Glute ham raise

BCAA-valmisjuoma -40%
Otsikko kertonee kaiken, mutta itselle on jäänyt epäselväksi, miltä liikkeen kuuluu tarkalleen näyttää. Olen pari kertaa tehnyt näitä sellaisessa alaselkä-penkissä, jossa normaalisti tehdään selänojennuksia, ihan vaan vetämllä kropan kokonaan pystyyn sen normi 90-asteen sijasta. Eli 180-asteeseen.

Oon kuitenkin lukenut, että näiden pitäisi olla ihan mega-vaikeita, joten onko sittenkin kyse ihan eri liikkeestä? Ei siinä, ei näitä äsken kuvaamallani tavallakaan pystynyt kun sen 2-3 tekemään, ennenkuin pää meinasi räjähtää ja ristisiteet revetä. Tiedän, että tähän on olemassa joku oma laitteensa, jota ei löydy mistään, joten nyt kaivelee, että pystynkä oikeasti tekemään näitä vai en. Egobildaus on kuningaslaji, you know.

Joku tietää kuitenkin, vastatkaa pliiss!!!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Kannattaa youtubest tosiaa kattoo, siel on tuhat ja yks variaatioo tosta. Johnnyn videossa ongelmana on se, et tossakin käytetään tohon suunniteltuu
häkkyrää, jollaisia en oo suomessa ikinä nähny eli joku oma keksintö pitää aina tehdä..

Tuo GHR penkki on kyllä aivan mahtava kapistus. Edellisellä salilla missä reenasin (maken fitness, lahti) oli kyseinen kapistus ja sitä tulikin kulutettua lähestulkoon joka kinttureenissä. IMO parhaimpia ellei paras yksittäinen takareisiliike, ja juurikin tuossa penkissä. Tekniikka pysyy hyvin kasassa ja jatkuva jännitys takareisissä, toisin kun vapaasti tehdessä helpostu tulee tuntuma kadotettua kun on kuitenkin aika raskas liike. Luulempa, että juuri tällä on ollut suurin vaikutus yltiöpäiseen takareisieni kasvuun :D

Varmasti suurin syy miksei noita penkkejä näe saleilla enemmän on aika marginaalinen käyttäjäkunta. Nykyseille salillekkin on kysellyt, mutta käyttö jäisi kuulemma hyvin pieneksi juuri pienen käyttäjäryhmän takia. Harmi sinänsä.

Loistava liike! Erottelee kyllä heikot takareidet vahvoista :D

Käytännössä liikehän on vähän kuin "reverse leg curl". Siinä vain käännetään kiinnityskohdat ympäri.

Jostain vanhasta haastattelusta vuosia sitten luin että Westsiden poijjaat tekee noita muutamankymmentä päivässä.

No nyt on tätäkin kokeiltu ihan liikettä varten suunnitellussa koneessa. Loisteliaat 0 toistoa meni. Luulin omistavani suht vahvat takareidet, mutta karu totuus lösähti vasten kasvoja. Liikettä ei todellakaan kannata kokeilla, tulee vaan paha mieli. Jos kuitenkin haluaa joutua nöyryytetyksi, niin ainakin Kisahallista löytyy tällainen kidutuskone.

Anteeksi, luulin että aasinpotkut on homoseksuaalisin liike, mutta olin väärässä.

Ontopic: Eikö tuosa glute ham raisessa mene polovet ihan vithuileen? Ehkä mulla on vain heikot polvet.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mää teen tolleen kun nykynen sali on vähän liian fitness ja sieltä ei löydy laitetta. Tosin tuon pakaroita puristelevan hessun tilalla on alataljan istuinosa. Edit: ja mä edes yritän pitää vähän vastaan myös alasmentäessä. :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Anteeksi, luulin että aasinpotkut on homoseksuaalisin liike, mutta olin väärässä.

Ontopic: Eikö tuosa glute ham raisessa mene polovet ihan vithuileen? Ehkä mulla on vain heikot polvet.

Tossakin on vähemmän homoseksuaalinen vaihtoehto että vaan yksinkertaisesti painais jalkoja maahan nilkoista niinkuin yleensä selkälihas testeissä tehdään. Ei se liikkeen tekijä tarvitse sinne kaveria ottamaan "vastaan".

