Gallup: Tv-lupa (maksatko?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
En (vielä). Opiskelijana ei rahoja mielellään pistä sellaiseen jonka voi helposti kiertää. Karu totuus.

Tällä hetkellä ei makseta. Aikoinaan kun muutin 16-vuotiaana pois kotoa toiselle paikkakunnalle opiskelemaan, vanhemmat maksoivat tv-luvan. Kun sitten jossain vaiheessa muutin Turkuun ja kommuuniin, päätettiin yhteistyössä olla maksamatta. Eipä mennyt kuin muutama vuosi, kun ne jäljiitti mut jälleen... Asuin silloisen poikaystäväni kanssa, ja pienessä darrassa pizzakuskia odotellessa avasinkin oven vahingossa tv-lupatarkastajalle.... TV:n huutaessa taustalla ja muutenkin heikossa hapessa en pystynyt muuhun kuin myöntämään että kyllä, meillä on TV. Ja ei, en maksa TV-lupaa... Sakkoja en varmaan säälistä saanut, mutta tv-lupamaksulaskun kyllä vuosittain.

Kun sitten erosin miehestäni, tietenkin "jouduin luopumaan TV:stä"... Ja siitä asti olen onnistunut pakenemaan tv-lupamiestä.... Pako jatkuu edelleen... To be continued... :D :david:

Maksan kyllä, vaikkakin ottaa nuppiin se, että maksu on kohtalaisen helppo olla maksamatta. Maksulla kumminkin varmistan mielenrauhani, jottei hyppää sydän kurkkuun aina kun ovikello soi.

En maksa...

TV-lupa?

Hmm. En ole uhrannut asialle ajatustakaan, en edes tiedä pitääkö Hollannissa maksaa tommonen. Suomessa en maksa ellei joku pakota (tyyliin vääntää käden hanhenkaulaan tms). Ehkä sitte joskus kun oon rikas.

Kyllä maksan.
028.gif

pari vuotta maksoin... sit "luovuin telkkarista ja lopetin maksamisen"
Nyt tosin olen luopunut siitä oikeastikkin..
alkuun on vähän onttoa mutta siihen tottuu yllättävän nopeasti...

En maksa, enkä koskaan aio maksaa ellei maksu kohdistu Mtv3-nelonen-subtv jne kanaville joita katselen.

Canal + ym maksetaan mutta niitäpä ei maksutta katsellakkaan...

No joskus aloin maksamaan ja siitä lähtien sitä olen maksanut vaikka aikalailla turhaan. En kuitenkaan uskalla lopettaa sen maksamista kun kuitenkin joku tarkastaja tulee ovelle kun en ole kotona ja emäntä avaa oven. No emäntähän ei osaa valehdella joten siinä sitten heti jäätäs kiinni.

No enpä maksa...tekosyitä en jaksa keksiä, oon vaa nii pihi etten viiti.

Ei makseta ei, avokki kielsi etten mäkään saa maksaa:D (epäili että mä tunnollisena ihmisenä voisin hairahtua...). Tarkastaja kävi aikoinaan noin miljoona kertaa, mutta lopetti kannattamattomana. Eka kerralla sanoin ettei oo telkkaria, seuraavilla kerroilla en ees avannu ovea... yritti se ikkunoista tiirailla (rivitalo) :D .

No enpä maksa en. Ei tule telkkaria kateltua niin paljoa että viittisin siitä alkaa maksamaan. Tjaa-a...varmaan formuloita oon kattellu viimeksi tv:stä :rolleyes:

Niin ja mihin sitä televisiota tarttee ku on PAKKIS. Täällähän on kaikki mitä pieni ihminen tarttee :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom