Off-topic 24h

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Semmoista sitten.

rigetti.webp

No siis joo, jos vakavasti puhutaan, niin oon jaksanu aina lukea vähän huonosti mitään toisten pillun ja ties minkä nuolemisjuttuja. Mutta se on mitä on, henk. koht ongelma kai lähinnä. Mitään palstapoliisia ei jaksa enää leikkiä :D muoks. tai otetaanpas tuo edellinen takas, kyllähän tuohon tuppaa tiettyä taipumusta olla ihan huomaamattaankin :D

---

Lipasto sen sijaan tilattu, että saa avaimet sun muut rojut eteisessä johkin. Jonkun pallin tarvittee vielä..
No kyllä saa tuomita, jos siltä tuntuu. Ja saa leikkiä palstapoliisia, jos on semmonen palstapoliisimainen päivä.

Jos kävis tuossa Triplassa viikolla elokuvissa, niin ilm. vaihtoehdot Gladiator II tai uusin Venom.. Kumpikaan ihan liikaa kyllä kiinnosta ja Gladiaattori varmaan turkasen pitkä, mutta tässä hotellin minihuoneessa leviää kyllä aika nopsaan pää, jos täällä vaan könöttää koko viikon. Keskiviikkona sentään se Alcest.
Sinne vaan hoodeille Itä-Pasilan puolelle takki auki huutelemaan. Saa live actionia.

Tai järkiversiona ihan vaan muutamalle paikallisten OG spurgujen kanssa. Saa näkemystä elämään.

En tosin ole käynyt Pasilassa 15+ vuoteen, mutta ei kai itä petä koskaan.

Hei Rolex - ihmiset. Nyt saisi tuon mun Yacht-Masterin rahalla.

Koska aion ostaa porssen ja on vähän edukkaampi kello kiikarissa.

katso liitettä 268785
Ei ole ottajia? Siinä on terästä, platinaa, hiton tarkka käynti. Rolex myy 13 tuhannella, jos jaksaa odottaa. Mä myyn edukkaammin.

Takuuta voimassa muistaakseni vielä 3v, nyt makuuasennosta ei tänään pysty enää käydä tarkistamassa.

PK-seudulla pääsee tekemään kaupat naamatusten.

ihan vaan muutamalle paikallisten OG spurgujen kanssa.

Rolex myy 13 tuhannella, jos jaksaa odottaa... PK-seudulla pääsee tekemään kaupat naamatusten.

Hesassa olevan Maxin houkuttelua kännäämään ja sitten heti perään Rolexin kauppaamista? Aika läpinäkyvä juoni, mutta voi yksinkertaisuudessaan toimiakin jos se korkki kerran aukeaa.

P.S onks offari uus sinkkuketju, kun pillunnuolemisjuttuja täynnä? Sinkkuketjussa tää kysyvaan vetää omia pakinoitaan (ja joku toinen analysoi niitä sit tekoälymalleilla :D) ja täällä sit nuollaan pillut ja ovuloidaan?
Täällä nuollaan pillut, sinkkuketjussa sitte omat haavat.

Muoks: sinäki vapaalla jalalla siellä isolla kirkolla, nappaat joka ilta jonku pillun hotlahuoneeseen nuoltavaksi, niin tartte mitään leffoja miettiä ajankukuksi.

P.S onks offari uus sinkkuketju, kun pillunnuolemisjuttuja täynnä? Sinkkuketjussa tää kysyvaan vetää omia pakinoitaan (ja joku toinen analysoi niitä sit tekoälymalleilla :D) ja täällä sit nuollaan pillut ja ovuloidaan?

muoks. mitä en siis tuomitse, mutta minä vaan kysyn
No siis joo, jos vakavasti puhutaan, niin oon jaksanu aina lukea vähän huonosti mitään toisten pillun ja ties minkä nuolemisjuttuja. Mutta se on mitä on, henk. koht ongelma kai lähinnä. Mitään palstapoliisia ei jaksa enää leikkiä :D muoks. tai otetaanpas tuo edellinen takas, kyllähän tuohon tuppaa tiettyä taipumusta olla ihan huomaamattaankin :D

---

Lipasto sen sijaan tilattu, että saa avaimet sun muut rojut eteisessä johkin. Jonkun pallin tarvittee vielä..
En ole muuten tuolleen ole asiaa aiemmin ajatellutkaan.