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
On noita Suomessa, mutta tuntuu että lähinnä voimanostoon keskittyvillä saleilla enempi.

Näin on, olen todistetusti nähnyt eräällä Helsingin Pitäjänmäessä sijaitsevalla voimanostopainotteisella salilla.
Olen jopa henkilökohtaiseti harkinnut käyttäväni moista. Mutta noloa ois kun ei ees ykköstä sais.

No nyt on tätäkin kokeiltu ihan liikettä varten suunnitellussa koneessa. Loisteliaat 0 toistoa meni. Luulin omistavani suht vahvat takareidet, mutta karu totuus lösähti vasten kasvoja. Liikettä ei todellakaan kannata kokeilla, tulee vaan paha mieli. Jos kuitenkin haluaa joutua nöyryytetyksi, niin ainakin Kisahallista löytyy tällainen kidutuskone.

Siis kone vai teline?

Ite oon vedelly noita joskus niin, että olen kahlinnut nilkat puolapuun alle. Muutama menny ihan puhtaita, ilman mitään vauhdinottoja maasta. Kuminauhat on sitten kätevä keksintö jos haluaa ihan kunnon sarjaa vetää. Älyttömän raskas liike.

Kokkolan urheilutalolla taitaa olla tuollainen ?
Ellen ole aivan väärässä.

2008 syksyllä kun kondis oli tosi pullea (~106kg) ja kyykky 250kg raw niin suurimman kunnian kehityksessä annan juuri GHRlle ja nyt parikymmentä kiloa tiukempana ja vähän vähemmän kyykkymaksimin kiloja mennettäneenä voin sanoa taas, että GHR on auttanut tosi paljon siihen kuinka vähän raudat ovat tippuneet. Teen sen suorassa selkäpenkissä pieni vaahtokumitanko polvien alla ja lisäpainoja voi olla mukana 30kg. Loistava liike ehdottomasti. Keskikroppa, alaselkä ja erityisesti takareidet ovat todella kovilla.

Nyt tuli kokeiltua näitä ilman konetta, eli jalat lipaston alle ankkuroituna. En edes liikkeen negatiivista vaihetta saanut tehtyä ihan alas asti, vaan oli pakko ottaa käsillä vastaan, tai muuten olisi tullut otsaan reikä. Silti, käsillä avustettunakin tosi raskas liike, jonkun 5 toistoa sai, ennenkuin kipukynnys kasvoi liian suureksi. Kannattaa kokeilla, jos omaa mielestään vahvat takareidet. Omat kuvitelmat ainakin särkyivät ikiajoiksi, nyyyyhh...

No perkele, pakko päästä kokeileen, kellään vinkkiä turun suunnalla missä salilla tollanen ois?!?

Sali-82 on tuon tapainen laite. En ole nähnyt kuin kerran sillä tehtävän, silloinkin heebolla oli kuminauhat kiinni ylätaljassa, ilmeisesti keventämässä liikettä. Onhan siellä noita wsb karjuja, sekä heidän treeneihin liittyviä juttuja paljonkin. Eivät vain ole samaan aikaan osuneet treenaamaan...

http://www.sali82.com/kuvagalleria/131-3159_IMG.JPG

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Sali-82 on tuon tapainen laite. En ole nähnyt kuin kerran sillä tehtävän, silloinkin heebolla oli kuminauhat kiinni ylätaljassa, ilmeisesti keventämässä liikettä. Onhan siellä noita wsb karjuja, sekä heidän treeneihin liittyviä juttuja paljonkin. Eivät vain ole samaan aikaan osuneet treenaamaan...

http://www.sali82.com/kuvagalleria/131-3159_IMG.JPG

Perskules itellä olis vielä joku vanha kertakorttiki sinne jossa pari laukausta jäljellä. Eipä muute ole mitenkään itsestäänselvyys et joskus 2009 ostetus 20 kerran kortis olis viel elinvoimaa, piti oikeen soittaa ja varmistaa. Yleensähän kaikis motivuksis (tms paskalaitoksis jossa en käy, mut olen kuullut/nähnyt) ne kertakortit vanhenee suht nopeest jollon pääsee taas revittään kukkaronnyörei..

Tosin aika kivuliaan näköne laite ku sen verran korkeella et siit ku vetää sit mahallee --> epic fail ja sairaalan kautta himaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom