- Ikä
- 47
Täytyypä paukutella henkseleitä, kun ostin juuri eräästä nettikaupasta kilon pönikän glutaa á 29,90€ ..taas jaksaa. :hyvä:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku tässä ketjussa on haukkunu L-Glutamiinin makua, voin kertoa sen verra, että et halua maistaa sit arginiinia. Ite vedän kaikki kreat, glutat, arginiinit, bcaat suoraa jauhoina suuhun ja vettä perää. Gluta ja krea ei maistu juuri miltää, vähä ku vehnäjauhoja vetäis mut arginiini on aina se 'ei v****u taas sitä mennää'.
Uskon että tämä ilmiö on juurikin glutamiinin ansiota.
Mulla on ollu glutamiini käytössä nyt 3 kuukautta, enkä oo huomannu mitään eroa. Palkkariin siis tota lisäilen ja neljä kertaa viikossa punttaan. Mitä vaikutusta tolla pitäs olla? Huomaisinkohan jotain jos jättäsin ton nyt pois?
No varmaan näit sitten Jeesuksen..
Omasta treenihistoriasta sen verran että kun joskus punttihommat alotin, ni en muista että olisin putkeen 1kk pidempään pysyny terveenä ja treenikunnossa.
Nyt on sitten syöty glutamiinia ja 1kk ja 2vko treeniputki takana, eikä vielä merkkejä sairastumisesta (koputtaa puuta). Sattumaako? Ehkä. Lihaskivut on kyllä vähentyny merkittävästi..
Maksaa sen 16€/kilo suomesta ostettuna eli vähemmän kun useat paskaherat, eipä siihen juuri rahaa mene:D Eipä siitä(kään) heti huomaa vaikutusta, immuniteettia vahvistaa ainakin, ja nopeuttaa palautumista. Pidemmän päälle ehdoton tuote.Tiedän monia jotka eivät ole huomanneet glutasta mitään hyötyä. Olen myös itse yksi heistä.
Olen jotain 7-8 vuotta treenannut kovaa ja kaksi kertaa syönyt puolen vuoden jakson glutamiinia. En kyseisestä jauhosta ole huomannut mitään muuta vaikutusta kuin sen, että lompakosta on kadonnut rahaa. Mielestäni turhaa rahan menoa.
Ottaako jengi glutamiinia vaan treenipäivänä palkkaris vai myös välipäivinä niinku ohjeessa sanotaan?
Ainakin ajattelemisen aihetta: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22990615