Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta toisaalta grillin vahtiminen (olutpullon kera) on oleellinen osa sitä grillausta, vaikka se sitten toisinaan 'huipentuukin' siihen kuivuneen korpun syömiseen. Sitä paitsi hyvältä sekin kymppikassin jälkeen maistuu..
No perseelleen se välillä menee välineistä huolimatta. Weberiä mullakin on esiliinasta lähtien, mutta ei se homma silti aina suju kuten kokkiohjelmissa.
Kämpän remontti kun on saatu valmiiks, niin nyt tarttis sitten alkaa hommaan rilliä. Joku kaasurilli pitäs hommata takapihan terassille kesäiltojen ratoksi. Minkät tyyppistä suosittelisitte? Budjetti siinä 250€-400€. Noitahan saa melko monta jo tohon hintahaarukkaan, mutta tuskin niitä halvimpia kannattaa edes katsoa. Saisi olla 3:lla polttimolla ainakin, muita kriteetereitä en vielä ole päättänyt.
Kämpän remontti kun on saatu valmiiks, niin nyt tarttis sitten alkaa hommaan rilliä. Joku kaasurilli pitäs hommata takapihan terassille kesäiltojen ratoksi. Minkät tyyppistä suosittelisitte? Budjetti siinä 250€-400€. Noitahan saa melko monta jo tohon hintahaarukkaan, mutta tuskin niitä halvimpia kannattaa edes katsoa. Saisi olla 3:lla polttimolla ainakin, muita kriteetereitä en vielä ole päättänyt.
Mä en uskalla omaani koskea sillä grillinpuhdistus harjalla, kun siinä on joku pinnoite.Milläs putsaatte/pidätte iskussa tuota parilalevyä? Vittumaista roudata johonkin kämppään sisälle putsattavaksi. Toistaiseksi kuumana harjannut siitä pahimmat kököt pois ja öljyä väliin. Sitten vähän pyyhkinyt suuremmat määrät öljystä pois talouspaperilla. Välillä epäilyttää onko tossa mennyt vähän pieleen käyttöönotto kun tarttuu sapuskat ihan kunnolla.
Onko Weberin Q100 ja Q200 malleissa riittävästi potkua kun niissä on vaan yksi poltin? Haluaisin juuri tuollaisen kompaktin grillin ja grillausala noissa riittäisi itselle varsinkin Q200/Q220 mallissa.
Mä en uskalla omaani koskea sillä grillinpuhdistus harjalla, kun siinä on joku pinnoite.
Mä oon kantanut sen vaan sisälle ja tiskannut. Siinä se menee kun ne astiatki.
Itsellä on tuo Q100 parvekkeella ja voin sanoa että tällä hetkellä päivittäisessä käytössä. Viimeset neljä vai viis liharuokaa oon sillä valmistanut. Ei oo pannu tai uuni hetkeen nähnyt siis lihaa. Kai tämä buumi tästä laantuu, vaikka tosin talvellakin grillailin.Onko Weberin Q100 ja Q200 malleissa riittävästi potkua kun niissä on vaan yksi poltin? Haluaisin juuri tuollaisen kompaktin grillin ja grillausala noissa riittäisi itselle varsinkin Q200/Q220 mallissa.
Grillailun jälkeen en tee mitään. Mutta kun alkottaa uuden grillauksen, grilli kuumaksi ja harjaus. Sitten lihat tiskiin.Milläs putsaatte/pidätte iskussa tuota parilalevyä?
No ei siinä nyt mitään teflonia ole :D mut sellanen joku! olisko emaloitu? emmätiiä. Mut en mä missään kylmässä itteäni kiduta, mä grillailen kesäisin terassilla auringon paisteessa!Pinnoitettu parila grillissä? Eikö se ole sitten sama paistella ne makkarat ja sapuskat sisällä pinnoitetulla Ikean pannulla. Maksaa 12.99e, eikä tartte kiduttaa itteään kylmässäkään.
Milläs putsaatte/pidätte iskussa tuota parilalevyä? Vittumaista roudata johonkin kämppään sisälle putsattavaksi. Toistaiseksi kuumana harjannut siitä pahimmat kököt pois ja öljyä väliin. Sitten vähän pyyhkinyt suuremmat määrät öljystä pois talouspaperilla. Välillä epäilyttää onko tossa mennyt vähän pieleen käyttöönotto kun tarttuu sapuskat ihan kunnolla.