Itse olen kokenut kun on nähnyt monia 1-2 jakoisia ohjelmia, että ne ovat todella tylsän oloisia. Diggaan itse enemmän siitä että kun menen salille niin treenaan tietyn lihasryhmän ja treenaan sen niin loppuun asti kuin vain voin ja sit menen himaan palautumaan. 3-4 jakoiset ovat siinä mielessä omasta mielestä paljon "mukavampia". Ei tietenkään niin mukavia, että naurattaisi kesken sarjan tai vastaavaa koska tykkää reenata kovaa kuitenkin. Jos treeniohjelma on tylsä ja sitä määrätään menemään jonkun tietyn asian takia. Tässä tapauksessa nopeampi kehitys niin ei se minua jaksaisi motivoida kovinkaan kauaan, jolloin se menee väkisin vääntämiseksi eli pakkopullaksi. Mielummin menee juuri monijakoisemmalla ohjelmalla ja tuhoaa ne lihat kerralla ja kunnolla 6 päivän välein ja treenaamaan on näinollen mukavampi mennä. Tottakai 2-jakoinen on varsinkin natulle paljon parempi ohjelma sen suhteen, että proteiinisynteesi kestää sen 48h treenin jälkeen ja sen jälkeen pitäisi päästä uudestaan treenaamaan lihat eikä välttämättä se ole välttämätöntä että on lihat aivan loppu treenin jälkeen vaan frekvenssi on tärkeämpi. Tämä tapani on vain ollut itselleni toimivin ratkaisu ja olen sen myötä jaksanut käydä siellä salilla jokusen vuoden.