Glutamiini täysin turhaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kribulin
  • Aloitettu Aloitettu
Ite oon ottanu glutaa 10-15g reenin jälkeen, kuhan saan ton purkin vedettyä niin jätän koko shitin pois ja oon pari kk ilman ja katson onko palautumisessa tai lihaskivuissa mitään eroa. Itseasiassa kun järkevästi alan ajattelemaan taidan lopettaa kaikki lisäravinteet tähän paikkaan. Korkeintaan voin pussin heraa ostaa että saan päivän prode tarpeet tyydytettyä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun prodejauheiden aminahappoprofiili analysoidaan glutamiini muuttuu glutamiinihapoksi, joten etiketissä mainittu glutamiinihappo tarkoittaa glutamiinin ja glutamiinihapon yhteismäärää.

neutraali sanoi:
mulla ei gluta vaikuttanu kyllä yhtään mihinkään.

Väitätkö, että glutamiini on turhaa? Huomaatko sitten, että hera vaikuttaa jotenkin? Proteiinia se glutamiinikin on, aminohappo.

Kipi I sanoi:
Väitätkö, että glutamiini on turhaa? Huomaatko sitten, että hera vaikuttaa jotenkin? Proteiinia se glutamiinikin on, aminohappo.
odotin glutalta jotain samankaltaista nopeahkoa vaikutusta kuin kreatiinilta, mutta kun en siitä mitään hyötyä saanut, niin en siihen rahoja laita eli mulle se on turhaa.

neutraali sanoi:
odotin glutalta jotain samankaltaista nopeahkoa vaikutusta kuin kreatiinilta, mutta kun en siitä mitään hyötyä saanut, niin en siihen rahoja laita eli mulle se on turhaa.

Turhaa siis kuten proteiinikin?

Kipi I sanoi:
Turhaa siis kuten proteiinikin?
turhaa siinä mielessä kun ei huomaa hyötyä jos kilon sitä syö. ei proteiini turhaa oo kuten ei hiilarit ja rasvatkaan. pakko ravintoa on saada jos meinaa elää ja kehittyä. kehittyäkseen en kuitenkaan glutamiini jauhetta tarvi. enkä proteiini enkä muitakaan jauhoja, jos jaksaisin oikeaa ruokaa syödä tarpeeksi. nuo litkut on vaan paljon helpompia nauttia entä kokoajan mussuttaa jotain oikeaa ruokaa

neutraali sanoi:
turhaa siinä mielessä kun ei huomaa hyötyä jos kilon sitä syö. ei proteiini turhaa oo kuten ei hiilarit ja rasvatkaan. pakko ravintoa on saada jos meinaa elää ja kehittyä. kehittyäkseen en kuitenkaan glutamiini jauhetta tarvi. enkä proteiini enkä muitakaan jauhoja, jos jaksaisin oikeaa ruokaa syödä tarpeeksi. nuo litkut on vaan paljon helpompia nauttia entä kokoajan mussuttaa jotain oikeaa ruokaa

Näin on ;) No enpä itekää tiedä vaikuttaako gluta esim. vastustuskykyyn tai johonkin muuhun? Tulee silti kiskottua, kun ei se hinta päätä huimaa. En huomaa kreatiinistakaan hyötyä, vaikka sitä kiskon kyllä nonstoppina. Vois pitää 6vkon tauon ja sitte vetästä V-12:sta purkillisen. Ootko koittanu kyseistä tuotetta?

En viitti uutta treadia laittaa tän takia, jotain kirjoitan sen tänne perään. :)

Ne jotka sitä glutamiina vetää, niin paljonko vedättä päivässä missä kohtaa päivää? aamulla, ennen treeniä, treenin jälkeen tai ennen nukkumaan menoa? ...itse vedän palautusjuomassa ja joskus menee myös ennen trenniä protskun ja hiilareiden kanssa.

Ne jotka sitä glutamiina vetää, niin paljonko vedättä päivässä missä kohtaa päivää? aamulla, ennen treeniä, treenin jälkeen tai ennen nukkumaan menoa? ...itse vedän palautusjuomassa ja joskus menee myös ennen trenniä protskun ja hiilareiden kanssa.

Palkkarissa treenien jälkeen, ~10g. Jos haluaa voi vetää vaikka 5g treenien ennen&jälkeen ja vielä ennen nukkumaan menoa........mutta yhtä hyvin tolleen palkkarissa se menee :)

Hankkikaa mielummin leusiinia kuin Glutamiinia. Leusiini on paremassa valossa tällä hetkellä tutkimuksissa kuin glutamiini, kun siitä glutamiinista on vain tutkimuksia, joissa sen tehottomuus lihaskasvuun on osoitettu

vedin kans aikanaa muutamana kuukauden glutaa eikä mitään tehoa,paitsi lompakon setelipuolella.

perusruokaa ja protujauhoa (kreaakin) sen nopean nauttimisen takia.
ei natu muuta tarvi.

paitsi monivitamiineja vielä

noh en nyt muista että mistä normiruoka aineesta saisi mutta muistaakseni sitä olisi jossain tosin hyvin hyvin pieniä määriä, uskoisin että lihassa ainakin olisi

noh en nyt muista että mistä normiruoka aineesta saisi mutta muistaakseni sitä olisi jossain tosin hyvin hyvin pieniä määriä, uskoisin että lihassa ainakin olisi

tottakai sitä on, sehän on aminohappo. Sitähän nää monet on sanonu, että glutamiinia saa tarpeeksi normiruuasta, joten lisäannostusta ei tarvitse, eikä siitä ole mitään hyötyä.

Suositut

Back
Ylös Bottom