Gallup: Tv-lupa (maksatko?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
samout sanoi:
200evuodessa on iha helvetisti opiskelijalle jos ei oo töissä.
Paljos se maksu on jos jää kiinni. saa kyl olla aika helvetin iso.

Se maksu on maximissaan 500 e eli sen voittaa kun on reilut pari vuotta maksamatta:) , ja kaikki siitä eteenpäin voittoa !

Hehee..Minun lempiaiheeni.Ikinä en ole maksanut:nolo: Tarkastaja on käynyt ovellani vuodesta -97 lähtien n.10krt.On se vaan aina yhtä mukavaa ja jännää.Kovin jämyjä jätkiä ne kyllä yrittää olla.

Johonkin threadiin taisin joskus kirjoitella siitä,että kerran mm.salkkarit pyöri taustalla,ku "juttelin" tarkastajan kans ovella,heh.Eikä siitäkään tullut muuta kuin pieni luento lakipykälistä ym.Turhasta siinä ovenraossa.

Kyllä minulle riittää,että maksan 29euroa kuussa canalista,ja sitäkin pidän lähinnä jäkiksen ja jaliksen takia.Yleltä en katso muuta kuin tänään Lordin euroviisuissa:hyper:

Pieni vinkki:ELKÄÄ MAKSAKO!Ne tarkastajan ressukat on niin avuttomia,ku niillä ei ole minkään sortin valtuuksia yhtään mihinkään.Jos ne rupeaa jotain inttämään siinä ovella,ni niitä voi uhkailla vaikka kotirauhan häirinnällä,poliiseilla ym.Vastaavalla(Okei.Ei ehkä kovin järkevää ja ehkä hivenen ristiriitaista,mutta periaatteessa nuinkin voi tehdä)

En muista, olenko jo vastannut, niin vastataan uudestaan:

Tottakai maksan.

Yle1:ltä ja Yle2:lta tulee paljon ohjelmia, jotka mua kiinnostaa.
- Sherlock Holmes
- Hercule Poirot
- Avara Luonto
- Pääuutiset
- Itsevaltiaat
- Kettu
- Elämäni eläimet / Eläinsairaala (ihhanania)
- Kova laki
- Midsommerin murhat
- Iltaleffat ihan yhtä hyviä/huonoja kuin MTV3:lla ja Nelosellakin.
- Kuningaskuluttaja
- Poliisi-TV
- Aina kesäisin YLE näyttää mielenkiintoisia ohjelmapätkiä, esim. viime kesänä tuli monena viikkona japanilainen elokuva, se oli helvetin hyvä idea.
- Kakkonen myös näytti sen ajan hauskinta komediasarjaa Hale & Pace.
- Smack the Pony taas taisi tulla ykköseltä, samoin Ali G.
Noi nyt muistin ulkoa. On kait niitä vielä lisää.

Ja ei sit tarvitse kenkään tampion ruveta dissaamaan mun lempiohjelmia, en mäkään dissaa teidän taparikollista elämäntapaa.:piis:

Avaan telkkarin ehkä kerran kolmessa kuukaudessa, ja sillonkin katson jonkun DVD:n. En todellakaan ala maksaa sellaisesta kenellekkään.
Mutta joku TV:n & sohvan orja saa kyllä maksaakin.
On kyllä niin Hitlerinaikasta touhua kiertää kattelee onko jollain tv kotona, käsittämätön maksu nykyaikana.

Miksi ihmeessä maksaisin. Kun yksi ei maksa niin muut saa maksaa enemmän:jahas:

Maksan, vaikka pitäisi varmaan tuhota tuö televisio, on se sen verran turha laite. Tosin elokuvia tulee välillä katsottua, mutta miks mun pitäs maksaa niiden katsomisesta TV-lupa?! On se laki aika kummallinen tuon toosan suhteen. Varsinkin YLE:llä joka saa hinnan, on kanavien huonoimmat ohjelmat sekä huonoin kuvanlaatu :hyper:

Vaikka ei maksaisi niin Poliisi tarvitsee kotietsintäluvan ennenkuin joku saa väkisin sisälle tulla. En usko, että televisioluvan maksamatta jättämisestä sitä saa.

master_blaster sanoi:
Maksan, vaikka pitäisi varmaan tuhota tuö televisio, on se sen verran turha laite. Tosin elokuvia tulee välillä katsottua, mutta miks mun pitäs maksaa niiden katsomisesta TV-lupa?! On se laki aika kummallinen tuon toosan suhteen. Varsinkin YLE:llä joka saa hinnan, on kanavien huonoimmat ohjelmat sekä huonoin kuvanlaatu :hyper:

Kyllähän yleltä just tulee kaikki laadukkaimmat sarjat ja dokumentit. Maikkarin ja nelosen mobiilipelit, saippuasarjat ja tosi-tv ohjelmat ovat yhtiölle kullanarvoisia juuri siksi, että ne eivät maksa juuri mitään. Näitä sitten veivataan suurin osa katseluajasta.

modified sanoi:
Vaikka ei maksaisi niin Poliisi tarvitsee kotietsintäluvan ennenkuin joku saa väkisin sisälle tulla. En usko, että televisioluvan maksamatta jättämisestä sitä saa.

Olet oikeassa.Olen asian tarkistanut...:)

Suositut

Back
Ylös Bottom