Jonkin sortin unihäiriö löytyy, ja ketjun lukeneena erilainen kuin muilla. Eli nukahdan kyllä ihan mainiosti, enkä heräile öisin, mutta ongelmana on unen kesto/rytmi. Nimittäin herään aina 6-7:ltä aamulla riippumatta siitä kuinka väsynyt olen ja monelta olen mennyt nukkumaan. Toki jos menen aikasin nukkumaan, herään aina niin aikaisin, että yöunien kesto on se 6-7h. Vituttaa meinaa aika rankasti kun viikonloppuna ollaan 6-7:ltä aamulla hereillä vaikka nukkuisin aivan hemmetin mielelläni vaikka sinne 10:neen. Viime viikolla tulin radalta klo 04:20 ja niin sitä oltiin puoli kahdeksan hereillä ja ihan tutkalla :curs:
En oikein osaa sanoa mistä johtuu. Liekö syynä lapset/duuni, joiden kautta olen vaan tottunut heräämään tuohon aikaan. Tai sitten parisuhde, joka ei todellakaan ole kukoistanut viimosien vuosien aikana. Tossa viime keväänä oli sattuneesta syystä sen verran rankkaa, että vedin opamoxia, mutta vedin niitä tasan 2 pilsua, oli meinaan sen verran tykkiä kamaa. Ei siis sopinut minulle.
Lisäksi nukun oikeastaan aina ½-1h päikkärit, tossa viiden pintaan, koska väsyttää niin pirusti. Pääsispä ees joskus näistä fakin mustista silmänalusista eroon. :curs:
Olisin helvetin kiitollinen, jos joku osaisi antaa jonninlaista neuvon poikasta. Maksaisin mitä vaan, jos voisin nukkua semmoiset 9 tunnin rauhalliset yöunet!