Edit. Oliki jo ammatti-ihmisen lausunto tossa. Noh, mä pidän sen "pallon" sitten muistona kirjahyllyssä. Kiva.
Piti tarkistaa, kapseli on kertakäyttöinen, hintaa 500e/kipale. Mittoja en jaksa alkaa kirjoittamaan..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edit. Oliki jo ammatti-ihmisen lausunto tossa. Noh, mä pidän sen "pallon" sitten muistona kirjahyllyssä. Kiva.
Ensi viikon tiistaina gastroskopia Tikkurilan Mehiläisessä :evil:
Jippii! :urjo:
...Sen yhden tähden annan vain sen takia, että auttamassa oli kivan näköinen hoitsu ;)
Mites tuo koepalojen ronkkiminen tapahtuu? Minkä kokoista palaa sieltä revitään? Tuntuuko se jossain vai onko siinä vaiheessa ajatukset kokonaan siinä kurkkuun uppoavassa letkussa...?
Semmosella pirun ohuella ronkkijalla, joka menee siitä tähystysletkun putkessa. Palat on semmosia nuppineulanpään kokoisia. Ei pitäs tuntua, suolessa ei ole pahemmin sellaista tuntoaistia.. olen nähnyt mooooooonta skopiaa, yhdessäkään ei ole valittanut potilas koepalan otosta..
Kyllä sen nykäisyn tuntee, mutta se ei satu yhtään.
Lääkärit kehui ihan ihmeissään, että melkoista kurkun hallintaa. Jepjep :D
Onkos sitä tullut oksennusrefleksin hallintaa reenattua ihan kotioloissa? Jos on, niin annatko osoitteen