Originally posted by big piece
kalorit n. 3500
proteiinit > 400 g
TÄH?!?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by big piece
kalorit n. 3500
proteiinit > 400 g
Originally posted by Iivili
No jos on 100% massameininki, niin ei kai siinä murot haittaa, mutta puuro tai puurohiutaleet silteensä on tod.näk. kumminkin parempi vaihtoehto. Entäs aamupalaksi vaikka puuro, jonka kanssa sitten esim. protskujuoma, rahkaa tai raejuustoo? Tai kuuluisa Tomi77:n rahkahässäkkä?
Ootko muuten tarkasti kattonu muropaketin ravintosisältöetikettiä ja kohtaa "hiilarit, josta sokereita"? Yleensä kaikissa muroissa (kyllä, myös niissä paljon kuitua sisältävissä vähän paremmissa) on melkoisesti sokeria ja myös suolaa. Mun makuun perus mustikkasoppa on parasta, mutta muutkin menee, mansikka, ruusunmarja ja mitä niitä nyt olikaan. Kokeile, mikä sulle maistuu parhaiten.
Eiköhän tuommosella oliiviöljymäärällä (ja mahd. kalaöljyt) saa hormonitoiminnan ainakin pysymään normaalina ja suonet kunnossa. Mä laitan monesti ihan rypsiöljyä leivän päällekin, niinkuin muistaakseni moni muukin. Hyvää, halpaa ja terveellistä.
Aika vähiin sulla jää unet, ootko aatellu lisätä unen määrää? Ite koetan väen vängällä nukkua vähintään 8 tuntia/vrk, mieluiten enemmän.
Originally posted by Loadmaster
Proteiinishotti: maltot, dextroosit ja kreat
Jos osaat Exceliä käyttää (taulukon käyttö on itse asiassa helppoa saappaallekin), niin käy hakemassa ravintoarvo- laskuri (Excel- taulukko). Siellä on valmiiksi, miten paljon banaanissa on energiaa / hiilihydraatteja ja muissa ruoissa. Kun laitat siihen vain määrän, kuinka paljon söit jotain ruokaa, niin kone laskee, paljonko yhteensä proteiineja, rasvaa jne.Originally posted by lappari
Mitäs pidätte mun dieetti ruokavaliosta:
7.00: Puuro + 1,5lasii maitoa
10.45: 2 ruisleipää (päällä tonnikala, raejuusto, bon jour)
13.00: lautanen jauhelihakeittoo + banaani
18.45: 300g katkarapukeitto, kupillinen "tonnikalaa raejuustossa" "salaatti". jälkkärinä puolet maitorahka purkista+mustikkaa.
19.50. Banaani -> salille
22.00 Viking Power treenin jälkeen
23.15 heraprotskuu 30g (1dl)
ELi onko miten pahasti hh, protskujen ja rasvan suhde perseellään..? Mitä pitäis vähentää/lisätä.
Paljo tosta tulee suunnillee kaloreita/päivä..?
Originally posted by miesxxx
Kiristelen kevättä kohti, kalorikeskiarvo pyörii tossa 1500kcal paikkeilla.