Itselle henkilökohtaisesti syy pysyä Kaatikselta poissa on sen syvästi kitkerä ilmapiiri.

Toki voisihan sinne mennä ja olla muutoksen voima. 😇

Valitettavasti monella naisella (vai myös miehillä?) tuntuu olevan ennakkoasenne että baarista ei kannata ketään huolia koska siel on vain alkoholilla läträäviä miehiä. Etenkin näin pikkujoulun aikaan siellä voi hyvin törmätä niihin joilla vuoden eka ja vika baaripyörähdys menossa. Lätkämatsiin mennään katsomaan lätkää, ja rinteeseen mennään suorittamaan laskuja. Ei siellä ole aikaa millekkään flirtille ellei sitten kyseessä ole joku useamman päivän levi reissu mökkeineen päivineen. Puuiloon sitten vaan mutta varmaan kannattaa syödä hyvin ja käydä vessassa koska uskon että suomessa jopa tuo kauniimpi sukupuoli saa olla aika pitkään rauhassa ilman että joku on tunkemassa puhelinnumeroa.

tuo kauniimpi sukupuoli saa olla aika pitkään rauhassa ilman että joku on tunkemassa puhelinnumeroa.

virhe! elämme vahvasti tasa-arvoa ajavaa nykyaikaa, NAISten ei saa enää ototella Miesten tekevän kaikki aloitteet vaan heidän on itsekin alennuttava ottamaan pakkeja vastaan

esinmerkikis Minulta ei nykyään saa enää kukaan joka ei itse kysy

Minun epäonnistumiskiintiö tässä elmässä on täynnä

esinmerkikis Minulta ei nykyään saa enää kukaan joka ei itse kysy

tuo saattaa olla siinämielessä jopa hyvä asia, näin olen itse asian ajatellut, että en satavarmasti vaikuta epätoivoiselta kun en todellakaan yritä mitään

Lienee sähkövatkain vaihdettavassa iässä kun se pitää katsastaa! Noh katastan pois. Ommuuten kilpailtu ala auton katsastus, varasin lounastauolle ajan ja maksoin ennakkomaksuna 26€! Onko noin halpa oikeesti? Vapaita aikoja oli vartin välein tästä tulevaisuuteen.

ei kai se nyt paljoa maksa, kunnei tarvi päästöjä mitata eikä lukea päästöihin vaikuttavia vikakoodeja

olisko rönö vitonen kova sana?

ainakin äärinmäisen silmämunaani miellytävä

On varmasti kova sana. Hyviä nuo kaikki sähkikset on. Ihan eri laitteita mitä vanhat kiisselit tai bensat.

"Edullisimman version hinta jää 25 000 euron tuntumaan." Tämä tarkottaa että uutena ostettaessa 36000-46000 euroa. Mutta parin vuoden ikäisen 30tkm ikäisen voi saada 25k.

Pikalataus tossa on kyllä paska max 80-100kw. Mulla vatkaimessa 130kw joka tarkottaa käytännössä 50kw (ellei oo kova pakkanen). Oon luullu että se olis pohjoiskalotin huonoin. Eikä silti mikää ongelma kun 1-2x kuusta käyn max 250km päässä kotoa. Puolessa tunnissa lataa 150km rangea. Koskaan en käy autolla pitemmällä. Turku/tre visiitillä ei tarvi latailla. Eikä ylipäätään arjessa tarvi miettiä asijaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom