Gallup: Tv-lupa (maksatko?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
kas-vain sanoi:
maksan. verojakin maksan mielelläni, koska mitä enemmän maksan veroja sitä enemmän on tienannut.:) nimimerkki loppuvuosi 50% kortilla
Voin mäkin lyödä korttiin varmaan vaikka 60%.. Tulee vaan vähän reilummin sitten palautuksia ;)

Maksoin pari kertaa kun tuli kärähdettyä :wall:

Kyllästyin kuitenkin hommaan kun ei telkkaria tullut edes katsotuksi, tai siis telkkari hajosi... :rolleyes: Eipä kukaan ole enää tullut kyselemään!

Maksan n.75% vuosimaksusta. Eli jossain vaiheessa vuotta katkaisen ja sitten taas jatkan vaikka vuoden vaihteessa. Tämä vain sen takia kun en oikeen tykkää niistä kohtuuttomista korotuksista. Mun kohdalla ne siis ei tule saamaan niitä korotuksia mutta tv-maksun kylläkin.:arvi:

En todellakaan maksa!, telkusta tulee muutenkin nykyään pelkkää shittiä. siis 1 & 2 kanavilta. muista kanavista voisin maksaakkin. :D

Jos olis telkkari, niin tottakai maksasin. Kaupallisilta kanavilta tulee enimmäkseen aivan uskomattoman käsittämätöntä paskaa!

En maksa, täysin periaatteen vuoksi! Oven avaan kaikille ja niin tuun jatkossakin tekemään... Sit ku Suomeen tulee yhtenäinen veroprosentti kaikkille, ni alan harkitsemaan. En voisi elää itseni kanssa jos maksaisin sellasta kommunistiveroa.

PS. En yhtään ihmettelis jos tv-lupavero otetaan käyttöön. Sellanen mukava progressiivinen vero. Lisäks vois vielä laittaa sellasen varallisuusveron, joka riippuisi tv:n merkistä, koosta ja laadusta. No joo tilitys sikseen, tää on vaan DEMOKRATIAA;)

En maksa vielä. Ehkä digi-tv;n aikana maksaminen tulee pakolliseksi.

Mun mielestä pitäisi silti saada maksaa vain niistä ohjelmista joita katsoo,
EN MISSÄÄN NIMESSÄ halua maksaa jostain FST:n paskapotkureista joita katsoo Suomen vääränkielinen vähemmistö.
Ja Ahvenanmaalta voisi ottaa tuplamaksun kun niille pitää lähettää raukoille erikielistä ohjelmaa kuin muulle Suomelle.

Saamelaiset on asia erikseen, ovat alkuperäiskansaa.

SHEMHAMFORASH!!!

käsittääkseni tvlupamaksu on vaa ylen kanavista, silti kaikkien tv:n omistajien pitäis maksaa. Asun viel porukoiden luona mutta sitte ku muutan omilleni en helvetissä oo maksamasta kahesta kanavasta mitä en ikinä kato.

samout sanoi:
käsittääkseni tvlupamaksu on vaa ylen kanavista, silti kaikkien tv:n omistajien pitäis maksaa. Asun viel porukoiden luona mutta sitte ku muutan omilleni en helvetissä oo maksamasta kahesta kanavasta mitä en ikinä kato.

niinhän ne kaiki anoo mut sitte ku tulee lasku postiluukusta ja parit muistutukset niin kyllä säkin sen maksat..

Itse maksan koska ei se 200e vuodesa ole juuri mitää.. on 2 viikonloppua juomatttra niin se on siinä.. isompi juttu tu lee jos jäät kiinni

nCh sanoi:
niinhän ne kaiki anoo mut sitte ku tulee lasku postiluukusta ja parit muistutukset niin kyllä säkin sen maksat..

Itse maksan koska ei se 200e vuodesa ole juuri mitää.. on 2 viikonloppua juomatttra niin se on siinä.. isompi juttu tu lee jos jäät kiinni

200evuodessa on iha helvetisti opiskelijalle jos ei oo töissä.
Paljos se maksu on jos jää kiinni. saa kyl olla aika helvetin iso.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom