Gene Rychlak 965lbs (437,5kg) penkki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Status
Viestiketju on suljettu.
Siis mikä helvetti toi paita on olevinaan ton päällä.Joku xxs-koko ratkottu halki. Hirveet on noi raudat :eek: .

Tuo oli IPA:n kisa ja siellä saa olla melkein minkälainen paita tahansa ja miten tahansa puettuna. Noita Open-backkejähän ne suosii nykyään tuolla jenkkilässä, Metal Militia tyyliin puettuna. Metal Militiahan tuon paidan hyödyntämisen on vienyt kaikkein pisimmälle. Eipä siinä, hirvittävät voimat.

Alkunosto näytti harvinaisenkin hyvältä, mutta loppu oli taas mitä oli. Ei ollut kovin tyypillinen Rychlakin nosto, jossa mies huopaa ja soutaa tangon kanssa kuin mikäkin.

Miten se näyttäis siltä, kun tanko alkais vatkaamaan ylös alas ihan lopussa. Sitten tuomari ei enää jaksa oottaa lockouttia ja huuta rackin. Noh, kyllähän se nousi. Veikkauksia, koska tulee tonni täyteen? Mä sanon 6-8 viikon päästä.

Mike sanoi:
LOL, onhan tuo jo aika koomiseksi mennyt, miten noi nostot menee edes läpi?

Show vie ne läpi. Sääli, mutta vie kaiken muunkin mukaan.

Siinäkö vatkatkoot tangon kans ku on tuollaset raudat(ei tuo nyt kuitenkaan mikään sika ruma nosto ollut). Tonni tulee täyteen heti ku Mendelsson tulee lavalle, kunnossa. Henkilökohtaisesti mulle on aivan sama millä tyylillä nuo penkkaa ku raudat on kuitenkin jo niin käsittämättömät.

neutraali sanoi:
Siinäkö vatkatkoot tangon kans ku on tuollaset raudat(ei tuo nyt kuitenkaan mikään sika ruma nosto ollut). Tonni tulee täyteen heti ku Mendelsson tulee lavalle, kunnossa.

Tokihan romut kovat, ja sanoinkin että oli harvinaisen hyvän nosto aikaisempiin verrattuna. Loppua lukuunottamatta ihan hyvä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mike sanoi:
Tuolla menee niin sairaat nostot läpi, että pian tonne voi mennä vaikka munasillaan penkille, laittaa 600kg siihen, vetää käteensä ja laulaa Satulinnan. 3 valkoista helähtää ja yleisö hekumoi. Yhtä vähän tekemistä voimanoston kanssa.
Ei kai nyt ihan kuitenkaan :) . Jokainen voi lastata tankoon sen 438kg ja kokeilla miltä tuntuu pitää se suorilla käsillä. Ymmärsin kyllä pointtisi.

postasinpahan tohon aiempaan threadiin jo, mutta poistivat, nuo herrat. mun mielestä toi on aika naurettavaa, vaikka älyttömät raudat onkin kyseessä. tulee joskus mieleen noista "ammattilaisliitoista" joskus bodylehdissä ollut Jimmy "Iron Bull :D " Pellechia, joka penkkaili älyttömiä rautoja tyyliin kaveri-tekee-hauista-varmistajana...

neutraali sanoi:
Ei kai nyt ihan kuitenkaan :) . Jokainen voi lastata tankoon sen 438kg ja kokeilla miltä tuntuu pitää se suorilla käsillä. Ymmärsin kyllä pointtisi.

Juu, vaikka aika harvoin nuo edes pitää suorilla käsillä noita painoja. Yleensä lasku alkaa kun varmistaja irrottaa ja nosto loppuu vajaana kun varmistajat jo repii valkoisten valojen loisteessa tankoa takaisin.

Sanoisin että 90% sali nostoista on varmasti rumempia entä toi Rychlakin nosto(itse kuulun siihen 90% :) ), mutta toki voimanostossa on säännöt ja salinostossa periaattessa ei.
Mike sanoi:
Juu, vaikka aika harvoin nuo edes pitää suorilla käsillä noita painoja. .
Niinhän se kyllä on

Mike sanoi:
Juu, vaikka aika harvoin nuo edes pitää suorilla käsillä noita painoja. Yleensä lasku alkaa kun varmistaja irrottaa ja nosto loppuu vajaana kun varmistajat jo repii valkoisten valojen loisteessa tankoa takaisin.

Sääntöjen puitteissa tuo alku menee juuri oikein. Eli, säännöt sallivat laskemisen heti.

Raven sanoi:
Sääntöjen puitteissa tuo alku menee juuri oikein. Eli, säännöt sallivat laskemisen heti.

Eli neutraalin olisi pitänyt sanoa "jokainen voi koittaa varmistajan kanssa pitää suorilla käsillä yli 438 kiloa". Ei tosin onnistuisi sekään keltään :D

Hirvee rauta kyllä on, loppu menee nyt miten menee. Tosin itse pidän mendelssonista enemmän siistimpiä/nopeampia. Saisi vaan onnistua useammin.

Käsittämättömät painot ja ihan mukava paita. Vahva on kaveri, mutta itse ainakin kunnioitan raw nostoa enemmän.

Ja siis toi meni läpi? Näytti loppu jäävän kyllä vähän vajaaksi. Show on showta, mutta pidettäisiin nyt pelleily ja voimailu erillään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom