Glutamiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zewrny
  • Aloitettu Aloitettu
Minkä merkkistä glutamiinia olette käyttäneet ja toimivaksi todenneet?

Eikös joskus ollut puhetta, että jonkun merkin glutamiini oli aika karseen makuista, joten inhimillisestä mausta plussaa :cool:

Kiitos

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
fastin glutamiinia olen mussuttanut ja kyllä tuo tuntuu avittavan palautukseen! maku on mulla neutraali, elikkä ei ole sitä pahan makuista fastia..sitäkin on palstalaisilla ollut, oliko se nyt jokin viba valmistuksessa or what?

Propoweria olen yhden 250g purkin ostanut. Glutamiini menee niin kalliiksi lisäravinteeksi että en käytä sitä säännöllisesti. En usko että kyseessä on mikään ihmeaine enkä huomannut tuon purkin vedettyäni mitään hyötyä. Maku ei muuten ole mitenkään paha, oikeastaan mauton.

Ehdottomasti Fast

Ehdottomasti Fastia se on neutraalin makuista ( niinkuin pitää farmaseuttisesti valmistetun glutamiinin ollakkin ) samoin Sci-Fitin glutamiini on ihan jees.

Flexistä luin aika kattavan artikkelin Glutamiinista, missä sitä kehuttiin seuraavasti: "Jos voimailijan pitäisi valita vain yksi lisäravinne glutamiini olisi hyvä vaihtoehto" Flex suositteli glutamiinia käytettävän kuuriluonteisesti, että annostukset alkaisivat alle kymmenestä grammasta ja päättyisivät 35 grammaan päivässä. En tosin tajua mikä järki glumatiinia on käyttää kuureittain? Ehkä jollain muulla on tietoa tästäkin asiasta????

Itse otan glutamiinia aamiaisella, palautusjuomassa ja just ennen nukkumaan menoa.

Ehkä Flex meinasi että se 10g aina ja kuuriluontoisesti nostetaan sinne 35g päivässä? Kyllähän nyt perusaminohappoa voi vetää vaikka joka päivä jos tilipussi kestää.

fast

Muuta ei nyt löytynyt. Nautraalihan tuo maku on.

Edellinen oli jotain muuta, yhtä mautonta, sama vaikutus (=eipä juuri perstuntumalla mitään huomaa), mutta paljon fastia halvempaa. Mutta eipä ollut enää seuraavalla kerralla saatavana.

Re: Ehdottomasti Fast

Originally posted by Kikkeliskokkeli
Flex suositteli glutamiinia käytettävän kuuriluonteisesti, että annostukset alkaisivat alle kymmenestä grammasta ja päättyisivät 35 grammaan päivässä.

Joo ei paha, 35 grammaa päivässä. Ja näin 500 g paketti kestää kaksi viikkoa, á 48,90 e.

Ensimmäinen gluta paketti on menossa, Fastia on se.

Onko kukaan testannut tota Wrangen uutta glutaa (29/500g)? Ajattelin seuraavaksi testata sitä kun prolabbia tullut vedettyä viimeinen vuosi.

Re: Re: Ehdottomasti Fast

Originally posted by Kime76
Joo ei paha, 35 grammaa päivässä. Ja näin 500 g paketti kestää kaksi viikkoa, á 48,90 e.

Jättää toisen viikonlopun ryyppäyskeikan väliin niin siinähän tuo 50 euroa säästyy. ;)

itellä oli sf-proteiinin glutamiinia ja voin kyllä sanoa että maku oli jotain aivan :urjo: :itku: liekkö ollu valmistusvika or what mutta toista kertaa en kyllä riskeeraa...

pistääx jengi sitä palautusjuomaan vai miten te vedätte sitä? ite kans ostan glutaa saa nähä miten skulaa

Originally posted by PsychoPred
pistääx jengi sitä palautusjuomaan vai miten te vedätte sitä? ite kans ostan glutaa saa nähä miten skulaa

Ainakin suositellaan otettavaksi 5g palautus juomassa ja 5g ennen nukkumaan menoa. Ennen reeniä myös 5g.

Ite en oo käyttänyt... hinta on niin kauhee :curs:

Evolutionin, Fastin, MDY:n.

Mitään en ole kyllä toimivaksi havainnut.

Edit: Niin ja kaikki olivat neutraalin makusia valkosia jauhoja.

Omasta Kokemuksestani glutamiini lievittää kipua lihaksissa kovan treenin jälkeen. Tosin kallista on melkee 50€ 700g...
Täytyy kohta pitää paussi ja kokeilla tuleeko lihakset kipeemmäks.

Ite oon vetäny propoweria. Glutsku tuntuu purevan parhaiten nälkäisenä ennen treeniä. Olin tässä taannoin eläimellisellä kiristyskuurilla ja se oli kuin eliksiiriä. Ottaa pois aliravitun paskan olon, "helpottaa", antaa energiaa ja mentaliteettia salille. Ilman sitä kuuri ois jääny tekemättä.

Glutskusta oli mitattu testeissä, että matalalla verensokerilla 4g annos nosti veren GH -arvoja jopa 400% kolmeksi tunniksi. Muutenki siitä on sanottu vaikka mitä.. keittää kahveetkin puolestas :) Tässä jotain linkkejä:

http://www.hon.ch/ (täältä kautta löytyy se testi)

http://www.healthwell.com/hnbreakthroughs/nov97/glutamine.cfm?path=hw

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom