kourassa :)

Todella hienoa, että Illikainen on alkanut kirjoittamaan tällekkin foorumille. Pisteet Janille siitä:worship: :worship: :worship:
Toivottavasti nousee juttujen taso, kun Jani on mukana :D :D

Uskoisin, että kyllä noita potentiaalisia nelosen sulkijoita on maailmassa jonkun verran, eivät vaan ole koittaneet. WSM-finaaliin kun vaikka veis testattavaksi niin voisi muutama kaveri sen saada pohjaan. Vai mitä mieltä Jani on tästä?

Vähän offtopic, mutta onko noilla Heavygrip- ja coc-puristimilla muuta eroa kuin nimi ja paunamäärät?(ja hintakin)

Itse tilailin tässä tuollaisen Heavygrip-paketin, jossa on 100,150,200,250,300-paunaiset mallit, viitisen kymppiä maksoi usasta. Muutama vuosi varmaan menee kun tuon kolmesataapaunaisen saa kiinni :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hyrre sanoi:
Uskoisin, että kyllä noita potentiaalisia nelosen sulkijoita on maailmassa jonkun verran, eivät vaan ole koittaneet. WSM-finaaliin kun vaikka veis testattavaksi niin voisi muutama kaveri sen saada pohjaan. Vai mitä mieltä Jani on tästä?
En ole Jani, mutta enpä usko. Kyllä ne voimamiehet on tietoisia tuosta ja varmasti sulkisivat kuten Samuelsson, jos siihen vain kykenisivät.

Juu ei se kyllä kaukana ollut se nelosen pohjaan meno... muutamista milleistä jäi vajaaksi. Ja siitä Janin kolmosesta että kyllä se kuulemma oli ihan mallikelpoinen suoritus, ainakin Sakari Selkäinahon mielestä joka on yksi virallinen tuomari noissa gripperi- touhuissa. Pitäis vaan päästä suorittamaan se livenä jonku tuomarin silmien valvonnassa niin se ois virallinen. Ja mitäpä sitä enää turhaan sitä kolmosta siellä puristaa ku nelonenki menee uskoakseni kohta pohjaan... :)

hyrre sanoi:
Uskoisin, että kyllä noita potentiaalisia nelosen sulkijoita on maailmassa jonkun verran, eivät vaan ole koittaneet.
jaa, tuopas olikin jotain aivan uutta:jahas:

vähän sama ku sanoisin että ympärillämme on paljon lahjakkaita urheilijoita, mutta ne eivät vain urheile.

Jos tilaisi kakkosen nii oisko siinä yhtään tekemistä? (195 lb)
Huomioikaa että oon 15v.. kaupan halppis gripperillä about 70 sulkua..

Tortilla90 sanoi:

Tilaa trainer tai nro. 1. Uskoisin että noilla kannattaisi lähteä liikkeelle. Sitten kun saat ykkösen pohjaan parikymmentä kertaa peräkkäin niin voi siirtyä seuraavaan vaiheeseen.

Mites paljon tuommoinen ottaa forkkuihin? Mulla on jumalattomat ongelmat forkkujen kanssa kun ne kärsii koneella olossa. Jos tuommoisella sais puristeltua iltaisin muutaman kerran viikossa pari settiä pitempää sarjaa, niin vois olla hyvä.

Ykkösellä toki kun ei pysy edes 150kg tanko käsissä ilman remmejä.

Kyllä mä ainakin saan ottamaan forkkuihi noi puristimet, CoC:stä ei ole kokemusta paljua mutta kai ne samalla tavalla ottaa kun paskapuristimetkin, vaan pienemmillä sarjoilla.

Kannattaa jos haluat piruuttaan puristella ottaa se vielä ykköstä keposempi jollei forkut kamalan vahvat ole, kakkonenkin on jo helvetin jäykkä.

Zone-sarja -42%
Tortilla90 sanoi:

Itse tilasin CoC #1 ja jos niin perkeleesti puristaa niin kerran menee kahvat yhteen. Markettigrippereillä menee >100. Tilaa trainer tai #1 maksimissaan

Mites paljon tuommoinen ottaa forkkuihin?
Ottaa forkkuihin ja paljon. Itellä ainakin on forkut kipeenä ja voimattomana puristelutreenin jälkeen. Ei meinaa tanko pysyä käsissä seuraavana päivänä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom